نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ویلا:انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب برای ویلا دیزاین و دکوراسیون خانه از دغدغه های بیشتر مردم است، برای اینکه بهترین مدل پنجره را برای ویلا خود بتوانید انتخاب کنید بهترین راه این است که در این بخش از پنجره دلوین با انواع مدل پنجره آشنا شوید تا بتوانید انتخاب اصولی و صحیحی داشته باشید. چگونگی انتخاب مدل پنجره برای منزل به خیلی چیزها بستگی دارد از جمله محل قرارگیری آن، شکل و اندازه، عملکرد و مواد تشکیل دهنده آن .

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ویلا

مدل پنجره

  • مدل پنجره مناسب برای دکوراسیون پذیرایی
  • انواع مدل پنچره برای منزل
  • پنجره کشویی
  • پنجره حفاظی
  • پنجره لولا دار
  • پنجره قیفی
  • پنجره کشویی

مدل پنجره کشویی جدید

ویژگی اصلی پنجره های کشویی این است که بصورت افقی باز و بسته میشوند و برای خانه هایی که به شکل افقی هستند مناسب است مانند خانه های روستایی. در پنجره های کشویی با حرکت دادن پنجره به سمت دیگر می توانید آن را باز کنید. پنجره های کشویی برای موقعیت هایی که به دنبال یک ورقه شیشه ای یکسان هستید مناسب نیستند.

نمایندگی درب یو پی وی سی وین تک

نمایندگی درب یو پی وی سی وین تک

پنجره حفاظی

پنجره های حفاظی با کمک دستگیره های خود عملکردی مکانیکی دارد و برعکس پنجره های کشویی از بالا باز میشود. از پنجره های حفاظی میتوانید در دکوراسیون های مدرن و سنتی استفاده کنید، یکی از ویژگی های جالب پمجره های حفاظی این است که شما می توانید در روزهای بارانی هم پنجره را باز کنید زیرا از بالا و به سمت بیرون باز می شود.

پنجره لولا دار

پنجره های لولا دار جزو رایج ترین و پرطرفدارترین پنجره ها بین معماران است زیرا این نوع پنجره ها یک قاب دارند که به دو طرف باز می شود. برای متصل شدن پنجره و قاب از لولا استفاده میشود که پنجره های لولا دار فقط به سمت بیرون باز می شوند؛ پس بهترین کار این است که این پنجره در فضایی به دور از شلوغی نصب شود زیرا احتمال دار با باز کردن این پنجره بر کسی ضربه ای وارد شود.

پنجره قیفی

پنجره های قیفی شباهت زیادی به پنجره های حفاظی دارند تنها تفاوت آن ها این است که سطح پایین آن ثابت است و فقط از بالا باز می شود. امروزه پنجره های قیفی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند.پنجره های قیفی بهترین گزینه برای ساختمان ها هستند زیرا به راحتی قابل شستشو هستند و هوای تازه را به خوبی وارد فضا میکنند.

 
 

مشخصات پنجره دوجداره یو پی وی سی باکیفیت

بدیهی است که مشخصه اصلی پنجره دوجداره یو پی وی سی باکیفیت جنس پروفیل مصرفی می باشد. برای داشتن بهترین انتخاب پروفیل یو پی وی سی، بایستی در ابتدا به کیفیت و درمرحله بعد به نوع پروفیل مناسب دست پیدا نمایید. منظور از کیفیت پروفیل، نوع یو پی وی سی، تولید و اکسترود آن می‌باشد. از خصوصیات مهم پروفیل پنجره دوجداره، کانال بندی داخلی آن می‌باشد که برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند شما می توانید برای داشتن بهترین انتخاب از کارشناسان این شرکت راهنمایی‌های لازم را کسب نمایید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی باکیفیت

مشخصات پنجره دوجداره یو پی وی سی باکیفیت

۱- پروفیل :
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.

پروفیل یو پی وی سی

۲ – شیشه :
خصوصیات بهترین شیشه برای پنجره دوجداره شامل موارد زیر می باشند:
شیشه ها از جنس درجه ۱ یک و فاقد خط و خش، کاملا” بدون موج و بالأخص جوش شیشه باشند.
شیشه های دوجداره دارای جداره بیرونی ۶ میلی‌متری باشد تا در برابر ضربات خارجی دارای مقاومت بالاتری باشند.
تولید شیشه کارخانه ای باشد تا دارای گاز آرگون میانی استاندارد باشد.
شیشه ها قبل از مرحله دو جداره شدن در خط ریل شستشو قرار گرفته باشد تا پس از این مرحله، دو جداره داخل شیشه آن، لک و آلاینده دیگری وجود نداشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن : در مبحث قیمت پنجره دوجداره عوامل متعددی دخیل است که در این نوشته به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از عمده موضوعاتی که برای مردم حائز اهمیت است مبحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در پنجره دوجداره نیز این امر حس میشود.همان طور که در قسمت مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از با اهمیت ترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کم کردن اتلاف انرژی است و شاید به جرات می توان گفت با اهمیت ترین مزیت این محصول می باشد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن

پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc وین تک شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند ولی هر کدام پارامترها و خصوصیات خاص خود را دارند اما در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به چک کردن یکی از پروفیل های پرمصرف در تولید درب و پنجره upvc وین تک می پردازیم:

این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های رده اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و ساخته شده است.و نیز در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به آسانی امکان پذیر می کند.

مزایا پروفیل پنجره دوجداره UPVC وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

با توجه به معرفی و خصوصیات این پروفیل، باید توجه کنید که علاوه بر دارا بودن مزیت های زیادی در مبحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.

برای ساخت پنجره upvc وین تک انواع پروفیل به کار برده میشود از جمله:پروفیل فریم،پروفیل لنگه،پروفیل T یا مولیون و…که هر یک قیمت خود را دار می باشد.و در زمان حساب کردن قیمت پنجره upvc وین تک ،جداگانه محاسبه می شوند و در پایان جمع بسته می شوند. هنگامی که بحث قیمت و هزینه مطرح است باید توجه کنید که درست است در اول امکان دارد برای خرید پنجره upvc وین تک با پروفیل با استاندارد مناسب هزینه بیشتری پرداخت کنید ولی آرامش شما را تضمین کرده و از به بار اوردن هزینه های بعدی مثل تعمیرات و رگلاژ ممانعت می کند.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره upvc : یکی از بهترین راه های کاهش مصرف انرژی در فصل گرما باز نگهداشتن پنجره ها در طول شب است. ولی این کار با حمله پشه ها و شب پره ها به منزل و مختل شدن خواب شما منجر خواهد شد. نصب توری از قدیم و در گذشته یکی از راه حل های راحت برای جلوگیری از این مسئله بوده است. اگر می خواهید توری پنجره را تعویض کنید یا توری جدید برای در بالکن یا پنجره خانه نصب نمایید بدانید که بر عکس ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تر و تمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که به حالت کشویی نصب می شوند به کار برد.

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره UPVC

البته این در حالتی است که ابعاد پنجره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر این حالت بعد از اندازه گیری به وسیله متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با بکارگیری از آلومینیوم در کارگاه تولید می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است جهت ممانعت از نفوذ حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

انواع توری پنجره دوجداره upvc

  1. توری دوجداره UPVC
  2. توری آلومینیومی
  3. توری پلیسه ای
  4. توری مش اکریلیک
  5. توری آهنربایی
  6. توری پنجره گالوانیزه
  7. توری فایبرگلاس
  8. توری حصاری

متریال قاب پنجره و نوع توری

دو عاملی که با اهمیت ترین اثر را بر قیمت گذاری متخصص دارند جنس بکارگیری شده جهت تولید قاب و توری است. امروزه کارگاه های تولید توری از آلومینیوم و PVC جهت تولید چارچوب به کار میبرند. قیمت توری پنجره دوجداره upvc نیز بر اساس کیفیت و نرم و ضخامت آن گوناگون است. یکی از موارد پیش بینی نشده می تواند تعمیرات احتمالی و نادیده ای باشد که باید در لولاها و یا دستگیره ها انجام شود و البته سبب افزاش دستمزد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی: جهت تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتوان از انواع گوناگون متریال به کار برد ولی پر کارایی ترین آنها آلومینیوم و یو پی وی سی است که در این نوشته به مقایسه آنها میپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش شرکت پنجره دلوین با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی

یکی از پر کارایی ترین متریال مورد به کارگیری در صنعت درب و پنجره سازی است. آلومینیوم به علت وزن سبک و استحکام زیادی که دارد نسبت به آهن بهتر است و بیشتر مورد به کار گیری قرار میگیرد. و نیز این نوع پنجره ها خیلی متفاوت هستند و میتوان آنها را در انواع بازشو و سایزها تولید کرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

این مدل متریال از پلاستیک تولید شده است و در تولید آن از یک نوع روان کننده برای مقاومت آن به کار رفته است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی خیلی مستحکم هستند و در مقابل رطوبت، مواد شیمیایی، نور آفتاب، تغییرات آب و هوا و … مستحکم است.

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی و upvc

جهت استعلام قیمت انواع پنجره ها دوجداره یو پی وی سی با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

 
 

انواع رنگ بندی درب و پنجره دوجداره upvc:شرکت پنجره دلوین قصد دارد در این نوشته به موضوع انواع رنگ بندی درب و پنجره دوجداره upvc برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است..

انواع رنگ بندی درب و پنجره دوجداره UPVC

از سایر فعالیت های مجتمع تخصصی درب و پنجره دوجداره کسری اجرای رنگ بر روی پروفیل ها و پنل های یو پی وی سی می باشد.
در حقیقت سفید بودن پروفیل ها در پنجره های ساخته شده و مطابق نبودن آن با نمای ظاهری ساختمان ها باعث یکنواختی در ظاهر ساختمان می شود. از این رو شرکت پنجره دلوین با در نظر داشتن نیاز روز افزون بازار ،انواع رنگ های زیبا و با قابلیت کارایی بالا در این رشته فراهم کرده است
رنگ های ارائه شده به وسیله این شرکت تولیدی با به کار گیری از فناوری نانو ساخته شده و طیف خیلی زیادی از رنگ های تیره و روشن را متشکل می شود. این امکان ایراد یکنواختی و مطابق نبودن پروفیل های سفید با نمای ظاهری آپارتمان و خانه ها را برطرف کرده و زیبایی نمای آپارتمان و خانه ها را به ارمغان می آورد.

شرکت تولید کننده :

شرکت رنگ زوبل آلمان بیشتر از ۲۰ سال سابقه ساخت رنگ دارد و در خیلی از کشور ها برند معروفی است. از طرف دیگر به خاطر استاندارد ها رنگ با کیفیت باید در مقابل دلایل جوی تغییر رنگ نمی دهد، پوسته نمی شود و ترک نمی خورد که رنگ های این شرکت چنین خصوصیاتی را دارد.
به کار گیری از رنگ های مخصوص در و پنجره یو پی وی سی درجه ۱ از کمپانی های آلمان و دارا بودن اتاق مخصوص رنگ کاری:

  •  رنگ های مورد استفاده پای آب بوده و دوست دار محیط زیست
  •  مستحکم در مقابل خراشیدگی و ساییدگی و عدم ریزش و ترک خوردن
  • مستحکم در مقابل تماس با مواد شوینده خانگی
  • مستحکم در مقابل تابش مستقیم و شدید اشعه ماورای بنفش خورشید ، باران های اسیدی ، گرما و …


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد:یکی از عوامل مهم  در زیباسازی ساختمان علاوه بر طراحی و نوع سنگ بکار رفته در آن، مدل پنجره می باشد. از این رو تولیدکنندگان پنجره دوجداره سعی در تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره نیم دایره نموده اند. همان گونه که می دانید پنجره دوجداره از پروفیل UPVC ساخته می شود. پروفیل  دارای مزیت فراوانی است که یکی از مزایای آن قابلیت شکل پذیری پروفیل بوده که باعث تولید پنجره دوجداره در اشکال گوناگون هندسی خواهد شد. امروزه روز از درب های نیم دایره نیز تولید شده و در بالکن و ورودی برخی از مجتمع ها استفاده می شوند. پنجره دوجداره نیم دایره، پنجره قوس دار یا کمانی نیز خوانده می شود.

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد

مزایای پنجره های دوجداره نیم دایره

دارای مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی مختلف
جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایش و سرمایش
نصب آسان راحت
شکل دادن به پنجره و خم کردن آن توسط دستگاه بصورت اتوماتیک، استفاده از این روش پرهزینه بوده و پنجره دارای عایق بندی پایینی می باشد.
طراحی قسمت نیم دایره بطور جداگانه و قرار دادن آن بالای پنجره، بکاربردن این روش مقرون به صرفه تر می باشد و پنجره از عایق بندی بهتری نیز برخوردار خواهد بود

پنجره دوجداره نیم دایره در چه مکان هایی بکار برده می شود؟

  • هتل ها
  • رستوران های سنتی
  • مساجد و حسینه ها
  • ساختمان هایی که دارای سبک و معماری سنتی باشند

پنجره نیم دایره دوجداره upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان  اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره  ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد : در سال های گذشته و برای ترمیم چنین تصوری شرکت های سازنده درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و نیز شرکت های سازنده پروفیل upvc ویستابست با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روش ها و ماشین آلات به خصوصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه ساخت پروفیل upvc در سایز های گوناگونی ممکن شده است. همچنین ماشین آلات مخصوصی برای ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف تولید شده اند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد

انعطاف پذیری در طراحی درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی با شکل های خاص تنها به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی برای تولید انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و با شکل های مخصوص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مقاوم می شوند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی:

در خرید پنجره دوجداره ویستابست باید به چند نکته اساسی  و با اهمیت دقت کرد که در حالت رعایت این ۵ نکته ،هزینه را که برای خرید این پنجره ها انجام داده اید ظرف سه سال برگشت پذیر خواهد بود .در حقیقت درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خود را با صرفه جویی در هدررفت انرژی ،جبران خواهند کرد. در حقیقت شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .

چند نکته اساسی خرید پنجره دوجداره ویستابست

۱-انتخاب پروفیل upvc پنجره دوجداره ویستابست کاملا استاندارد برای شرایط آب و هوایی منطقه نصب درب و پنجره دوجداره خلیجی

۲-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد.

۳-بکارگیری ازشیشه درب و پنجره دوجداره خلیجی صنعتی که به طور کامل به حالت استاندارد ساخته شده باشد و گاز آرگون به مقدار لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره ویستابست را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت بسیاری کرد تا به طور کامل استاندارد و به حالت صنعتی ساخته شده باشد.

۴-ساخت استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید به وسیله استاد کار متخصص و ماشین آلات استاندارد ساخته شود. در غیر این حالت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در حالتی که ساخت خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود و از بین بازشوها هدررفت انرژی امکان می پذیرد.

۵-نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به طور مطلوبی انجام نشود ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،هدررفت انرژی ممکن میشود.

 
 

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد :شرکت پنجره دلوین قصد دارد در این نوشته به موضوع کاربرد درب دوجداره UPVC برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در مشهد آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در مشهد است

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد

بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی و نصب آن‌ها هم برای خارج از ساختمان و هم برای درون ساختمان امکان‌پذیر است. این نوع درب‌ها به دلیل داشتن استحکام بالا در عین سبکی و علت قیمت مقرون به صرفه، جهت نصب در منازل انتخاب خوبی محسوب میشود.

درب یو پی وی سی برای تراس یا بالکن:

تراس و بالکن آپارتمان‌ها، محلی برای عبور و مرور هوا، تفریح و استراحت و حتی بکارگیری از باربیکیو یا انجام آشپزی است و باید غیرقابل نفوذ باشد. و نیز به دلیل امکان ورود و خروج انسان از آن،‌ مخصوصا بین طبقات یا در طبقات پایینی، باید به طور کامل امن باشد. بنابراین بکارگیری از این نوع درب برای تراس و بالکن مناسب‌ترین گزینه است.

همچنین درب‌های دوجداره یو پی وی سی با داشتن رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، می‌تواند یکی از ارکان اصلی طراحی داخلی ساختمان شما رو شامل شود، بنابراین بکارگیری از آن‌ها می‌تواند انتخاب خوبی برای دربی که در درون ساختمان قرار گرفته محسوب شود.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن: شرکت پنجره دلوین در این نوشته قصد دارد در مورد مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن بپردازد با ما همراه باشید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن

در زمان عوض کردن پنجره قدیمی با پنجره دوجداره از کدام پنجره استفاده کنیم؟ پنجره وین تک، پنجره ویستابست و یا پنجره هافمن؟

متفاوت بودن برندها در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی سبب سخت شدن انتخاب در زمان خرید شده است. اینکه پنجره دوجداره شما از کدام کارخانه خریداری شود در کیفیت بی اثر نیست. در این مقاله پروفیلی را مورد چک کردن قرار می دهیم که در بیشتر پروژه های عوض کردن پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب از آن به کار برده می شود. در این نوشته چگونگی عوض کردن پنجره قدیمی با دوجداره با این روند بیشتر آشنا خواهید شد.

تفاوت پنجره وین تک، پنجره ویستابست و هافمن

در اول این را لحاظ بگیریدکه هر سه کارخانه پروفیل پنجره نام برده شده، در ایران بوده و محصولی با کیفیت ارائه می دهند . برای مقایسه موردی، فقط پروفیل بازسازی یا پروازی مورد چک قرار می گیرد.

مقایسه پنجره وین تک، پنجره هافمن و ویستابست

  • استاندارد رآل RAL آلمان: پنجره وین تک و پنجره ویستابست
  • ضخامت دیواره خارجی پروفیل: ویستابست > هافمن = وین تک
  • بالاترین سطح مقطع پروفیل بازسازی: وین تک
  • بالاترین تعداد حفره پروفیل یو پی وی سی: وین تک
  • بالاترین وزن مترطول پروفیل: ویستابست
  • مقایسه قیمت: به علت تغییرات روزانه و بیش از حد قیمت، از شرح قیمت ها معذوریم.

پروفیل یو پی وی سی یکی از سه جزء اصلی و اساسی درب و پنجره دوجداره می باشد و کیفیت آن نقش با اهمیت و موثری در کیفیت پنجره یو پی وی سی دارد. از طرف دیگر مواردی مثل کیفیت یراق آلات مصرفی، کیفیت شیشه دوجداره یا چند جداره، کیفیت ساخت و چگونگی نصب نیز به همان اندازه پروفیل تاثیر گذار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن با کارشناسان فروش شرکت پنجره دلوین در کرج و تهران تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.شرکت پنجره دلوین آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است.

 
 

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با دقت به ماندگاری وعمر این گونه از پنجره ها خیلی مناسب میباشد. برای برآورد قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست میتوانید با شرکت پنجره دلوین نماینده رسمی ویستابست تماس بگیرید.

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستابست  با دقت به معیار های گوناگونی برآورد میشود ازجمله بااهمیت ترین معیارها می توان به چند مورد زیر اشاره کرد :

  • عرض و ارتفاع پنجره
  • نوع یراق مورد استفاده
  • پروفیل به کار رفته مثل پروفیل وین تک ، پروفیل ویستا بست ، پروفیل هافمن ، پروفیل سیندژ
  • نوع پنجره

چگونگی محاسبه  قیمت پنجره دوجداره ویستابست

نخست پیش از اینکه بخواهید با یک دفتر نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی تماس بگیرد ارتفاع و عرض پنجره را با استفاده از متر روی یک کاغذ بنویسید بعد با تماس با دفتر نصب پنجره آنها را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید کارشناسان پنجره دلوین با دقت به اندازه هایی که شما در اختیارشان قرار می دهید و همچنین محل مورد نصب به شما قیمت پنجره دوجداره ویستابست  را ارائه می دهند.

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

آیا نوع پروفیل نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

حتما . قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با قیمت پنجره دوجداره ویستابست و همچنین قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی کاملا مختلف می باشد. قطعا شما با توجه به سوالات که از کارشناس ما خواهید پرسید و همچنین جستجو هایی که کرده اید میتوانید گونه پرفیل را انتخاب نمایید . قیمت پنجره دوجداره ویستابست با توجه به نوع پروفیل هایی که دارد گوناگون می باشد همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست نیز با توجه به مدل های گوناگونی که دارد متفاوت می باشد.

آیا نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

بله . انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی قطعا پروفیل مصرفی متفاوتی را نیز می خواهند خیلی از اشخاص برا این تفکر هستند که یک پنجره با طول و عرض مشخص در نمونه های گوناگون پنجره دوجداره دارای مقدار مصرفی یکسانی از پروفیل می باشد در صورتی که این گونه نمی باشد مثلا امکان دارد  پنجره یو پی وی سی  شما در نوع ثابت دو متر پروفیل بخواهد اما در حالت بازشو چهار متر پروفیل مصرفی لازم داشته باشد. پس قیمت پنجره دوجداره ویستابست بر پایه نوع و پروفیل مصرفی مختلف است.

آیا نوع یراق آلات نیز در قیت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست موثر است ؟

بله ، در زمان نصب ، نصاب پنجره دوجداره یو پی وی سی انواع متفاوتی از یراق آلات را به صورت نمونه در اختیار شما قرار می دهد. این نوع یراق آلات در نمونه های درونی و بیرونی می باشد که به طور کلی نمونه های درونی دارای قیمت بیشتری می باشد پس میتوان گفت نوع یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد.

 
 

قیمت پنجره سه جداره ویستابست upvc در مشهد: اگر میخواهید پنجره دوجداره یا سه جداره بخرید قطعا قیمت تمام شده آن برای شما بسیار مهم است چرا که یکی از موارد مهم برای خرید هر کالایی قیمت آن می باشد . قیمت پنجره سه جداره ویستابست به موارد مختلفی بستگی دارید به عبارت دیکر انواع مختلفی از پنجره وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشد و قطعا اگر شما هزینه بیشتری را در قبال خرید پنجره پرداخت کنید می تواند یک پنجره مناسبتر خریداری نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی: جهت تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتوان از انواع گوناگون متریال به کار برد ولی پر کارایی ترین آنها آلومینیوم و یو پی وی سی است که در این نوشته به مقایسه آنها میپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش شرکت پنجره دلوین با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی

یکی از پر کارایی ترین متریال مورد به کارگیری در صنعت درب و پنجره سازی است. آلومینیوم به علت وزن سبک و استحکام زیادی که دارد نسبت به آهن بهتر است و بیشتر مورد به کار گیری قرار میگیرد. و نیز این نوع پنجره ها خیلی متفاوت هستند و میتوان آنها را در انواع بازشو و سایزها تولید کرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

این مدل متریال از پلاستیک تولید شده است و در تولید آن از یک نوع روان کننده برای مقاومت آن به کار رفته است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی خیلی مستحکم هستند و در مقابل رطوبت، مواد شیمیایی، نور آفتاب، تغییرات آب و هوا و … مستحکم است.

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی و upvc

جهت استعلام قیمت انواع پنجره ها دوجداره یو پی وی سی با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت: برای تعین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی باید وزن آلومینیوم مصرفی، نوع یراق آلات  و رنگ یا آنادایز بودن پنجره آلومینیومی مشخص گردد. بطور حدود هر متر مربع پنجره آلومینیوم آلومینیومی به طور حدودی از ۸۵۰ هزار تومان شروع میشود تا بالا .بسته به نوع آلومینیوم که ایرانی ترک و یا آلمانی باشد و هنچنین وزن مقطع که بسیار تعیین کننده می باشد. قیمت یراق آلات به صورت هر دست بسته به وزن بازشو ها در پنجره آلومینیومی محاسبه می گردد. تقریبا از هر دست ۴۵۰۰۰۰ تومان شروع می شود تا به بالا حهت یراق آلات آلمانی و ترک و ایرانی .

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت

پنجره آلومینیومی دارای پیشینه بالایی در در ساختمان ها است . رفته رفته این محصول دچار تغییراتی شده است و تکامل بیشتری یافته است. نسل قدیمی این پنجره های آلومینیومی که با میلگرد به یکدیگر متصل می شوند یا پنجره های کشویی آلومینیومی که به نام اس تی مطرح می باشند.

رفته رفته تمام معایب اینگونه پنجره ها برطرف شده و به نسل پنجره آلومینیومی رسیده است که امروزه یکی از شکیل ترین و مقاوم ترین نوع پنجره هاست. پنجره آلومینیومی نسبت به نسل های دیگر پنجره آلومینیومی دارای نقاط قوت بسیاری است از جمله عایق بودن آن در برابر حرارت. پنجره آلومینیومی به علت خواص ذاتی خود انتقال دهنده سرما و گرماست اما در پنجره آلومینیومی اینگونه نخواهد بود.

پنجره آلومینیومی توسط لایه های پلی آمید که در میان مقطع قرار گرفته اند باعث عدم انتقال سرما و گرما به داخل ساختمان خواهد شد. در پنجره آلومینیومی بحث آب بندی و فیتینگ نسبت به نسل های قدیمی مقاوم تر شده است.پنجره های آلومینیومی جدید قابلیت اجرا در انواع طرح ها و رنگ ها و انواع بازشوها را دارد. موارد یاد شده می تواند عللی برتفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با سایر پنجره های آلومینیومی دیگر باشد.

برای محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی باید به موارد زیر را بررسی و محاسبه کرد:

بیلت آلومینیوم پنجره آلومینیومی Billet Aluminium

اصلی ترین متریال مورد مصرفی در پنجره آلومینیومی، پروفیل آلومینیومی آن می باشد.

عموماً قیمت آلومینیوم خام که با شیوه اکسترود تبدیل به پروفیل آلومینیومی می شود به علت نوسانات ارزی متغییر بوده و می تواند علت تغییر قیمت پنجره آلومینیومی در مدت زمان می باشد. همین کیفیت بیلت آلومینیومی جهت تولید پروفیل پنجره آلومینیومی، بر روی قیمت نهایی پنجره تأثیرگذار خواهد بود.

لایه پلی آمید-Poly amide

نوع ، ضخامت  و کیفیت لایه پلی آمیدی که در میان پروفیل پنجره آلومینیومی قرار می گیرد تا باعث کاهش اتلاف انرژی گردد.

لاستیک آب بندی در پنجره آلومینیومی

کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی در پنجره آلومینیومی متفاوت است .در پنجره آلومینیومی می توان از لاستیک های EPDM و PVC استفاده کرد که هر کدام می تواند با توجه به کیفیت و طول عمر قیمت متفاوتی داشته باشد. قویترین و پایدارترین نوع لاستیک های آب بندی و هوابندی نوع EPDM  می باشد که در مدت زمان کیفیت خود را از دست نداده و تازگی و طراوت خود را حفظ می نماید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات

قیمت یراق آلات پنجره آلومینیومی

امروزه تنوع زیادی از انواع یراق آلات در پنجره آلومینیومی وجود دارد. در پنجره آلومینیومی می توان از انواع یراق آلات آلمان، ترک، چینی و … استفاده کرد. همچنین از نظر فنی می توان تفاوت فنی زیادی میان مکانیزم یکسان از ۲ برند متفاوت که در بالا اشاره شد باشد.

شیشه دوجداره در پنجره آلومینیومی

متأسفانه امروزه استفاده از شیشه های دستی، کارگاهی و نیمه صنعتی در کشور ما بسیار زیاد است.با توجه به عدم آگاهی فنی عموماً شیشه دوجداره کارگاهی یا نیمه صنعتی به عنوان شیشه تمام صنعتی در پنجره آلومینیومی عرضه می گردد.

کیفیت تولید و نصب در پنجره آلومینیومی

قاعده بر این است که اگر تولید کننده ای بهترین متریال را در پنجره آلومینیومی استفاده نماید، اگر تولید و نصب استاندارد و صحیح را اجرا نکند، حتماً کیفیت پنجره آلومینیومی بسیار تحت الشعاع قرار می گیرند و انتظارات به درستی برآورده نخواهد شد.

کیفیت ماشین آلات، تخصص فنی پرسنل تولید و واحد نصب در کیفیت محصول نهایی پنجره آلومینیومی تأثیرگذار خواهد بود. کلیه مطالبی که در بالا گفته شد می تواند در قیمت نهایی پنجره آلومینیومی تاثیرگذار باشد. در بازار امروزی که در کشور ما قیمت می تواند آیتم مهمی در انتخاب پنجره آلومینیومی باشد لازم است این امر با کمی تحقیق صورت پذیرد.

 
 

فروش پنجره ترمال بریک بازشو کشویی : پنجره ترمال بریک در واقع  نوعی پنجره آلومینیومی است با قابی یا جزیی پلاستیکی به عنوان گرمابند یا حرارت شکن و یا رزین غیر فلزی  که  بخش داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند. در پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی فلزی متصل شده اند، و نوارهای رزین پلی یورتان و یا پی وی سی در مدل های دیگر این نوع پنجره استفاده شده است .

فروش پنجره ترمال بریک بازشو کشویی

۱-پروفیل آلومینیومی پنجره کشویی ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پروفیل آلومینیومی مهمترین عضو  پنجره دو جداره  کشویی است و در کیفیت نهایی  این پنجره بسیار تاثبرگذار است ..بیلت آلومنیوم یا شمش خام  متریال ابتدایی برای ساخت پنجره ترمال بریک کشویی است که را با سه روش اکستروژن ، نورد  و ریخته گری به هندسه  و شکل مورد نیاز درمی آورند.بهترین و استاندارد ترین راه برای  جهت ساخت پنجره ترمال بریک کشویی حالت اکستروژن است.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی آپارتمان در کرج: مجموعه ایده سازان برای بازسازی ساختمان های شما عزیزان با توجه به سلیقه خودتان و ایده های جدید و تازه و مدرن فعالیت دارند و با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن طراحان مجموعه ایده ساززان طراحی کرده و تیم اجرا پس از تایید و نوشتن قرار داد با مالک خانه برای مراحل اجرای بازسازی خانه شما عزیزان اقدام میکنند .

بازسازی آپارتمان در کرج | طراحی دکوراسیون داخلی | ایده سازان

همچنین برای کسانی که طراحی دکور و دیزاین داخلی خانه های خود میخواهند تغیراتی به وجود بیاورند

به عنوان مثال آشپزخانه و یا کف خانه خود را پارکت ویا سنگ و . . .  کنند و یا طراحی جذابی برای تی وی روم و نشیمن و یا طراحی برای حمام و سرویس بهداشتی و حتی محوطه و باغ سازی برای محوطه حیاط ساختمان و یا محوطه سازی برای ویلا ها , برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کارشناسان مجموعه ایده سازان شما عزیزان را به صورت رایگان مشاوره میدهند و با مشورت میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

مجموعه ایده سازان

برای بازسازی آپارتمان و منازل کلنگی خود باید مراحلی را طی کرد , که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد :

کاربرد بازسازی آپارتمان | قیمت طراحی دکوراسیون داخلی | ایده سازان

1_ پیدا کردن مجموعه طراحی و بازسازی خانه معتبر و مطمعن

2_ بازدید متخصصان طراحی و کارشناسان مجموعه از پروژه مورد نظر و بررسی موارد تخصصی وفنی

3_ برگزار کردن جلسه بین مالک و کارشناسان و متخصصان مجموعه جهت مشخص کردن خواسته های کارفرما

4_ انجام دادن طراحی و ارائه دادن نهاییه نقشه خانه و ساختمان بازسازی شده .

5_ ادیت نهایی و تایید نقشه طراحی شده توسط کارفرما یا همان مالک

6_ تعیین نمودن زمانبندی و برآوردن کردن هزینه های لازم

7_ تعیین کردن فاز های مختلف و گوناگون اجرای عملیات بازسازی خانه و اولویت بندی نمودن ان ها

8_ نظارت درست و دقیق بر اجرای طرح بازسازی خانه

اهمیت بازسازی آپارتمان

اکثریت آپارتمان و ساختمان هایی که ساخته میشوند به مرور زمان و با گذشت سال ها قدیمی و کهنه میشوند و اعضای ساکنین آپارتمان به فکر بازسازی خانه های خود میافتند , هر کدام برای دیزاین داخلی خانه های خود ارزش و اهمیت قائل هستند .

وقتی صحبت از بازسازی و تعمیر خانه میشود اولین فکر در ذهن مخاطب خرابی و تخریب خانه میباشد , البته بستگی به میزان تغییر بازسازی داخلی خانه هم دارد.

بعضی افراد میخواهند فقط یک قسمتی از خانه را تعمیر و بازسازی کنند ولی بعضی افراد کل فضاهای خانه را میکوبند و از نو میسازند ولی در نهایت به خانه ای شیک و تازه و ایده آل خود میرسند .

بازسازی آپارتمان ها به دو بخش اساسی تقسیم میشود :

1_ بازسازی بخش هایی از ساختمان که از جنبه ی زیبایی برخوردار میباشد .

2_بازسازی بخش هایی مهم از نظر استحکام و مقاومت آپارتمان موثر میباشد

از اونجایی که آپارتمان های نوساز از قیمت بالایی برخوردار هستند میتوانید با بازسازی ساختمان های کلنگی و کهنه خود نما و ظاهری شیک و مدرن به خانه خود بدهید

و همچنین از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند بنابریان با مدرن ساختن نما و ظاهر اپارتمان و ساختمان های خود میتوانید با مد روز پیش بروید .

بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی

شما عزیزان باید با توجه به نیاز خانه خود اقدام به بازسازی کنید

در خانه های قدیمی و کلنگی به دلیل فرسایش و قدیمی بودن آنان باید بازسازی شوند.

به طور مثال : نوسازی کابینت های آشپزخانه , دکوراسیون داخلی , رنگ زدن دیوار ها

نصب کاغذ دیواری و یا تعویض کاغذ دیواری های قدیمی , تعمیر کردن شیرالات و لوله کشی

تعمیر کردن سرویس بهداشتی و حمام , تعویض درب و پنجره های تک جداره و نصب درب و پنجره های

دوجداره یو پی وی سی و یا ترمال بریک , بازسازی کف خانه و نصب کف پوش مانند پارکت لمینت و غیره .

مهم ترین قسمت خانه قسمت ورودی و نشیمن خانه ما میباشد , وقتی مهمان به خانه ما می آید

در هال و نشیمن تعارف میشود بنابراین برای لذت بردن در آن فضا و داشتن فضایی دلنشین

باید نشیمنی جذاب داشته باشیم و همچنین با تغییر دکور و دیزاین خانه و تبدیل آن به فضایی دلنشین

مانند نصب کتابخانه ای کوچک و مینیمال و همچنین وجود شومینه ای مدرن در داخل فضا و تعویض مبلمان در دکور داخلی خانه بسیار موثر میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی خانه در کرج: به طور کلی خانه و ساختمان هایی که در آن زندگی میکنیم را نمیتوان تغییر داد , و در مدت زمان ساختمان و خانه ها قدیمی و فرسوده میشوند و زیبایی و جذابیت خود را از دست میدهند که در آن زمان ما باید به فکر تعمیر آن ها باشیم.

بازسازی خانه کرج | طراحی داخلی و نما | ایده سازان

( مجموعه های بازسازی خانه ها و ساختمان ها و نوسازی مانند مجموعه ایده سازان به این دلیل به وجود امده اند تا خانه های قدیمی و کهنه شده شما عزیزان را به خانه های دلنشین و جذاب تبدیل کنند ) البته لازم به ذکر میباشد که بازسازی خانه ها و تعمیرات منزل فقط برای کسانی که خانه خود را میخواهند نو و تازه کنند نمیباشد.

بلکه بسیاری از افراد خانه ای را با قیمت مناسبی میخرند به عنوان مثال خانه و ساختمان های قدیمی که چندین سال خالی بودند و کسی در آن ها زندگی نمیکرده این نوع خانه ها حتما نیاز به بازسازی دارند تا قابلیت سکونت را داشته باشند.

مجموعه ایده سازان

بعد از انجام دادن بازسازی خانه و ملک , قیمت خانه مورد نظر به مرور زمان افزایش میابد که با بازسازی خانه میتوانید سود و مزیت زیادی را نسیب صاحب آن ملک و خانه کنید .

قیمت بازسازی خانه کرج | طراحی داخلی | ایده سازان

مراحل بازسازی خانه های کلنگی

برای بازسازی خانه های کلنگی باید مراحلی را طی نمود , که در ادامه مطلب به ان اشاره میکنیم :

1_ پیدا کردن مجموعه طراحی و بازسازی خانه معتبر و مطمعن

2_ بازدید متخصصان طراحی و کارشناسان مجموعه از پروژه مورد نظر و بررسی موارد تخصصی وفنی

3_ برگزار کردن جلسه بین مالک و کارشناسان و متخصصان مجموعه جهت مشخص کردن خواسته های کارفرما

4_ انجام دادن طراحی و ارائه دادن نهاییه نقشه خانه و ساختمان بازسازی شده

5_ ادیت نهایی و تایید نقشه طراحی شده توسط کارفرما یا همان مالک

6_ تعیین نمودن زمانبندی و برآوردن کردن هزینه های لازم

7_ تعیین کردن فاز های مختلف و گوناگون اجرای عملیات بازسازی خانه و اولویت بندی نمودن ان ها

8_ نظارت درست و دقیق بر اجرای طرح بازسازی خانه

برای خانه هایی با متراژ کم و خانه های کوچک هم امکان بازسازی وجود دارد , لازم به ذکر میباشد

که  وجود دیوار های گچی و آجری برای جداکردن فضا ها مخصوصا اتاق خواب ها و یا آشپزخانه و فضاهای

دیگر فضاهارا کوچیک تر و دلگیر میکند بهتر میباشد که این نوع دیوارها اگر حایل نیستند خراب شوند

و به جاش از اپن و طرح های جدید امروزی استفاده کنید , همچنین استفاده کردن از رنگ های ملایم

و روشن در بازسازی کردن خانه های کوچیک میتواند باعث دلباز تر شدن فضا و بزرگ نشان دادن فضای خانه شود .

مجموعه ایده سازان برای بازسازی خانه های شما عزیزان با توجه به سلیقه خودتان و ایده های جدید

و تازه و مدرن فعالیت دارند و با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن طراحان مجموعه ایده ساززان طراحی کرده

و تیم اجرا پس از تایید و نوشتن قرار داد با مالک خانه برای مراحل اجرای بازسازی خانه شما عزیزان اقدام میکنند .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

همچنین کسانی که برای طراحی دکور داخلی خانه های خود میخواهند تغیراتی به وجود بیاورند به عنوان مثال آشپزخانه و یا کف خانه خود را پارکت کنند

و یا سنگ و یا طراحی جذابی برای تی وی روم و نشیمن و یا طراحی برای حمام و سرویس بهداشتی و حتی محوطه و باغ سازی برای محوطه حیاط ساختمان و یا محوطه سازی برای ویلا ها , برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کارشناسان مجموعه ایده سازان شما عزیزان را به صورت رایگان مشاوره میدهند و با مشورت میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

دکور و دیزاین داخلی منزل شما تاثیر زیادی بر روی خانه شما دارد و با طراحی و دیزاین دکوراسیون و بازسازی داخلی ساختمان میتوانید خانه ای زیبا و شیک داشته باشید و از مدرن بودن و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید

برای اکثریت سوال پیش می آید که هزینه بازسازی خانه مورد نظرشان چقدر میشود ؟

لازم به ذکر میباشد که بگوییم هزینه بازسازی داخلی  خانه بستگی به متراژ خانه دارد

و مصالحی که میخواهد مصرف شود که کدام دسته باشد اجناس و مصالح درجه یک و یا درجه دو

و همچنین طرح مد نظر و غیره که تمام این موارد در نحوه تعیین قیمت موثر میباشد



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی ساختمان کرج: اکثریت مردم به دکور داخلی خانه های خود اهمیت زیادی میدهند برای همین کسانی که دکور خانه شان قدیمی شده یا خانه های قدیمی برای دیزاین داخلی خانه تغییراتی در آن به وجود می اورند و از دکور های مدرن و یا سنتی به سبک جدید استفاده میکنند .

بازسازی ساختمان کرج | آپارتمان سازی | مجموعه ایده سازان

این عمل برای خانه های قدیمی تخریب و ساخت خانه و ساختمانی مدرن هم صورت میگیرد.

مجموعه ایده سازان برای بازسازی ساختمان و طراحی صفر تاصد و محوطه سازی و طراحی داخلی و خارجی فعالیت دارد.

و طبق سلیقه ی کارفرما و همچنین ایده های تازه و جدید طراحان مجموعه کار انجام میشود

و در اسرع وقت طراحی برای کارفرما ارسال میگردد و پس از تایید نهایی مدل سازی صورت میگیرد و سپس برای اجرای کار اقدام میشود.

مجموعه ایده سازان

برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز برای بازسازی و ساخت و ساز زمین و ساختمان های خود قرار داد بسته میشود تا با خیالی راحت کا را بسپارید و در نهایت از نتیجه ی زیبای آن لذت ببرید

خانه هایی که در آن ها زندگی میکنیم و محیطی امن برای خود میسازیم به مرور زمان و با گذشت زمان کهنه و قدیمی میشوند و در زیبایی و عملکرد آن ها تغییراتی به وجود می آید بنابراین با تعمیر و بازسازی آن ها میتوان از نتیجه ی لذت بخش آن لذت برد.

البته بازسازی همیشه برای خانه های قدیمی نیست , حتی برای کسانی که خانه ای را با قیمتی مناسب خریداری کرده اند ولی داخل خانه قدیمی میباشد.

و باب دلشان نیست ما میتوانیم طبق سلیقه شما عزیزان و همچنین با توجه به بودجه کارفرما دکور داخلی را طراحی کنیم و منزل شما را از مکانی کهنه و قدیمی و از مد افتاده به خانه ای مدرن وشیک و به روز تبدیل کنیم.

تا محیطی قابل سکونت تحویل شما بدهیم , البته ناگفته نماند با بازسازی خانه های قدیمی

و غیر قابل سکونت به افزایش قیمت ملک کمک میکند و صاحب خانه میتواند در آینده با قیمتی بیشتر خانه را بفروشد و سود خوبی نصیب صاحب خانه شود.

قیمت بازسازی ساختمان | آپارتمان سازی در کرج | مجموعه ایده سازان

هزینه بازسازی ساختمان

اولین سوالی که ذهن شما را درگیر میکند این میباشد که هزینه ی بازسازی خانه تان چقدر میشود ؟

اولین قدم این است که کاغذ و خودکار برداشته و فضاهایی که در خانه تان نیاز به تغییر و بازسازی دارد را بنویسید.

به عنوان مثال اتاق خواب و یا نشیمن وتی وی روم و یا آشپزخانه بعد از انتخاب مثلا اگر برای بازسازی آشپزخانه

خود میخواهید اقدام کنید باید به کاشی ها و متریال کف و دیوار ها ( سرامیک و سنگ و لمینت و.. )

شیرآلات و کابینت ها و لوله کشی ها و غیره را متراژش را اندازه گیری کنید و یادداشت کنید .

پس از یادداشت کردن خواسته های خود برای نوسازی و بازسازی خانه های خود اقدام میکنید

در این زمینه باید از متخصصان آن کمک بگیرید مجموعه ایده سازان با تیمی حرفه ای میتواند به راحتی به شما کمک کند .

اگر چه بازسازی فضاهای خانه به نظرتان سخت و پیچیده باشد زیرا برای بازسازی خانه یا بخشی

از محیط داخلی منزل به پلانی دقیق و یک تیم اجرایی موفق و حرفه ای احتیاج دارید اما مطمعن باشید

با تغیراتی که میخواهید مجموعه ایده سازان این کار را با ساده ترین و بهترین روش ممکن انجام خواهند داد.

کارشناسان مجموعه ایده سازان ابتدا رایگان از ملک شما بازدید میکند و بغا توجه به ایده و طرح مورد نظر

شما نظر کارشناسانه خود را هم به شما میگوید و در نتیجه قیمت حدودی کار بازسازی شما را مطرح میکند و در صورت توافق قرارداد نوشته میشود .

بازسازی چیست؟

با آوردن اسم بازسازی اولین موضوعی که به ذهن شما می آید تغییر رنگ دیوار و کاغذ دیواری

و کف سازی و پارکت  و غیره میباشد البته انمجام این کار ها به خانه روح تازه میبخشد.

همچنین برای تغیرات داخلی منزل میتوان از شیشه تزیینی بر روی دیوار ها و سنگ دکوراتیو و کاغذ دیواری و غیره

و حتی برای کف خانه ها از جمله پارکت وسنگ و سرامیک و اپوکسی و لمینت و…

همه این ها انتخاباتی هستند که مجموعه ایده سازان در مرحله ی بازسازی با شما مطرح خواهند کرد .

برای داشتن اطلاعات بیشتر با 09126942637 این شماره تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ساخت باغ در کرج: طراحی ویلا و محوطه فرایندی میباشد که با داشتن مهارت و دانش های لازم میتوانیم ویلا و محوطه ی باغ را طراحی نمود و به محیطی با آرامش تبدیل ساخت نظر اکثریت افراد و طراحان برای ایجاد محیطی پر انرژی و حیرت انگیز استفاده از گیاهان متنوع و درخت های گوناگون میباشد.

ساخت باغ در کرج | طراحی فضای سبز | ایده سازان

سوال اینجاست که با استفاده از گیاهان متفاوت تنها برای زیباسازی کافی میباشد ؟

برای به وجود آوردن فقضای دلنشین و حیرت آور تنها استفاده از گل و گیاه و درخت های مختلف کارساز نمیباشد , استفاده از گل و گیاهان مختلف برای ایجاد ویو و منظره ای عالی میباشد ولی برای طراحی ویلا کافی نیست  یکی از مهم ترین مورد هایی که باید در طراحی ویلا و باغ و محوطه به آن توجه داشت طراحی و تقسیم بندی محوطه و فضای سبز در ویلا میباشد ,توجه داشتن به ترکیب های رنگی و اندازه و تناسب گل و گیاهان و درختان و مواد و مصالح و متریال های به کار رفته در ویلا نقش خیلی مهم را دارند و در به وجود آمدن یک نمای کلی ویلایی زیبا و شیک و مدرن و با ارامش موثر میباشد.

مجموعه ایده سازان

طراحی باغ و ویلا در کرج

برای طراحی ویلا و باغ هایی با متریال های چوبی باید از گل و گیاه و درختانی که با منظره ی چوبی هماهنگی و متناسب هستند به کار برد , همانطور برای بناها و ویلاهایی که از متریال و مصالح بتنی و یا فلزی استفاده میشود باید از درخت و گل و گیاهان مرتبط با ان ها مورد استفاده قرار داد

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشت ورودی باغ میباشد , ورودی به باغ و ویلا باید لاکچری باشد و جلب توجه کند, هرچه ورودی به باغ ویلا شیک و زیبا و مدرن و دلنشین تر باشد توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب میکند و باعث باشکوهی باغ میشود

بعضی از افراد هستند که علاقه به معماری سنتی دارند و باید از مصالح سنتی و قدیمی و مصالح کلاسیک استفاده نمود تا طراح محوطه و وباغ ویلای آن ها به سبک سنتی و نوستالژی برود.

ساخت و ساز ویلا کرج | محوطه سازی | ایده سازان

چه اصولی را باید در طراحی باغ ویلا رعایت کرد ؟

1_  ثبت نمودن ابعاد زمین مورد نظر

2_  در نظر گرفتن بودجه کارفرما

3_ توجه داشتن به طلوع و غروب خورشید

4_  توجه داشتن به جهت باد های مطلوب و مزاحم

5 _  جانما سازی ویلا و باغچه و فضاهای سبز

6 _ جانماسازی استخر و زمین بازی و آب نما

7 _ طراحی کردن راه ارتباطی بین فضاهای محوطه

8_ انتخاب کردن مصالح در نمای داخلی و خارجی ویلا و ساختمان

نورپردازی در محوطه ی باغ بسیار مهم میباشد , روشنایی کافی برای محوطه و راه ارتباطی بین فضاهای محوطه الزامی میباشد ,نورپردازی برای الاچیق و پرگولا و استخر و زیمن بازی و غیره از الزامات در طراحی و ساخت باغ ویلا میباشد

به خواسته خود کارفرما طراحی استخر روباز و یا استخر سرپوشیده در داخل ویلا و یا در خارج از ویلا در داخل موحطه ویلا صورت میگیرد .ایجاد زمین بازی برای کودکان به عنوان مثال : زمین بازی تنیس , زمین بازی والیبال و غیره

ایجاد آتشکده ویا ساخت پرگولا و الالچیق در کنار استخر رو باز در خارج از ویلا و در محوطه ی باغ

خصوصیات مشترک خانه های قدیمی و معماری سنتی جدید

ویژگی های مشترکی که بین خانه های قدیمی و ویلاهای سنتی پیدا میشود میتوان اشاره داشت به مصالحی همچون :

چوب و سنگ که همه ی آن ها رنگ کرم دارند یا میتوان در محوطه ی باغ ویلا ها از حوضچه و آبنماهایی با نمای سنتی ساخت که تداعی از گذشته شوند , دیوار چینی با سفال  و طراحی باغچه با انواع گل و گیاه استفاده از اکسسوری های سنتی

به عنوان مثال : وجود تخت های چوبی و نورپردازی در نقطه های مناسبی از فضاها و غیره ویژگی ساخت یک محوطه ی باغ ویلای سنتی است

مجموعه ایده سازان در ساخت و ساز ساختمان و بازسازی آپارتمان و ساختمان و ویلاهای مدرن و همچنین ساخت محوطه ویلا و ساخت استخر و طراحی و ساخت طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت دارند

آدرس مجموعه مهندسین طراحی و اجرا ایده سازان کرج_ آزادگان بلوار امام رضا _ ساختمان سیمرغ قرار دارد , برای طراحی و اجرای پروژه خود  ابتدا باید با شماره 09124620473 و 09126942637 تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ساخت و ساز ویلا کرج: در ساختن ویلا و همچنین محوطه اطراف آن باید به خیلی موارد دقت داشت , به عنوان مثال کاشت گل و گیاه طبق شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و طبق قوانین و ضوابت و همچنین تلفیقی از  سلیقه و ایده طراحان و استفاده از مصالح درجه یک عای و یا درجه سه معقول و کیفیت پایین و بانسبت توجه به بودجه کارفا و غیره مسائلی مهم میباشد که باید به آنها توجه داشت .

ساخت و ساز ویلا کرج | محوطه سازی | ایده سازان

مجموعه ایده سازان در ساخت و ساز ساختمان وبازسازی آپارتمان و ساختمان ها و ویلاهای مدرن

و ویلاهایی با نماسازی های شیک و جدید  و مدرن و همچنین ساخت محوطه ویلا و ساخت استخر

و طراحی و ساخت طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت دارند , ویلا سازی اکثرا در منطقه هایی دور

از فضای شهری ساخته میشود تا برای تعطیلات مردم برای ارامش خود از محیط شهری دور شوند

و چند روزی از هیاهوی فضای شهری و آلودگی های صوتی و آلودگی هوا  به دور باشند .

مجموعه ایده سازان

کاربرد ویلا

کسانی که زمین و اراضی دارند و ساخت و سازی در آن صورت نگرفته است برای گذراندن تعطیلات خود

و تفریحات و استفاده از زمین و امکاناتی که دارند به ساختن ویلا در زمین خود به فکر فرو میروند ,

همچنین شما عزیزان میتوانید با کارشناسان و طراحان مجموعه ایده سازان مشورت کرده

و با مشورت طراحان و کارشناسان مجموعه ایده سازان و طبق سلیقه خودتان و با توجه به بودجه در نظر گرفته

شده ویلایی با کیفیت و در گذر زمان کوتاهی بسازید و از نتیجه آن در کنار خانواده عزیز خود لذت ببرید .

ساخت و ساز ویلا | طراحی محوطه  | ایده سازان

انواع معماری های خانه

نماهای رومی که در ساختمان ها میبینید از نوع معماری کلاسیک میباشند

که بیشتر برای ساختمان ها و آپارتمان ها کاربردی هستند ولی برای ویلا ها معماری مدرن بهتر میباشد ,

برای ساخت و ساز ویلا در زمین مقداری از زمین را برای محوطه سازی آن اختصاص میدهیم

, ویژگی هایی که برای ساخت محوطه در ویلا لازم میباشد عبارت اند از :

استفاده کردن از انواع گیاه ها و درخت های متنوع ,

بکارگیری از آبنما و استخر با اشکال مختلف ,

استفاده از آلاچیق و باربکیو و پرگولا و آتشکده ,

ایجاد فضایی دلنشین و جذاب و . . .

وجود آب نما و ا استخر و محوطه سازی و کاشت گل و گیاه جلوه ای بسیار شیک و مدرنی به باغ میدهد .

هرچه از متریالی با کیفیت های بالا و جنس مرغوب استفاده شود دیرتر فرسوده میشود و به قیمت باغ و ویلا افزوده میشود .

استفاده کردن از مصالح و متریال مرغوب و با کیفیت بالا از مهم ترین مسائل برای طراحان داخلی میباشد ,

تیم طراحی ایده سازان با استفاده کردن از ابزار های هوشمند برای ویلا ,

محیطی آرام و بدون دغدغه برای افراد و ساکنان فراهم میکنند .

خدمات مجموعه ایده سازان

خدماتی که مجموعه ایده سازان انجام میدهند به ترتیب کارها را در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم داشت :

طراحی و اجرای:

معماری ویلا در سبک های مختلف

محوطه باغ و ویلا از جمله : استخر , پرگولا , آتشکده , فضای سبز و فضای بازی در محوطه یباغ

ویلا سازی و استخر روباز و سرپوشیده

فضای داخلی ویلا و ساختمان ها

تی وی روم و فضای نشیمن و سرویس بهداشتی و روف گاردن و . . .

پس از اجراء و ساخت ویلا نصب پارکت وکاغذ دیواری و کابینت به سلیقه ی مشتری .

پس از طراحی کردن محوطه ی باغ و نمای بیرونی ویلا به خواسته و سلیقه ی مشتری عزیز و کارفرما داخل ویلا هم طراحی میشود هم یک طبقه و هم دوبلکس و یا سوبلکس , اقدام میشود .

طراحان مجموعه دلوین پس از کسب اطلاعات زمین مورد نظر , با توجه به سلیقه و خواسته کارفرما

و مشتریان عزیز ویلا و محوطه باغ و زمین را طراحی میکنند و پس از تایید و ادیت نهایی برای مدلسازی

و شبیه سازی آن در برنامه های سه بعدی اقدام میشود و در نهایت به صورت عکس و یا فیلم انیمیشن

خدمت حضورتون ارسال میگردد . سپس برای اجراء آن اقدام میکنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و طراحان مجموعه ایده سازان تماس بگیرید و خواسته خود را بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نیاز گسترده و روزافزون جامعه در زمینه ی فناوری ساختمان و ضرورت هوشمند سازی آن در جهت ایجاد امنیت در عصر حاضر بحثی بسیار حائز اهمیت در صنعت ساخت و ساز به شمار میرود. از این رو شرکت مهندسی درسان با بیش از ۱۰ سال سابقه پایدار و درخشان در زمینه ی تولید و عرضه دوربین های مداربسته و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با برند درسان و نصب و راه اندازی درب ها و کرکره های برقی، انواع جک های پارکینگی، درب های اتوماتیک شیشه ای، آیفون های تصویری ، دوربین های مدار بسته و سقف متحرک به صورت کاملا گسترده و حرفه ای در سطح تمامی استان ها از جمله : تهران، البرز (کرج)، قزوین، مازندران، زاهدان ، اهواز ، اراک و … در حال فعالیت می باشد. گروه مهندسی درسان با برخورداری از متخصصین و کارشناسان مجرب فنی و با دارا بودن امتیاز نمایندگی رسمی دوربین های مدار بسته سیماران و جک پارکینگی روماک عرضه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سسامو، انواع جک برقی ایتالیایی و ایرانی، آیفون تصویری تکنما، آیفون تصویری سیماران و آیفون تصویری آلدو و آیفون تصویری سوزوکی توانایی پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم را دارا می باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دوربین مدار بسته چیست: اگر به دنبال امنیت منزل و محل کار خود هستید بهتر است هرچه زودتر اقدام به نصب دوربین مدار بسه نمایید تا با خیال راحت بتوانید منزل خود را ترک کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته و انواع آن،مزیت های استفاده از این سیستم بپردازیم.

دوربین مدار بسته چیست | آیفون تصویری کرج | شرکت درسان

وسیله ای است که می تون با استفاده از آن به ضبط تصاویر برای اهداف نظارتی اقدام کنید . برای اولین بار کشور آلمان در سال1942 برای نظارت بر پرتاب موشک از دوربین مداربسته استفاده کرد. در سال 1949 آمریکا اولین دوربین خود را با نامvericonبه بازار عرضه نمودکه  برای نصب نیازی به مجوز دولت تداشت.

شرکت مهندسی درسان

دوربین ها انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را براساس مدل و ویژگی که دارند تقسیم کرد.

دوربین ها را براساس تکنولوژی که بدر ساخت آن ها به کار رفته است به سه مدل

  • دوربین مدار بسته آنالوگ معمولی
  • دوربین مدار بسته آنالوگ با وضوح بالا
  • دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه

از اولین دوربین هایی که وارد بازار شد و قیمت مناسبی نسبت به مدل اچ دی و تحت شبکه دارد و می توان آن ها را برای منازل استفاده کرد دوربین مداربسته آنالوگ معمولی بود.

این دوربین ها از یک یا چند عدد دوربین آنالوگ و یک دستگاه برای ضبط دیجیتال تصاویر و کابل هایی برای نصب دوربین ها به Dvr تشکیل شده است. تصاویری که ضبط می شوند از طریق دوربین به دستگاه DVR ارسال می شود و بعد از پردازش هایی که درون آن انجام می شود به تصاویر دیجیتال تبدیل می شوند و نسبت به مدل های پیشرفته تر آن کیفیت کمتری دارند.

دوربین های HD

دوربین های HD دارای کیفیت و وضوح بالاتصاویر است هنگام استفاده از این دوربین ها می توان به راحتی چهره افراد را تشخیص داد و برای مراکز بزرگ و معتبر بیشتر از این مدل استفاده می شود قیمت کم و کیفیت بالایی که دارند می تواند انتخاب مناسبی نسبت به مدل های معمولی باشد و در منازل و محیط های تجاری می توان از دوربین های آنالوگ اچ دی استفاده کرد که در مواقع سرقت بتوان از آن به عنوان مدرک جرم استفاده کرد.

دوربین های اینترنتی

دوربین های اینترنتی ویا همان دوربین مدار بسته تحت شبکه به گونه ای طراحی شده اند که با تنظیم آدرس آی پی از طریق اینترنت  و فعال کردن سوئیچ شبکه می توان تصاویر و فیلم ها ی محیط کار و زندگی خود را  به صورت آنلاین مشاهده کنید.و اجزای تشکیل دهنده این مدل از دوربین مداربسته می توان به لنز، سنسور و پردازشگر تصویر،حسگر نور ، لامپ مادون قرمز

هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نکات مهمی که در زیر به آن ها اشاره شده است توجه کنید

  1. برند و شرکت تولید کننده دوربین مدار بسته
  2. نوع لنز به کار رفته در آن
  3. جنس بدنه
  4. سنسورهایی که در آن تعبیه شده است
  5. امکان وصل شدن به شبکه وای فای را داشته باشد
  6. کیفیت تصویر برداری در آن بالا باشد
  7. علاوه بر فیلم برداری بتواند صدا ها را ذخیره کند

انواع لنز به کار رفته در دوربین مدار بسته

لنز فیکس(ثابت)

این لنزها امکان تصویر برداری در جهت های مختلف را ندارد و فقط مکان ثابتی را می تواند ضبط کند.

لنز های متغیر،می توان با استفاده از این لنز بعد از نصب کردن آن در محیط فاصله را در مکان تنظیم کرد

نوع دیگری از لنزها که جهات مختلفی را فیلمبرداری می کنند و به لنزهای موتور دار در بازار معروف هستند.

به چه دلیل توصیه می شود که در یک مکان اداری و یا زندگی از دوربین مدار بسته استفاده کرد.

بسیار از مجرمین که عملیات مربوط به سرقت را انجام می دهند هنگامی نصب دوربین در یک مکان مطمئن شوند از این کار سر باز می زدند زیرا می دانند که در صورت هرگونه سرقت شناسایی می شوند بهتراست فروشگاه ها و یا مراکز خرید ازدوربین های مداربسه جهت اطمینان استفاده کنند.

در محل های اداری یک رئیس برای آنکه بتواند بر رفتار کارکنان خود نظارت داشته باشد می تواند از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کنند که در هر زمان بتوانند رفتار آن ها را کنترل کنند و در صورت بروز هر گونه خطا و یا مشکلی خود را به آنجا برسانند.

برای آنکه از وقوع جنایات در سطح شهر جلوگیری شود بهتر است از دوربین های مداربسته استفاده شود.

درواقع می توان گفت دوربین ها می توانند در برخی از مواقع نگهبان جان و مال افراد باشند.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کرکره برقی کرج: تاریخچه و استفاده از درب های اتوماتیک به دوران رسانس بازمی گردد ، زمانی که مردم توجه بسیاری  به پیشرفت و تکنولوژی داشتند، اولین شرکت کرکره برقی در آمریکا  تاسیس شد. مارا در این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی درباره کرکره برقی، نحوه کار کردن، اجزا تشکیل دهنده و مزایایی که  این درب ها دارند را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم.

کرکره برقی کرج | کرکره اتوماتیک | شرکت مهندسی درسان

یکی از ضروریاتی که باید در امر  ساختمان سازی و مراکز تجاری، پارکینگ ها به آن توجه داشت

مسئله امنیت است، درب های کرکره ای با توجه به پیشرفتی از که از زمان قدیم تا کنون داشته اند

توانسته اند محبوبیت چشمگیری در میان مردم پیدا کنند

اطلاعاتی کامل درباره کرکره برقی

کرکره برقی از اتصال نوارهای عایق به هم متصل که جنس عمده آن آلومینیوم بوده ساخته می شود.

علاوه بر امنیت بالا ظاهر و نمایی زیبا را نیز به محیط می دهد.

این درب های برقی توسط یک موتور هدایت می شوند که بدون دخالت دست باز و بسته می شوند.

چگونه کار کردن کرکره برقی

تنها با فشردن یک دکمه از ریموت  کنترل، که باعث بالا و پایین شدن تیغه های درب می شوند.

هنگام بالا رفتن لایه های مختلف روی هم قرار میگیرند و جمع می شوند و زمان پایین آمدن هیچ فضای بازی وجود ندارد

و تا کف زمین کیپ می شود و همین امر سبب امنیت بالادر این گونه درب ها می شود.

کرکره برقی کرج | کرکره اتوماتیک | شرکت مهندسی درسان 

شرکت مهندسی درسان

کرکره ها اجزای مختلفی دارند که به اختصار به توضیح آن می پردازیم:

اجزای مختلفی که هرکدام نقش مهمی را در ساختار درب های اتوماتیک  به عهده گرفته اند

و عملکرد خاصی را انجام می دهند از اصلی ترین اجزای آن تیغه است که از آلومینیوم ساخته می شود

که با به هم وصل شدن این تیغه ها کرکره برقی ساخته می شود.موتور از دیگر اجزایی است

که مسئول حرکت و بالا و پایین شدن خودکار درب می باشد، که در قسمت بالای آن قرار دارد

و انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد.رسیور یا همان گیرنده ای که به فرمان های ریموت عمل می کنند.

تمسه و فولی ، چشمی از اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی هستند.

سایبان کرج

در کرکره برقی چند چشم یا حسگر به کار رفته است؟

دو چشم مادون قرمز آشکار ساز که دربالای درب قرار دارد و

دوچشم که داخل فریم درب برای محافظت که کسی لای کرکره  نماند.

مزایای استفاده از درب های برقی نسبت به سایر درب ها

کرکره های قدیمی( دستی) به صورت یک پارچه بودن و  دلیل وزن بسیار بالایی که داشتند

علاوه بر انرژی بسیاری که از فرد در هنگام باز و بسته شدند می گرفت.اما در کرکره های برقی نیازی به نیروی انسانی نیست

در مدل برقی سر و صدا کم است اما در نمونه های قدیمی سرو صدای بالا باعث آلودگی صوتی می شود

کرکره های قدیمی امنیت کمتری نسبت به مدل های برقی داشته زیرا با شکستن و باز کردن قفل ها به راحتی کرکره را باز و بسته کرد.

راهکارهایی برای استفاده از کرکره برقی هنگام قطعی برق

استفاده از اهرم دستی برای باز و بسته شدن درب ها

استفاده از باطری ها با ولتاژ بالا

نمونه ای از موتور کرکره برقی که در بازار موجود هستند

ذکر این نکته ضروری است  که  موتور از اصلی ترین قطعات درب بوده و نقش بسیار مهمی در کارایی صحیح آن دارد.

که برای نصب کرکره های  برقی در مکان هایی که امکان تردد در آن بسیاراست

از موتورهای با کیفیت تری استفاده شود. در اینجا به نمونه ای از موتور برای درب های برقی اشاره می کنیم:

  1. موتور ساید
  2. موتور توبلار

تفاوت موتور توبلار و ساید در درب های اتوماتیک

قدرت موتور ساید از توبلار بیشتر بوده

فشار وارد به موتور ساید نسبت به نوبلار کمتر بوده و همین امر سبب عمر طولانی این مدل از موتور شده

قیمت موتور توبلار نسبت ساید کمتر بوده

در موتور های توبلار از چهار قطعه استفاده می شود که هرکدام راباید به صورت مجزا خریداری شود

اما ساید به صورت کامل نصب می شود



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه کار آرام بند: آرام بند درب  به هر وسیله مکانیکی اطلاق می شود که پس از باز شدن درب به صورت کنترل شده درب را می بندد یا به طور خودکار باز می کند تا از بسته شدن  آن با صدای محکم جلوگیری کند.

نحوه کار آرام بند | نرده شیشه ای کرج | درسان

هنگامی که در باز می شود، می توان آن را فشرده و رها کرد تا درب به طور آرام و  خودکار بسته شود. این تبزار مانند یک درب فنری عمل می کند و اطمینان می دهد که درب به طور دقیق و به موقع پس از باز شدن به موقعیت اولیه و بی صدا بسته می شود.

دو نوع اصلی آرام بند وجود دارد: پنوماتیک و هیدرولیک. آرام بندهای  پنوماتیک معمولاً برای درب‌های سبک‌تر (تا 20 کیلوگرم) و درب‌های هیدرولیک برای درب‌های سنگین (تا 35 کیلوگرم) استفاده می‌شوند.

آرام بند کرج

نحوه کار آرام بند

اجزای ضروری آرام بندهای های هیدرولیک شامل راهنماهای نگهدارنده، چرخ دنده های انتقال، فنرهای برگشتی، شیرهای یک طرفه، پیستون های قفسه ای، هسته ها و محفظه های دریچه گاز، درپوش های انتهایی، حلقه های آب بندی و میله های اتصال می باشد. پوسته و شاتون نقش بستن درب و اتصال لنگه در و چارچوب در را ایفا می کنند

آرام بند وسیله ای مکانیکی است که درب را به آرامی و محکم می بندد تا بسته شود. با استفاده از کشش فنر تنظیم شده توسط روغن هیدرولیک به دست می آید. هنگامی که کاربر در را باز می کند، سیال هیدرولیک از یک مخزن به مخزن دیگر جریان می یابد.

روغن هیدرولیک از طریق دریچه های کنترل سرعت به آخرین مخزن باز می گردد زیرا فنر در را مجبور به بسته شدن می کند.

مزایای آرام بند چیست؟

هدف از آرام بند  درب بسته شدن خودکار و بی صدا درب  و محافظت از چارچوب و بدنه (بسته شدن نرم) است. مهمتر از آن، بسته شدن درب به بخش مهمی از مدیریت هوشمند ساختمان مدرن تبدیل شده است.

آرام بند ها عمدتاً در ساختمان های تجاری و عمومی  استفاده می شوند، اما در منازل نیز کاربرد دارند. کاربردهای زیادی دارند که مهمترین آنها بستن درب با صدای آرام است و علاوه بر این اگر بعد از هر ورود و خروج فراموش می کنید درب را ببندید ،خیالتان از بسته ماندن آن راحت می شود.

مزایای کلی آرام بند عبارتند از :

ساده و کاربردی

حفظ حریم خصوصی

کاهش خطر گرفتاری انگشتان میان درب

کنترل صدا و نویز

1، حفاظت در برابر آتش

انواع آرام بند درب

درب هیدرولیک نزدیکتر

درب های هیدرولیک به طور کلی به آرام بندهای درب اطلاق می شود. آرام بند یک وسیله هیدرولیک فنر مانند بر روی سر در است. هنگامی که در باز می شود، می توان آن را فشرده و رها کرد تا درب به طور خودکار بسته شود. به عنوان یک درب فنری عمل می کند و می تواند اطمینان حاصل کند که درب به طور دقیق و به موقع در موقعیت اولیه باز می شود.

نرده شیشه ای کرج

آرام بند سقفی

معمولاً این درب‌ها را در داخل دفتر یا درب ورودی خواهید یافت.

با این حال، اگر در طول روز بازدید کننده زیادی ندارید، می توانید از درهای برجسته در جلوی درب کسب و کار خود استفاده کنید. این نوع دربگیر برای ساختمان هایی با تردد زیاد مناسب است.

آرام بند درب | سایبان برقی کرج | شرکت مهندسی درسان

محبوب ترین انواع بازوهای آرام بند سقفی عبارتند از:

درب بازوی معمولی: در قسمت بیرونی درب قرار دارد. در نظر گرفته شده با مصرف انرژی بهینه ترین درب سقفی بسته تر است

بسته کننده درب بالایی: به طور کلی برای درب های شیشه ای استفاده می شود. صرفه جویی کوچک در انرژی دارد

درب بازوی موازی: به طور سنتی در ساختمان های تجاری و مدارس استفاده می شود. راندمان انرژی پایین است.

آرام بند زنجیری

این دربگیر از فنر تعبیه شده در لولا استفاده می کند و جزء لاینفک طراحی آن می باشد. فنر می تواند در لوله قابل مشاهده یا پنهان باشد و بیشتر در درهای داخلی دیده می شود.

هنگامی که در درهایی که در هر دو جهت باز می شوند استفاده می شود، به آنها لولاهای فنری دوتایی می گویند. لولای خود بسته مانند فنر به نظر می رسد اما مانند یک در بسته عمل می کند. این مشکل شکاف را حل می کند و کنترل سرعت را در یک جزء فراهم می کند.

آرام بند  پنهان

درب های ضد حریق مخفی عملکرد درب های سقفی را انجام می دهند اما در ورقه و چهارچوب درب نصب می شوند. این نوع نصب زیباست و خرابی را کاهش می دهد، زیرا اکثر بسته های درب نامرئی هستند.

به صورت فنری یا هیدرولیک در بازار موجود می باشد و به دلیل سبکی عموما برای درب های داخلی استفاده می شود.

اگر روی درب های تجاری سنگین نصب شوند، قادر نیستند آن را به درستی ببندند.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سایبان کرج: از تجهیزات جدیدی که امروزه وارد بازار شده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن برای محل کار و زندگی خود از آن استفاده کنند سایبان برقی می باشد. استفاده از سایبان از گذشته های دور در میان مردم رواج داشته و امروز شکل جدید تری را به خود اختصاص داده است و این امکان را برای افراد به وجود آورده است که هر زمان که تمایل داشتند از آن استفاده نمایند و یا آن را جمع کنند بدون آن که باز و بسته شدن آن برای افراد دردسری را به دنبال داشته باشد .

سایبان کرج | نصب سایبان برقی | شرکت مهندسی درسان

سایبان برقی انواع مختلفی دارند که بسته به محیط مورد نظر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ ،مغازه ، پنجره و.. کاربرد بسیاری دارد و حمایت کاملی از فضای مورد نظر دارد. در تولید سایبان های برقی از پارچه هایی استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی دارد و همچنین برای نگه داشتن آن ها از فلزهایی که مانند پایه عمل می کنند استفاده می شود .

شرکت درسان

بهتر است که بدانید این سایبان ها می توانند به مانند بنرهای تبلیغاتی معرف محصول و یا خدمات شما باشند و دیگر هزینه ای را برای تبلیغات پرداخت نکنید. برای باز و همچنین جمع کردن سایبان  برقی می توان آن ها را به صورت دستی و یا اتوماتیک و تنها با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد . بهتر است در زمان خرید سایبان برقی به نمایندگی مجاز آن در کرج مراجعه فرمایید . سایبان برقی در کرج همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردم انواع مختلفی دارند که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سایبان برقی بازویی

که در طراحی آن دو یا چند بازو وجود دارد که با استفاده از یراق آلات به قسمت اصلی آن متصل می شود و امکان باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می شود .

سایبان برقی چتری

سایبان برقی برای مغازه | کرکره برقی کرج | شرکت درسانیک ستون که در مرکز وجود دارد و توسط تسمه هایی حرکت می کند و همانند چتر باز و بسته می شود اما کارکرد آن نیز مشابه با دیگر سایبان ها می باشد . سایبان برقی کرکره ای ، عملیات باز و بسته شدن آن ها به مانند کرکره می باشد و دلیل نامگذاری آن ها نیز به همین دلیل است هنگام نصب این سایبان ها دیگر نور خورشید مزاحمتی برای افراد ندارد سایبان برقی به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. سایه بان متحرک خود در دو مدل دستی و برقی دسته بندی می شود .جنس پارچه ای که در سایبان به کار می رود می تواند برزنتی ، فلکسی، ترانزیتی باشد که به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:

سایبان ثابت

در زمان نصب این سایبان ها آن ها را به وسیله جوش به هم دیگر نصب کرده اند و امکان حرکت آن وجود ندارد و نصب آن به صورت دائمی می باشد . این سایبان ها می توانند دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و محفاظت کاملی از محیط در برابر شرایط جوی داشته باشند و از ورود هر گونه گرد و خاک به داخل منزل از طریق درب و پنجره جلوگیری می کند.

سایبان متحرک

این دسته از سایبان ها را می توان بسته به شرایط آب و هوایی به صورت دستی و یا اتوماتیک باز و بسته کرد و بیشترین کاربرد را برای استخرهای سرباز و حیاط ها و یا پارکینگ هایی که مسقف نیستند دارند و از ماشین و دیگر وسایلی که در مکان آزاد وجود داردمحافظت کاملی می کند.

سایبان تاشو

از این سایبان می توان برای هر محیطی استفاده کرد و مزیتی که این مدل از سایبان برقی نسبت به دیگر سایبان ها دارد میزان باز شدن آن به دلخواه می باشد.

مزیت استفاده از سایبان برقی در کرج

نیروی مختصصی که در این نمایندگی ها وجود دارد می تواند شما را در انتخاب بهترین سایبان راهنمایی کنند .

نصبی آسان و راحت دارد

می توان از سایبان های برقی برای همه محیط ها استفاده کرد اما بهتر است نمونه ای را انتخاب کنید که با محیط شما هم خوانی داشته باشد. استفاده از سایبان پنجره می تواند از ورود نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند و عمر وسایل برقی چون تلویزیون و یخچال نیز بیشتر می شود می توان با استفاده از ریموت کنترل آن در هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کرد با استفاده از سایبان برقی می توان محیطی را در حیاط منزل طراحی کرد و بدون دغدغه ساعتی را در هوای آزاد به سر ببرید.

قیمت سایبان برقی

قیمت این محصولات با توجه به متراژ و نمونه انتخابی می تواند متغیر باشد .



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر درب اتوماتیک کرج: هنگامی که به تعمیر درب پارکینگ در شهر کرج  و اطراف ان نیاز دارید، انتخاب آسان است. فقط کافی است با شرکت ما با تیم متخصص و مجرب اش در کرج تماس بگیرید. وقتی به ما نیاز دارید اینجا هستیم این یکی از راه هایی است که ما نسبت به سایر شرکت ها برتری داریم.

تعمیر درب برقی کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

با تیمی دوستانه از تکنسین ها که به صورت حرفه ای رفتار می کنند و در تعمیر و سرویس درب پارکینگ پیشرفت می کنند.

خدمات تعمیر درب برقی پارکینگ ما درکرج

در طول سال ها، پیشرفت های فنی درب های پارکینگ  برقی شده اند.  این روزها درب های برقی گاراژ می توانند بسیار بیشتر از باز و بسته کردن درب های گاراژ انجام دهند.

از طریق مهندسی نوآورانه، درب های برقی گاراژ می توانند بخشی از سیستم امنیتی شما باشند، حتی زمانی که کیلومترها دورتر هستید در دسترس شما قرار گیرد.

تعمیرات ما در کرج  خدمات کامل را برای تعمیر و سرویس درب برقی پارکینگ به شما ارائه می دهد. ما تیمی از تکنسین های خبره داریم که می توانند به شما در رفع تمام نیازهای درب برقی گاراژ کمک کنند.

ما فروش، نصب، تعمیر و سرویس انواع درب برقی  پارکینگ با برندهای مختلف را انجام می دهیم.

شرکت مهندسی درسان

درب های برقی پارکینگ

درب های برقی پارکینگ در درجه بندی های مختلف قدرت، از جمله ¼ اسب بخار، 1/3 اسب بخار، ½ اسب بخار، ¾ اسب بخار، 1 اسب بخار، 1 ¼ اسب بخار در دسترس هستند.

هر چه قدرت بیشتر باشد، وزن بیشتری می توانید بلند کنید.

به عنوان مثال، اگر یک درب پارکینگ تجاری بزرگ دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک درب بازکن 1/3 اسب بخاری بتواند روز به روز درب را باز کند.

تعمیر درب اتوماتیک کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

در عوض، برای انجام کار به یک درب بازکن قوی‌تر، مانند یک اسب بخار ¾ نیاز است. هنگامی که درب بازکن مناسب گاراژ را برای انجام کار انتخاب می کنید، می توانید انتظار چندین دهه خدمات با کیفیت را داشته باشید.

انواع شیشه برای نرده شیشه ای

زیرا دو نوع مختلف شیشه ایمنی وجود دارد. هر کدام ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

نرده شیشه ای چند لایه

نرده های شیشه ای چند لایه در بازار وجود دارد. این لعاب ایمنی است که از دو جداره منفرد به هم متصل شده اند، اما توسط دو لایه پلاستیکی از هم جدا شده اند .

در صورت شکستن لعاب، قطعات شیشه خرد نمی شوند، بلکه به لایه های پلاستیکی چسبیده می مانند.

بنابراین سد تقریباً دست نخورده باقی می ماند و احتمال آسیب کاهش می یابد که در مورد شیشه معمولی صدق نمی کند.

بنابراین، نرده شیشه ای چند لایه ترجیح داده می شود، زیرا حتی زمانی که می شکند، همچنان نقش محافظتی خود را ایفا می کند.

نرده شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نیز نامیده می شود ، شیشه سکوریت از یک لایه شیشه تشکیل شده است.

نام آن از این واقعیت گرفته شده است که تحت درمان خاصی به نام ”  کوئنچ ” قرار گرفته است.

در طی این فرآیند، شیشه های معمولی تا دمای نسبتاً بالا، حدود 700 درجه سانتیگراد گرم می شوند، سپس دمای آن تا 300 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

افزایش استحکام، پنج برابر شیشه های معمولی، از این خنک کننده ناشی می شود.

تنها اشکال این درمان این است که بعد از آن نمی توان اندازه شیشه را تغییر داد.

همچنین باید به خاطر داشت که وقتی شیشه سکوریت می شکند، به قطعات ریز تقسیم می شود

که احتمال آسیب دیدن آن وجود ندارد. شیشه سکوریت برای نرده هایی که ارتفاع افت بیش از 1 متر باشد توصیه نمی شود.

نرده شیشه ای چند لایه

شیشه لمینت سکوریت مشابه شیشه لمینت است، فقط در اینجا دو شیشه سکوریت وجود دارد که توسط دو فیلم PVB به هم وصل شده و از هم جدا می شوند.

مقاومت آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

این نوع شیشه اغلب بر روی نرده های تمام شیشه ای استفاده می شود

که موانع محافظ بدون پایه و بدون ساختار قابل مشاهده را تشکیل می دهند.

شیشه سکوریت در ضخامت های مختلف استفاده می شود.

موارد استفاده از نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از  خانواده نرده ها،  در فضای باز، در سطح بالکن یا پله استفاده می شود.

در داخل ساختمان، می توان آن را در سطح نیم طبقه نصب کرد .

بنابراین , می توان نرده پله شیشه ای یا نرده بالکن شیشه ای پیدا کرد .

نرده شیشه ای برای نمای بیرونی مناسب ترین است، زیرا به هیچ وجه منظره تراس را خراب نمی کند.

نرده شیشه ای برای استخرهای شنا بسیار خوب است.

نقش اول آن بالاتر از هر چیز امنیت است. علاوه بر این، طبق قانون، هر صاحب استخر باید یک وسیله ایمنی نصب کند.

این اقدام حفاظتی را نباید نادیده گرفت حتی اگر کودکی در اطراف نباشد.

همه نوع برای حفاظت از استخر وجود دارد. نصب آنها بسیار ساده است، زیرا پاها روی کاشی کاری حوضچه ثابت می شوند.

اگر قصد نصب نرده شیشه ای پیرامون استخر یا تراس خود را دارید، با تیم پشتیبانی ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
  • نگهداری و تعمیرات غلطک
  • تعمیر و تعویض موتور
  • رگلاژ کرکره برقی
  • تعمیر و تعویض شفت ، رسیور و فتوسل
  • بررسی سوراخ تهویه و پرده کرکره برقی
 

 تعمیر کرکره برقی کرج: کرکره های برقی  مدرن از مواد بسیار بادوام و بادوام ساخته شده اند. کرکره های برقی اغلب گارانتی چند ساله دارند که در صورت مشکل از خریدار پشتیبانی می کنند .  با این حال، موارد نادری وجود دارد که کرکره های برقی درگیر مشکل می شوند یا اصلاً باز یا بسته نمی شوند‌

 تعمیر کرکره برقی کرج | مزایای استفاده از کرکره | درسان

هنگامی که کرکره های برقی به درستی کار نمی کند، دو گزینه وجود دارد: می توانید خودتان عیب را برطرف کنید یا با یک متخصص تماس بگیرید. استفاده از راهکار دوم در طول دوره گارانتی محصول توصیه می شود. هنگامی که نقص جزئی است، ارزش انتخاب اولین راه حل را دارد، فقط باید یک عنصر جایگزین شود، و سازنده نیز قطعات یدکی را ارائه می دهد.

شرکت مهندسی درسان

چرا کرکره های برقی دست از کار کشیدند؟

بیشتر اوقات، ایرادات ناشی از استفاده نادرست از کرکره غلتکی برقی است ، به عنوان مثال، تلاش برای باز کردن آن در زمستان، زمانی که پرده یخ زده است، یا بارگذاری پرده با وزن اضافی که با قدرت موتور تنظیم نشده است. بسیاری از ایرادات نیز ناشی از نصب نادرست کرکره یا موتور و آسیب مکانیکی به یکی از قطعات است، به عنوان مثال لایه های زرهی خمیده که از بالا و پایین رفتن آن جلوگیری می کند. یک مشکل مکرر نیز اتصال نادرست موتور به منبع برق است.

چه عناصری از کرکره های برقی بیشتر خراب می شوند؟

اکثر متخصصان در نصب و سرویس کرکره می توانند به سرعت نوع عیب را تشخیص دهند. این به دلیل ساخت کرکره های برقی است که برخی از عناصر در معرض استفاده مداوم و برخی دیگر کمتر هستند. رایج ترین عیوب ذکر شده توسط تکنسین های خدمات در زیر توضیح داده شده است.

آسیب ناشی از استفاده طولانی مدت

چیزی جز فرسودگی برخی عناصر نیست. لغزنده ها، آویزها و یاتاقان ها اغلب و سریعتر فرسوده می شوند. تعمیر آنها کار سختی نیست ، اما با توجه به ویژگی های کرکره های برقی، ارزش دارد که از یک متخصص یا تکنسین خدمات کمک بگیرید.

براکت های نصب آسیب دیده

کرکره در حین کار صدا ایجاد می کند یا لرزش ناراحت کننده ای دارد؟ باید  براکت های مورد استفاده برای نصب پوشش دقیق تر بررسی شود، زیرا ممکن است فقط نیاز باشد که پیچ ​​ها را سفت کنید. اما اگر یکی از دسته ها آسیب دیده باشد، باید با دسته جدید تعویض شود.

جمع کننده، بند یا خط آسیب دیده

عناصر کنترل دستی، یعنی کشنده و نوار یا خط متصل به آن نیز به سرعت فرسوده می شوند. آسیب اغلب ناشی از نقص در ساخت، مونتاژ معیوب یا استفاده نادرست است. بسته به مدل، لازم است کل مجموعه یا یک عنصر جایگزین شود.

مکانیزم کنترل کرکره

نقص در موتور و اجزای متصل به مکانیسم کنترل گران ترین هستند، اما جایگزینی آنها چندان پیچیده نیست. موتور خراب به احتمال زیاد باید تعویض شود و اتصال موتور جدید باید توسط متخصص خبره انجام شود. با این حال، قبل از جدا کردن آن، ارزش دارد که از یک متخصص بخواهید که به پرده غلتکی نگاه کند – ممکن است معلوم شود که خطا ناشی از اتصال کوتاه یا شل شدن کابل ها است و تعویض آن ضروری نخواهد بود.

چگونه می توان رترکتور را در کرکره برقی تعمیر کرد؟

اگر می خواهید به این سؤالات پاسخ دهید که چرا کرکره به آرامی بالا یا پایین نمی رود، ارزش دارد که برای تشخیص مشکل یک بررسی اولیه انجام دهید. پس از حذف عناصر خم شده که مانع حرکت آزاد زره می شوند، محتمل ترین سناریو آسیب به جمع کننده یا رشته خواهد بود. برای تعویض آنها، لازم است خود غلتک و کل کرکره غلتکی را جدا کرده و دریچه بازرسی را باز کنید.

برای رسیدن به چرخ سیم پیچ، ابتدا زره دارای آویز جدا می شود، سپس محوری که زره روی آن پیچیده شده و آداپتور و درایور به آن متصل می شود. چرخ سیم پیچ با ریسمان در پشت صفحه محافظ قرار خواهد گرفت. پس از پیچیدن نوار یا رشته جدید، همه عناصر را دوباره نصب کنید، پوشش بیرونی را بپیچید و یک کشنده جدید نصب کنید.

تعمیر پایه های نصب

نصب صحیح محصولی مانند کرکره اکسترنال تضمینی برای عملکرد بدون خرابی برای سال هاست. زمین ناهموار، پیچ های شل یا راهنماهای کمی خم شده می توانند باعث شوند که کرکره فقط پس از چند هفته یا چند ماه استفاده به طور کامل پایین نیاید یا صدای زیادی ایجاد کند. برای جلوگیری از این نوع مشکل، ارزش دارد هر از چند گاهی تمام براکت هایی که کرکره غلتکی را به دیوار یا پنجره می بندند، بررسی کنید. نصب اغلب با پیچ ها و رولپلاک های مناسب برای بستر  انجام می شود. در حین کار کرکره ، کل محصول کمی لرزش دارد، بنابراین در حین بازرسی ارزش دارد که مطمئن شوید که همه پیچ ها به خوبی سفت شده اند و فضای اطراف آنها خرد نمی شود یا ترک نمی خورد.

تمام بست هایی که به نظر فرسوده، خیلی شل یا شکسته به نظر می رسند باید با بست های جدید تعویض شوند.

هنگام بررسی براکت های نصب، ارزش دارد دریچه بازرسی را باز کنید و به آویزهایی که زره روی آنها آویزان است نگاه کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از آنها شل یا خم نشده اند. شل شدن را می توان بدون استفاده از تجهیزات اضافی اصلاح کرد، اما آویز خم شده باید با آویز جدید جایگزین شود.

تعویض آویز بسیار ساده است، اما نیاز به برداشتن کامل پرده یا حداقل کل پرده دارد. آویز آسیب دیده باید از اولین ریل پرده جدا شود و آویز جدیدی در جای خود قرار گیرد و سپس آویزهای دارای زره ​​باید دوباره به محور سیم پیچی متصل شوند. برای این مراحل به غیر از پیچ گوشتی یا پیچ گوشتی نیازی به ابزار اضافی نخواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با کارشناسان شرکت مهندسی درسان تماس حاصل نمایید.

بالکن شیشه ای: بالکن از مورد هایی است که  بسیاری از مردم هنگام خرید ویا اجاره منزل به آن توجه خاصی دارند، علت علاقه مردم به نصب بالکن های شیشه از کجا نشات می گیرد؟علاوه بر مزایایی که درسطرهای پایین به آن اشاره می کنیم داشتن بالکنی که انسان فارغ از همه جا هنگام خستگی های روزانه  به آن مراجعه کند و از نمای زیبای بیرون در فصل های مختلف لذت ببرد جز دلایلی است که مردم به این مدل از بالکن ها علاقمند هستند.

بالکن شیشه ای کرج | شیشه تاشو | شرکت مهندسی درسان

بالکن های شیشه ای نوعی پوشش برای تراس به حساب می آید که امروزه استفاده از آن بسیار رایج بوده

و به دلیل ظاهری شیک و جذاب که به محیط می دهد از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.

موردی که باید هنگام انتخاب بالکن های از جنس شیشه باید به آن توجه کردوزن شیشه استفاه شده می می باشد.

شرکت مهندسی درسان

مزایای استفاده از بالکن های شیشه ای

  1. زیبا سازی فضا و محیط
  2. از ورود گردو خاک جلوگیری می کند
  3. نصبی بسیار آسان دارد
  4. به دلیل نشکن بودن جنس شیشه از امنیت بالایی برخوردار است
  5. نوعی عایق صدا به حساب می آید
  6. از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری می کند
  7. از بیرون دید ندارد
  8. شستتشوی بسیار آسانی دارد
  9. عمر طولانی
  10. نمایی یکدست از شیشه

معایب استفاده از بالکن از جنس شیشه

خصوصیات این مدل از بالکن ها آنقدر زیاد است که اگرعیب و ایرادی هرچند کم هم داشته باشد به چشم نمی آید .

اگر برای استفاده، از شیشه های معمولی و نازک استفاده کنید خطر شکستگی را به همره دارد.

انواع شیشه برای بالکن های شیشه ای

شیشه بالکن فریم لس(بدون قاب): نمونه ای ازبالکن ها هستند که تنها یک صفحه دارند و می توان به راحتی فضای بیرونی را مشاهده کرد

شیشه بالکن ریلی: از چند صفحه هم اندازه ساخته می شود،که این صفحه ها به صورت عمودی نصب می شود و هنگام باز و بسته شدن شیشه به صورت ریلی می باشد.

مناسب رستوران ها و سفره خانه ها است.

سایبان کرج

مزایای استفاده از بالکن از جنس شیشه ریلی:

  • فضایی دلنشین و ایده آل
  • سهولت در باز و بسته شدن
  • عدم ورود سرما و گردو غبار
  • برای هر نوع بالکن با فضایی مناسب است

شیشه بالکن پنجره ای:

هنگام باز و بسته شدن به مانند پنجره است.

بالکن شیشه ای کرج | شیشه تاشو | شرکت مهندسی درسان

شیشه بالکن تاشو:

همانطور که از نام این مدل برمی آید پنل ها(صفحه) هنگام باز شدن بر روی هم قرار می گیرند و جمع می شوند.

ویژگی شیشه بالکن تاشو:

  • دارای رنگ های متنوع
  • ایمنی زیاد
  • استفاده مطلوب از تمام فضا
  • نصب آسان

قیمت شبشه برای بالکن های شیشه ای

  • قیمت شیشه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد چون:
  • اندازه شیشه برای بالکن
  • نوع شیشه که استفاده می شود
  • جنس شیشه
  • ضخامت(هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد، به دلیل نشکن بودن آن امنیت بالایی دارد)
  • تعداد صفحات ،پروفیل و یراق آلات

برای نصب بالکن های از جنس شیشه باید قبل از نصب چه کارهایی انجام دهید؟

طول و عرض آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنید

در صورتی که دربالکن مواردی چون آب گرم کن،پکیج،باربیکیو وجود دارد با کارشناس مربوط هماهنگ کنید

ضخامت شیشه های مورد استفاده در بالکن های شیشه ای

شیشه ای با ضخامت8میل نوع استانداردی است که برای نصب شیشه های بالکن استفاده می شود.

حفاظ شیشه ای برای بالکن

افزایش ایمنی در تراس آپارتمان ها از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه کرد،

برای ایمنی می توان هم از بالکن از جنس شیشه استفاده کرد و هم از حفاظ از جنس شیشه

که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند،در حافظ های شیشه ای برای تراس

از شیشه سکوریت10میل و میله های استیل آبکاری شده استفاده می شود

و از سقوط اشیا و یا افراد به سطح زمین جلوگیری می کند.حفاظ ها نسبت

به بالکن تمام شیشه قیمت مناسب تری دارند و در تمامی نقاط جغرافیایی می توان از آن ها استفاده کرد.

در چه مکان هایی امکان نصب نرده از جنس شیشه وجود دارد

  • استخرهای
  • تراس
  • راه پله
  • پشت بام ها

برای حفاظ ها و بالکن ها از چه نوع شیشه ای می توان استفاده کرده و عمده تفاوت آن ها در چیست؟

شیشه سکوریت و لمینت در بالکن و حفاظ هاییی از جنس شیشه استفاده می شود

و بارزترین تفاوت آن ها در قیمت و نوع یراقی است که  برای آن استفاده می شود.

مدل لمینت نسبت به سکوریت از قیمت بالاتری برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شیشه سکوریت کرج: امکان داردقبلا اسم این مدل از شیشه ها به گوشتان خورده باشد. اما معنی دقیق این مدل از شیشه را می دانید؟ از کاربرد های آن تا چه میزان اطلاع دارید؟علت تمایز این مدل از شیشه چه می تواند باشد؟ با ما همراه باشید تا در مورد این شیشه ،کاربرد و مزایا آن  و نحوه تولید آن اطلاعاتی را در اختیارشما قرا ر دهیم.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به انواع دیگر شیشه ها دارند امروزه بیشترین استفاده را در درب های وردی مراکز و حتی فروشگاه ها دارند. این مدل از شیشه در اماکن عمومی و خصوصی هم توانسته جایگزین مناسبی به جای شیشه های معمولی باشد

تعریفی از شیشه سکویت

شیشه سکوریت در ضخامت های گوناگون در اختیار خریدران قرار می گیرد .

محصولی نشکن که مقاومتی بیشتر از نوع معمولی شیشه دارد طبق آزمایش های انجام شده مقاومت آن برابر بیشتر می باشد.

این مدل از شیشه ها تنها زمانی شکسته می شوند که ضربه شدیدی به آن ها وارد شودو بعد از آن هم به قطعات ریزی که برنده نیستند

تبدیل می شوند.شیشه های سکوریت در دمای700 درجه سانتی گرادتولید می شود باید زمان خروج دمای آن سرد شود

در غیر این صورت نمی توان از آن استفاده کرد زیرا عملیات تولید آن ناقص می باشد.

شرکت مهندسی درسان

بهتر است این مدل از شیشه ها را از فروشگاه هایی که در این زمینه تخصص لازم را دارند خریداری نماییدشیشه های سکوریت در کرج با بهترین مواد تولید شده اند.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

مزیت های استفاده از شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت ضخامتی یکسان با شیشه های معمولی دارند اما مقاومت بیشتری را در ضربه از خود نشان می دهند.

هنگام شکستن این مدل آسیب به اطرافیان وارد نمی کند زیرا به قطعات کوچک و بی خطری تبدیل می شوند.

شیشه های سکویت بیشتر برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

در مکان هایی که ایمنی در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا این شیشه ها مقاومت بالایی در محیط های که حرارت بسیار باشد دارد.

صنعت خودرو سازی

در ساختمان سازی در قسمت هایی که شدت آسیب به فرد  را همراه داشته باشد بیشترین استفا د دارد

بانک ها و فروشگاه های بزرگ

تراس ها، ویترین مغازهپارتیشین شیشه ای و…. بیشترین کاربرد را دارد.

تفاوت میان شیشه های معمولی وسکوریت

مهمترین تفاوت آن ها در مقاومت و استحکام آن ها می باشد. شیشه های سکوریت از مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستند.

در سطرهای هالا به بحث امنیت این دو مدل از شیشه پرداختیم

  • مقا.مت در برابر حرق و حرارت

این مدل از شیشه ها مقاومت بالاای در برابر آتش دارندو می توانند سه برابر از مدل شیشه ای حرارت را بیشتر تحمل کنند.

  • قابلیت برش و تغییر در اندازه

در شیشه های معمولی قابلیت تغییر سایز و برش مجدد  شیشه وجود دارد این درحالی است که در مدل سکوریت باید قبل از سفارش اندازه مورد نیاز برای برش،سوراخ کاری،لول زنی بر روی آن انجام شود.

هزینه ای که باید برای خرید هر کدام انجام داد.

قیمت شیشه های سکوریت بخاطر عملیات برش و لولا زنی ،ضخامت و اندازه آن بیشتر از شیشه های معمولی می باشد.

بهتر است برای خرید شیشه های سکوریت کرج را انتخاب کنید

شباهت هایی که این دو مدل شیشه با هم دارند در چیست؟

  • وزن
  • شفافیت
  • ضخامت


:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

جک پارکینگی: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی| آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

شرکت مهندسی درسان

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ

را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب

مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده

در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی

که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای

درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

جک درب برقی کرج | نصب کرکره برقی پارکینگ | درسان

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند.

قابلیت‌های راحتی به‌روز شده

جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ نه تنها بهترین ویژگی‌های ایمنی و امنیتی را دارند، بلکه به‌روزرسانی‌های ارتباطی متعددی از جمله اتصال Wi-Fi و کنترل تلفن هوشمند را نیز دارند. برخی درب بازکن های جک میل  دارای MyQ هستند – یک برنامه رایگان برای دستگاه اپل یا اندروید شما – که به صاحبان خانه امکان می دهد هشدارهای لحظه ای دریافت کنند، درب پارکینگ خود را از هر کجا کنترل کنند و درب را با سایر دستگاه های امنیتی خانه همگام کنند.

زمان انتخاب جک

از آنجایی که جک های پارکینگ به طور سنتی برای مصارف تجاری طراحی شده اند، چرا صاحبان خانه های بیشتری ترجیح می دهند به این مدل ارتقا دهند؟

درب بازکن های پارکینگ جک شفت،درب بازکن  انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتری را به صاحبان خانه ارائه می دهد.

شما می توانید آنها را برای هر نوع عملیات درب پارکینگ استفاده کنید، آنها همچنین برای شرایط زیر مناسب هستند:

سقف های بلند گاراژ

درب های استاندارد پارکینگ یک یا دو اتومبیل تقریباً هشت فوت ارتفاع دارند، اما سقف خانه های جدیدتر ممکن است تا 12 فوت هم برسد.

این فضای در دسترس اغلب برای نگهداری اقلام بزرگ مورد نیاز است و سیستم ریلی که توسط تسمه یا زنجیر بازکن‌های محرک استفاده می‌شود ممکن است فضای بالای سر موجود شما را محدود کند – با یک بازکن میل جک می‌توانید از تمام فضای موجود استفاده کنید.

سقف های شیبدار

اگر پارکینگ شما دارای سقف شیبدار است، نصب درب بازکن سقفی پارکینگ بسیار دشوار خواهد بود. با سبک جک میل، می توانید به راحتی بدون سردرد نصب، عملیات روانی داشته باشید.

عمق محدود پارکینگ

برای درب بازکن سقفی، باید حداقل 48 اینچ فاصله در دسترس باشد. اغلب، یک دیگ بخار، لوله کشی یا وسایل دیگر می تواند میزان عمق در دسترس گاراژ را محدود کند و درب بازکن میل جک را برای نصب دیواری مناسب ترین گزینه تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قفل برقی چیست: قفل برقی درب یک راه جدید و بهبود یافته برای حفظ امنیت خانه شما است. آنها جایگزین  کلیدهای شما  میشوند یا با آنها کار می کنند. هنگامی که شما قفل الکترونیکی درب دارید، می توانید از راه دور درب ها را قفل و باز کنید و همچنین قفل بودن یا نبودن آنها را کنترل کنید. برای باز کردن قفل آنها می توانید از یک جا کلیدی، ماشین خود، یک برنامه تلفن همراه یا یک کد کلید استفاده کنید. 

قفل برقی چیست | نصب انواع قفل اتوماتیک کرج | درسان

اینها ابتدا در اتومبیل ها یافت شدند، اکنون در خانه ها و آپارتمان ها نیز موجود هستند.برای هر نوع قفل در، به یک نوع کلید برای ورود به آن نیاز دارید. با این حال، کلیدها همیشه کارآمد نیستند زیرا نیاز به استفاده از دستان شما دارند

(اگر مجبور هستید چیزی را در دست تان به داخل  حمل کنید یا اینکه پاکت های بزرگی دارید و مبتلا به آرتروز هستید)،

باید آنها را حمل کنید (همینطور برای کودکانی که مستعد گم کردن اشیا هستند مناسب نیست)، در شرایط جوی بد

(اگر هوا بد است یا در یک منطقه خطرناک زندگی می کنید خوب نیست).

عملکرد سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

 راه‌های دیگری برای باز کردن این موضوع وجود دارد، اما اغلب مهارت و زمان زیادی را می‌طلبد.

قفل های برقی درب از چیزی به نام محرک استفاده می کنند که پیچ قفل را در جای خود حرکت می دهد تا درب باز شود. 

شما به سادگی باید محرک را فعال کنید و درب شما باز می شود.

شرکت مهندسی درسان

مزایای قفل برقی

صفحه کلید دیجیتال

 آل برای شرکت های بزرگ و کوچک بسیار ایده آل است، کدهای ورودی را می توان تنظیم و بین کارکنان توزیع کرد تا از دسترسی اعضای خارج از سازمان جلوگیری شود.

دکمه های باز کردن درب

لوازم جانبی کنترل دسترسی مانند دکمه های باز کردن درب  Press to Exitرا می توان در داخل ساختمان نصب کرد تا در مواقع اضطراری تخلیه ساختمان آسان شود.

دسترسی به درب کلید

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی  

هر کالایی در کنار مزایای فراوان ای ادعایی نیز دارد و قفل های برقی از این قاعده مستثنی نیستند.

ایراد اصلی این درب ها این است که توسط یک کارت که امکان خراب شدت گم شدن و جابجا شدن آن وجود دارد باز و بسته میشوند.

و در صورت مفقود شدن یا خرابی کارت دیگر امکان تردد به محل کار یا منزل را ندارید

و از طرفی نیاز به مجدد ان است که هزینه زیادی را در پی دارد.

ایراد دیگر  آن این است روی هر دری نصب نمیشوند. برای درهایی با چارچوب آلومینیومی

ایده آل نیست زیرا برای نصب به یک در با ضخامت بالا نیاز است.

قفل برقی برای درهای توخالی کارا مد نیست زیرا درون این درها با گچ ور میشود که برای نصب قفل باید مواد میانی آن خالی شود. ویژگی های قفل برقی مناسب

بیشتر قفل های برقی عرضه شده  در ایران از قفل سیزا ایتالیا اقتباس شده اما فرق انها

ساخت قفل های برقی در کمپانی های تولیدی مرغوبیت قطعات به کار رفته در این قفل ها است.

کیفیت در مواردی چون آبکاری اجزا مورد استفاده، نوع رنگ کاری، بهره گیری از قطعات

مرغوب می باشد که این موارد از ظاهر بیرونی بعضی از اجزا قفل برقی قابل تشخیص است.

به غیر از این شرکت هایی که  محصول مطمئن و باکیفیت می سازند، قفل های برقی خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند .

ولی باید از این مساله آگاه باشید که گارانتی تعویض علتی بر کیفیت بالا نیست،

به این دلیل که بیشتر مصرف کنندگان برای تعویض به مشکل می خورند و نمی توانند قفل را از درب باز کنند.

دلیل اهمیت نصب قفل های برقی در درب های پارکینگی

از جک های پارکینگی برای باز و بسته کردن درب باید استفاده کرد و این جک ها هیچ ایمنی را ندارند

به این دلیل که در صورت فشار آوردن به درب گیربکس آن صدمه می بیند و درب باز می شود .

حتما  در زمان نصب جک پارکینگی از قفل برقی استفاده نمایید.

 نصب قفل های برقی

برای ممانعت از برهم خوردن تنظیم قفل های برقی باید پایه آن به درب جوش شود

به این دلیل که اگر جوشکاری نشود، باید پیچ های متفرقه خودکار برای نصب ان بت کار گرفت،

که به تدریج این پیچ ها شل میشود و کارایی قفل را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کاربرد نرده شیشه ای: منظره ی نفس گیر از تراس دشت های طولانی و باغ سرسبز، یا از بالکن زندگی شلوغ شهری یا بازی بچه ها… همه ما از رفاه یک منظره زیبا خبر داریم. افکار ما آرامش پیدا می کنند و کیفیت زندگی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

اما وقتی باد صندلی ها را فرو می ریزد، باران تراس را شلاق می زند یا رهگذران هنگام عبور از آنجا دید واضحی از حریم خصوصی شما دارند، خوب نیست.

خوشبختانه ما راه حل داریم: نرده های شیشه ای !اگر می خواهید باد را بدون محدود کردن دید رام کنید، انتخاب خوبی است.

حقایق جالب در مورد نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای برای تراس یا بالکن – در خانه یا شرکت – راه حلی زیبا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

با یک نرده شیشه ای از مزایای بسیاری بهره می برید، اما همچنین نرده ای متناسب با دکوراسیون و سبک زندگی مدرن دریافت می کنید.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و ما اغلب سوالاتی مانند:

کدام حصار شیشه ای را انتخاب کنم؟ حصار WPC با شیشه، حصار شیشه ای مات، حصار با شیشه شفاف یا شاید نرده شیشه ای با پانل های مات؟

نرده شیشه ای کرج

چرا نرده های شیشه ای را انتخاب کنیم؟

به طور کلی در مورد نرده های شیشه ای می توان گفت:

نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند،و در صورت لزوم می توان با آب و صابون این نرده ها را بشویید.

با وجود باد و آب و هوا ظاهر خود را برای سالها حفظ می کنند

به زیبایی با محیط اطراف ترکیب می شود.

در بیان ساده و مدرن هستند

راه حلی بی انتها و ایمن در برابر باد، حفظ حریم خصوصی و سقوط هستند

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

کدام نوع شیشه را انتخاب کنیم؟

نرده جدید شما در سه نوع مختلف موجود است: شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه با پانل های مات. در زیر می توانید در مورد انواع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته! قبل از تصمیم گیری در مورد نرده شیشه ای برای پاسیو، ایوان یا بالکن خود، به هدف و عملکرد نرده فکر کنید. آیا فقط باید برای محافظت در برابر باد و سقوط از ارتفاع استفاده شود یا باید از حریم خصوصی نیز محافظت کند؟ همچنین به این فکر کنید که چه چیزی با خانه و محیط بهتر می شود. به عنوان مثال، حصار شیشه ای مات کاربردی است، اما همچنین می تواند تصور کلی را خراب کند.

نرده شیشه ای با شیشه شفاف

هیچ خطری وجود ندارد که نرده تصور کلی را از بین ببرد. با انتخاب غنی از پست ها، می توانید راه حل حصار خود را بیشتر تقویت کنید،

جزئیات خانه را برجسته کنید و حصاری برای اندازه گیری خود تهیه کنید.

به عنوان مثال،  نصب آن با پایه های سیاه ساخته شده از فولاد یا WPC چقدر موثر است.

در اینجا بر بیان مدرن تأکید می شود. بیان واضح تری با نرده های شیشه ای شفاف و قاب فولادی به دست می آید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، نرده شیشه‌ای شفاف چیزی جز محافظت در برابر باد و آب و هوا ارائه نمی‌کند

و از شما در برابر افتادن از حیاط مرتفع محافظت می‌کند.

به یاد داشته باشید که یک حصار نرده ای شفاف، مانند پنجره های شما، نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

سایبان کرج

شیشه مات

این نوع شیشه ای اغلب اولین انتخاب برای سایه زدن در اطراف بالکن ها، پاسیوهای مرتفع و ایوان ها است.

در مناطقی که دید واضحی از خیابان، رهگذران یا موارد مشابه از شما وجود دارد، بدیهی است که باید کم نور باشد.

حصار شیشه ای مات در اینجا بسیار مؤثر است و حریم خصوصی فوری و فضایی آرام را در منطقه غربال شده ایجاد می کند.

نرده شیشه ای با شیشه مات نیز به عنوان جداکننده اتاق یا در ترکیب با نرده چوبی بسیار مفید است.

با ترکیب آن با پانل‌های حصار چوبی یا WPC و شیشه‌ای، می‌توانید نورهای مختلف را تحت تأثیر قرار دهید

و در عین حال محلول حصار خود را سبک‌تر و ظریف‌تر کنید.

نرده شیشه ای با پنل مات

نرده های شیشه ای با پانل های مات یک مرحله میانی بین شیشه مات و شفاف است.

شیشه با پانل های مات یک روش چاپ چینی باستانی است که شیشه را با طرح تزئین می کند.

با ما، این میدان‌های مربعی کوچک هستند که نور را از خود عبور می‌دهند،

اما آنقدر چشم را پریشان و منحرف می‌کنند که دیدن آن را دشوارتر می‌کند.

اگر شیشه‌های مات را خیلی حجیم می‌دانید، اما همچنان می‌خواهید راه‌حلی چشم نوازتر از شیشه شفاف داشته باشید،

شیشه‌های با پانل‌های مات انتخاب خوبی هستند.

 لوازم جانبی و پایه ها را انتخاب کنید

که بر اساس عملکرد و بیان مورد نظر در مورد نوع شیشه خود تصمیم گرفتید، نوبت به انتخاب پایه های مناسب می رسد.

شما به راحتی می توانید راه حل و پایه های نرده را طراحی کنید تا به ظاهر کلی کاملی که مناسب خانه و محیط اطراف است برسید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا شیشه باید یک قاب فولادی گالوانیزه داشته باشد

یا شاید نرده باید با یک دروازه شیشه ای ترکیب شود و به یک نرده مجهز شود.

نکته! هنگام انتخاب پایه ها و نرده ها، به این فکر کنید که آیا می خواهید بر چیزی در مورد خانه خود تأکید کنید یا خیر.

شاید مواد مشابهی وجود داشته باشد که بتوانید برجسته کنید؟ و همچنین اینکه آیا می خواهید

حصار جدید محتاطانه، شفاف یا بسیار آشکار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

آیفون تصویری چیست: امروزه با نام هایی چون زنگ درب تصویری، اینترکام تصویری، مانیتور امنیتی درب، زنگ درب امنیتی هوشمند، آیفون تصویری، در باز کن تصویری دز میان محصولات امنیتی خانگی بر می خوریم، که واقعاً همگی همان عملکردهای هوشمند امنیتی خانه را با فناوری پیشرفته توصیف می‌کنند!

آیفون تصویری چیست | دوربین مدار بسته کرج | شرکت درسان

نام محصول هر چه که باشد، در کل یک محصول صوتی و تصویری هوشمند زنگ در را به شما ارائه می دهد که می توانید آن را به تنظیمات امنیتی خانه خود اضافه کنید. بنابراین، چگونه می توانید بهترین محصول را برای خانه خود انتخاب کنید

آیفون تصویری چگونه کار می کند؟

آیفون های تصویر ی، محصول نهایی زنگ در هستند: آنها به شما اجازه می‌دهند قبل از اینکه به درب نزدیک شوید، افراد خارج از خانه را مشاهده کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

در زیر به جزئیات بیشتری در مورد مشخصات محصول خواهیم پرداخت – کافی است بگوییم که ایفون های تصویری برای امنیت خانه بسیار مفید هستند.

آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری سیماران

شرکت مهندسی درسان

آیفون تصویری سیمی یا بی سیم؟
سیستم های آیفون تصویری سیمی، مانیتور داخلی و بخش خارجی محصول را از طریق سیم به یکدیگر متصل می کنند. بنابراین، باید سیستم ایفون تصویری را به برق سیمی خانه خود وصل کنید.

با سیستم های اینترکام بی سیم، نیازی به سیم کشی این قسمت های محصول نخواهید داشت. در عوض، آنها از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می کنند. فقط باید اطمینان حاصل کنید که محصول دارای اتصال قوی به شبکه وای فای خانگی شما است، با سیگنالی که توسط هیچ دیوار ضخیم یا موانع دیگری مسدود نمی شود.

محصولات امنیتی بی‌سیم به شما انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را می‌دهند و اگر بودجه شما اجازه می‌دهد آیفون تصویری بیسیم را به سیستم امنیتی خانه‌تان اضافه کنید.

آیفون تصویری باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

ویدئو

فیلم امنیتی – هم به صورت زنده و هم ضبط شده، بسته به قابلیت های آیفون تصویری در خانه شما – افرادی که به درب خانه شما مراجعه می کنند و به دوربین یکپارچه زنگ در نزدیک می شوند، را مشاهده کنید. ترجیحا به دنبال آیفون تصویری با کیفیت بالا باشید، زیرا اگر از آن به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی یا ادعای بیمه خانه استفاده کنید، باید تصاویر ان تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری هوشمند

اینترکام

مراقب کیفیت صفحه نمایش اینترکام و میکروفون، از جمله اندازه صفحه نمایش باشید. اگر به فکر نصب آیفون تصویری در خانه‌ای با ساکنین مسن هستید، تصویر و صدا با کیفیت بالا و تفسیر آسان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

زنگ در

صدای زنگ در اصلی خود را حفظ کنید (زنگ در که می خواهید آن را با یک محصول جدید و جذاب ویدیویی جایگزین کنید)، یا صدای زنگ درب جدیدی را برای خانه خود انتخاب کنید.

دوربین امنیتی

به دنبال کیفیت بالا بروید تا مطمئن شوید که فیلم امنیتی آیفون تصویری شما تا حد امکان قابل اعتماد است. اگر می‌خواهید امنیت خانه‌تان را در شبانه‌روز افزایش دهید، مطمئن شوید که آیفون تصویری شما دارای فناوری دید در شب مادون قرمز است. به‌علاوه، بررسی کنید که آیا آیفون تصویری شما بسته به نیاز شما، فیلم‌های رنگی یا سیاه و سفید می‌گیرد یا خیر.

فیلم امنیتی

برای مثال، بسیاری از محصولات آیفون تصویری، گزینه‌های ذخیره‌سازی ویدیوی رایگان را از طریق Cloud ارائه می‌کنند. با استفاده از گزینه‌های هوشمند مشابه، فیلم‌های ویدیویی خود را ایمن و آسان ذخیره کنید، و همیشه اطمینان حاصل کنید که نحوه ذخیره فیلم‌های ویدیویی امنیتی شما با مقررات حفاظت از داده‌های موجود مطابقت دارد.

تکنولوژی تشخیص حرکت

جدیدترین محصولات آیفون تصویری احتمالاً از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کنند. به محض اینکه یک بازدیدکننده از خانه شما حسگرهای حرکتی را خاموش کند، به شما اطلاع داده می شود و به شما امکان می دهد آنها را روی صفحه نمایش مانیتور داخلی مشاهده کنید.

 

آیفون تصویری سآیفون تصویری سیمارانوزوکی

عملکرد دید در شب

این می تواند یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین امنیتی زنگ درب شما باشد. با دید در شب، امنیت خانه خود را در شبانه روز افزایش دهید، به شما امکان می دهد چهره های شناخته شده را بشناسید – و از چهره های ناشناخته جلوگیری کنید – حتی در طول شب.

مانیتور داخلی

اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن برای همه ساکنان خانه، از جمله کودکان خردسال و بستگان مسن، آسان خواهد بود.

قابلیت های بی سیم

همانطور که در بالا دیدیم، نصب سیستم های سیمی ممکن است گران تر باشد، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه های بی سیم را در نظر بگیرید.

اتصالات بی سیم سیستم امنیتی خانه شما را تقویت می کند. زنگ ویدیوی خود را از راه دور از طریق برنامه ای در دستگاه های هوشمند خود کنترل کنید و به شما کنترل کامل و آرامش خیال می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا

یک بخش از آیفون های تصویری در خارج از خانه قرار می گیرد، بنابراین مطمئن شوید که در مقابل شرایط جوی بادوام است.

عملکردهای ضد وندالیسم

اگر می خواهید آیفون تصویری شما در برابر دستکاری خرابکاران یا مزاحمان احتمالی مقاوم باشد. باید آیفون شما دارای این قابلیت باشد.

در نهایت ایفون تصویری هوشمند مناسب را برای خود انتخاب کنید و از فناوری تشخیص حرکت یکپارچه برای باز کردن خودکار درها و دروازه های اطراف خانه خود استفاده کنید.

حسگرهای حرکتی از فناوری مادون قرمز برای تسهیل عملکرد خودکار استفاده خواهند کرد. به‌علاوه، با محصول مناسب آیفون تصویری هوشمند، می‌توانید این عملکردهای باز کردن را از راه دور کنترل کنید، در حالی که فعالیت‌ها را از طریق فیلم‌های امنیتی در صفحه نمایش مانیتور خانه خود مشاهده می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دستگیره دیجیتالی چیست: احتمالا قبلاً در مورد دستگیره های دیجیتال شنیده اید، یا در برخی از محیط های کاری یا مسکونی با این دستگیره ها روبرو شده اید. اما دستگیره دیجیتال یا قفل هوشمند دقیقا چیست؟ و چه فوایدی دارد؟ در این مطلب تیم ما در کرج  سعی دارد که شما را با این فناوری جدید بیشتر آشنا کند، تا امنیت محل زندگی و کاری خود را با کمک این دستگیره ها بالا ببرید.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

این محصول که به آن قفل هوشمند نیز می گویند قفلی است که به اصطلاح با کلید هوشمند باز و بسته می شود.

دستگیره دیجیتالی شبیه قفل استاندارد است، اما به جای سوراخ کلید دارای یک دکمه دیجیتال است.

دکمه و کلید به یکدیگر متصل هستند، بنابراین دکمه تنها در صورتی کار می کند که کلید صحیح تشخیص داده شود.

یک کلید هوشمند به سادگی از حلقه کلید شما آویزان است. برای باز کردن قفل در، کلید را روی قفل نگه دارید.

سپس قفل کلید را می شناسد و در را می توان باز کرد. این بدان معناست که دیگر نیازی به کلید معمولی ندارید.

دستگیره دیجیتال چگونه کار می کند؟

کلید هوشمند حاوی یک تراشه است که در کارت تراشه OV شما نیز وجود دارد.

دستگیره دیجیتال  دو نوع دارد: یکی که با فناوری NFC کار می کند و دیگری که از فناوری RFID استفاده می کند.

هر دو به یک چیز می رسند: تراشه فقط در فاصله کوتاه قابل خواندن است و حاوی اطلاعات منحصر به فردی است.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

در نتیجه، دستگیره دیجیتال می داند که آیا این کلید دسترسی دارد یا خیر.

دستگیره دیجیتال همیشه به اینترنت متصل است. این بدان معنی است که همه چیز را می توان با یک تلفن هوشمند یا رایانه تنظیم کرد.

دستگیره دیجیتالی کرج

مزایای دستگیره دیجیتالی چیست؟

مزیت بزرگ این است که دسترسی به صورت دیجیتالی کنترل می شود. هر کلید هوشمند منحصر به فرد است و می توان آن را از راه دور فعال و غیرفعال کرد.

علاوه بر این، قفل هوشمند را می توان با گوشی هوشمند نیز کار کرد. بنابراین می‌توانید در حالی که خودتان حضور ندارید به کسی اجازه دسترسی بدهید.

دستگیره هوشمند دقیقاً نشان می دهد که چه کسی و چه زمانی قفل را اجرا می کند. این امر باعث می شود که امنیت ملک شما بسیار آسان باشد.

همچنین امکان اعطای دسترسی در زمان های خاص وجود دارد. به این ترتیب کسی می تواند در طول روز و نه در شب دسترسی داشته باشد.

سایبان کرج

دستگیره دیجیتال شامل چه قطعاتی است؟

سیلندر

سیلندر قسمتی است که در درب است. این قفلی است که باز یا بسته بودن در را تضمین می کند.

دستگیره چرخشی (الکترونیکی).

یک دستگیره چرخشی (الکترونیکی) در جایی نصب می شود که سوراخ کلید معمولاً در آن قرار دارد.

این شامل تمام وسایل الکترونیکی لازم برای عملکرد سیستم است.

کلیدهای هوشمند / برچسب ها / قطره ها

کلید هوشمند روی حلقه کلید شما آویزان است. تراشه موجود در کلید حاوی اطلاعات منحصر به فردی است تا کلید شما توسط سیستم شناسایی شود.

نرم افزار

هر  دستگیره دیجیتالی دارای نرم افزاری است که عملکرد سیستم را بر عهده دارد.

برندهایی که ما استفاده می کنیم دارای نرم افزار خاصی هستند که به خوبی در برابر حملات خارجی محافظت می شود.

این نرم افزار همچنین یک اتصال امن به گوشی هوشمند شما برقرار می کند. این اجازه می دهد تا قفل از راه دور کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اما در حالی که آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند، ساختار مکانیکی آنها به این صورت است که آنها مرتباً با تعدادی از مشکلات روبرو می شوند. معمولاً برای مشکلات جدی به کمک حرفه ای نیاز است. با این حال، تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که ممکن است بتوانید خودتان آنها را حل کنید.

تیم تعمیر و خدمات ما در کرج تعدادی از مشکلات رایج درب های کرکره ای و رفع آن را برای شما بیان می کند.

تعمیر کرکره برقی کرج

در کرکره ای باز / بسته نمی شود

رایج ترین مشکل  کرکره های امنیتی تجاری یا خانگی  این است که درها باز یا بسته نمی شوند. اگرچه ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد، اما مشکل می تواند به سادگی از دست دادن قدرت باشد. اگر کرکره برقی دارید، منبع برق آن را بررسی کنید.

اگر از قبل روشن است، آن را خاموش و دوباره روشن کنید. بعد از انجام این کار از گیت استفاده کنید و ممکن است مانند قبل شروع به کار کند. در غیر این صورت متوجه خواهید شد که مشکل به منبع برق مربوط نمی شود.

سایبان برقی کرج

درب کرکره ای فقط تا نیمه باز/بسته شود

این مشکل معمولا در کرکره گاراژ و مغازه رخ می دهد. اینها معمولاً دریچه های خودکار با استفاده از سنسورهای مجاورت هستند. برای عملکرد کامل درب، سنسورها باید در یک راستا باقی بمانند. اگر  کرکره‌های جلوی فروشگاه  فقط تا نیمه باز/بسته می‌شوند، مطمئن شوید که سنسور مجاورت آن در جای درست و تراز قرار گرفته است.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اغلب سنسورها کثیفی و زباله را نیز جمع می کنند که می تواند بر عملکرد درب های کرکره ای نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، سعی کنید سنسور را تمیز کنید و بررسی کنید که آیا درب به درستی کار می کند.

سایبان کرج

درب کرکره گیر یا گیر کرده است

اگر درب کرکره گیر کرده باشد، گیر کرده باشد، یا حرکت کند و ناهموار داشته باشد و به نیروی دستی اضافی برای باز/بستن نیاز داشته باشد، ممکن است به کمی روغن کاری نیاز داشته باشد. حتی اگر کرکره صدای زیادی ایجاد کند، روغن کاری آن می تواند به رفع مشکل کمک کند.

در حال حاضر انواع مختلفی از روان کننده های اسپری موجود است. کافی است مقداری از این محلول را روی خطوط شاتر اسپری کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل برطرف می شود.

درب کرکره خیلی آهسته/سریع حرکت می کند

اگر درب کرکره خیلی کند حرکت می کند، ممکن است مشکل از فنر آن باشد. اگرچه چندین دلیل دیگر وجود دارد که بر سرعت درب های کرکره ای تأثیر می گذارد، اغلب فنر آسیب دیده مقصر است.

به همین ترتیب، اگر درب خیلی سریع حرکت می کند، ممکن است به دلیل شکستن کابل یا فنر باشد. هر چه زودتر آن را توسط یک متخصص تعویض کنید، زیرا این یک مشکل جدی است که می تواند منجر به تصادف شود.

برخی از دلایل دیگر که باعث می شود کرکره های کرکره ای کار نکنند

اگر  درهای ورودی کرکره ای  شما اصلاً کار نمی کند، در اینجا دلایل رایج دیگری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل شود:

گرم شدن بیش از حد

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج که چرا درب کرکره ای ممکن است اصلاً کار نکند گرم شدن بیش از حد است. اگر در مدت زمان کوتاهی از شاتر استفاده کرده اید، ممکن است موتور آن بیش از حد گرم شده باشد. کمی صبر کنید و قبل از استفاده مجدد از درب اجازه دهید موتور خنک شود تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.اگر حل نشد با تیم متخصص ما در کرج تماس بگیرید.

کرکره آسیب دیده

در صورتی که درب کرکره ای در محیط های تجاری مانند انباری که جابجایی ماشین آلات و وسایل نقلیه زیادی دارد نصب شود، دست انداز و دست انداز رایج خواهد بود. اگرچه تصادفات جزئی واقعاً بر عملکرد درب های کرکره ای تأثیر نمی گذارد، حوادث جدی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در صورت آسیب جدی به کمک حرفه ای ما در کرج نیاز خواهید داشت.

تضاد کد

اکثر کرکره های گاراژ مبتنی بر کد هستند. بنابراین کاملاً ممکن است که همسایه شما اخیراً یک درب کرکره ای مشابه نصب کرده باشد و همان کد شما را انتخاب کرده باشد. این ممکن است به مشکل در تضاد کد منجر شود و صفحه شما به طور کلی کار نمی کند. برای حل این مشکل باید با یک نصاب حرفه ای تماس بگیرید.

مشکلات رایج درب کرکره ای را حل کنید

اگر درب های کرکره ای شما آنطور که باید کار نمی کنند، ممکن است یکی از دلایل ذکر شده در بالا باشد. اگر نمی توانید مشکل را پیدا کنید یا اگر مشکل جدی است، همیشه مطمئن شوید که یک تعمیرکار حرفه ای کرکره برای این کار استخدام کنید. تیم خدمات و تعمیر ما در کرج می تواند مشکل درب کرکره ای شما را سریع تشخیص دهد و با مهارت تمام و زمان کم حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت پنجره دلوین به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته تر به مشتریان عزیز، در تمام نقاط استان های ایران آماده اجرا می باشد.

ما در استان البرز به فروش مدل های مختلف از پنجره های دو جداره UPVC ویستابست ، وین تک و هافمن با قیمت کارخانه ای آماده همکاری هستیم.

اگر قصد دارید که منزل و محیط کار خود را بهتر بسازید و همچنین در انرژی صرفه جویی نمایید و  مهم تر از آن از آلودگی های صوتی به دور باشید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.شرکت دلوین ارسال به سراسر نقاط ایران دارد.

تولید انواع پنجره

این شرکت انواع درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC را تولید میکند.شما بسته به سلیقه خود می توانید درب و پنجره مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید و ما در سریع ترین زمان ممکن به نصب درب و پنجره های UPVC مورد نظر شما میپردازیم.

شرکت ما در پروژه های کوچک و بزرگ در کنار شما عزیزان خواهد بود و قادر به همکاری و مشارکت با شما عزیزان می باشد.

در اخر خیال خود خود را بابت خرید محصولی اورجینال همراه با گارانتی راحت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره های دوجداره در البرز کرج: پنجره های یو پی وی سی جزئی از مهم ترین اجزاء ساختمان ها هستند و با وجود درب و  پنجره های دوجداره افراد داخل خانه احساس آرامش و امنیت نسبت به عوامل بیرونی میکنند . حالا منظور ازعوامل بیرونی  وجود گرد و غبار و خاک و وجود حشرات ریز موجود در هوای بیرون و موجودات آسیب رسان و اذیت کننده مثل سوسک و پشه و مگس همچنین ذرات قطرات باران و یا دانه ها ی برف میباشد.

قیمت پنجره دوجداره کرج | نصب درب UPVC | دلوین

با عوض کردن پنجره های یک جداره ساختمان خود و نصب کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی جلوگیری از ورود آب باران و موجودات آزار دهنده و گرد و خاک میشود . همچنین از نظر هزینه ای پنجره های دوجداره از پنجره های یک جداره  قیمت بالایی دارند و با مزیت هایی که دارد بنابراین به صرفه هستند

پنجره دوجداره از پروفیل باکیفیت و جنس مرغوب ساخته شده است . ما با عرضه کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی این دغدغه را رفع کرده ایم .در محیط بیرون از منزل شما یعنی در محیط شهر میزان سروصدا  ۶۰ الی ۷۰ دسیبل میباشد .که با تعویض پنجره های قدیمی و عدم عایق و مصرف این نوع پنجره ها  میزان صدا  ۲۰ الی ۳۰ دسیبل کاهش میابد.

مورد استفاده قرار دادن پنجره های دوجداره یو پی وی سی و نصب ان ها در خانه هایتان موجب هرگونه عایق بندی میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .در ادامه مطلب به برخی از مزیت های پنجره یو پی وی سی اشاره میکنیم.

شرکت دلوین

مزایای پنجره UPVC

۱_ عایق بندی کامل در برابر رطوبت

۲_ ضد آب بودن و ضد سرقت

۳_ نصب سریع و راحت

۴_ عایقبندی در برابر شرایط محیط بیرونی

۵_ مقاومت در برابر آتشسوزی و حریق

۶_ مناسب همه ی محیط و شرایط آب و هوا

۷_ دارای تنوع در طرح و رنگ بندی زیاد

۸_ دارای مدل های زیاد و متناسب با هرفضا

۹_ ماندگاری بالایی دارند

۱۰_ قیمت مناسبی دارند

۱۱_ وزنی سبک را دارا هستند

راهکاری مفید در صرفه جویی قیمت و هزینه های پنجره های دوجداره یو پی وی سی  :

حذف کتیبه های موجود یا به حداقل رساندن آن ها

کاهش تعداد بازشوهای پنجر ه ها

به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود

طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست.

تنوع انواع برند های مختبف انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است . کیفیت پنجره های دوجداره تاحدی وابسته به برند میباشد .

برندها از نظر کیفیتی به ترتیب میتوان گفت : پنجره ویستابست _  پنجره وین تک _ پنجره هافمن و … همه ی برند ها دارای کیفیتی

استاندارد میباشند .از قابلیت های یو پی وی سی میتوان به عایق بودن آن در مجاور سرما و گرما و همچنین ظاهری شیک

و انواع رنگ ها مثل طرح چوب و سفید و شامپاینی و غیره نیز اشاره کرد.

قیمت شیشه پنجره

برای قیمت گذاری نوع شیشه و حتی رنگ شیشه ها مخصوصا رنگ طلایی هزینه بیشتر ی دارد بنابراین ساده بودن

و یا طلایی بودن  انها مهم است و همچنین ضخامت شیشه ها و از بین تمام نوع شیشه ها شیشه های سکوریت

و شیشه های لمینت گران ترین نوع شیشه هاست .

قیمت پنجره یوپی وی سی بستگی به قیمت متریال مصرف شده دارد .برای همین در پنجره سه جداره از پروفیل های پهنتر

و کانال های بیشتر و شیشه سه جداره مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین قیمت پنجره های سه جداره یو پی وی سی

از پنجره های دوجداره یو پی وی سی بیشتر میبلشند . برای محاسبه قیمت پنجره باید چند مورد را زیرنظر داشت مثل دانستن

ابعاد دقیق پنجره و همچنین تعداد بازشوهای پنجره وتعداد کتیبه های پنجره و همچنین هزینه نصب و حمل آن به محل نصب  تاثیر گذار است .

اگر از پنجره تک لنگه و یا پنجره ثابت استفاده شود کاهش قیمت رخ میدهد .

برای داشتن خانه ای امن و باآرامش وجود پنجره های دوجداره الزامی میباشد , و شرکت پنجره دلوین در کرج این فضای امن را برای شما فراهم میکند



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره وین تک کرج: شركت دلوین براي توليد محصولات خود، از پروفيل    Wintech  استفاده مي كند. محصولات وين تك با بيش از ۳۰ سال سابقه توليد، با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي لازم در مراحل توليد، به بيش از ۶۰ كشور صادر مي شود. اين مجموعه جهت سرويس دهي مطلوب به مشتريان خود، علاوه بر كارخانجات توليدي خود در كشور تركيه (شهر آنتاليا)، در شش كشور آلمان، روسيه، اوكراين، هندوستان، آذربايجان و تونس (و اخيراً ايران) كارخانجات توليدي ايجاد كرده و در ۵۴ كشور دفاتر فروش، انبارهاي محصولات و شبكه هاي نمايندگي فروش داير كرده است. پنجره دو سه جداره وین تک

پنجره دوجداره وین تک کرج | انواع درب UPVC | دلوین

طراحي پروفيل هاي پنجره دو سه جداره وین تک امكان نصب انواع يراق آلات و ايجاد بازشوهاي متنوع را در سيستم هاي درب و پنجره uPVC فراهم مي كند. استفاده از يراق آلات استاندارد در ارتقاء كيفي درب و پنجره های upvc  موثر بوده و رعايت نكات فني و پهناي بازشو، وزن شيشه هاي لنگه بازشوها در انتخاب نوع يراق آلات از نكات حائز اهميت است.

پنجره دو سه جداره وین تک

وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي

قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و

گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و

گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند.

متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم،

دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.

شرکت دلوین

اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري

خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي

دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.

 

پنجره دو سه جداره وین تک

خاصيت اين نوع محصولات مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است.

نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت.

همچنين اين محصولات خصلت ضدآب بودن را نيز دارا هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.   

نمایندگی ویستابست در کرج

 

درب و پنجره هاي “يو پي وي سي” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند.

در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي

خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش

و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.

در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود.    

در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات

از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.

پنجره دوجداره وین تک در کرج

اگرفکر به عوض کردن پنجره های قدیمی ساختمان خود و نصب پنجره های دوجداره وینتک هستید

باید بدانید که برای عوض کردن پنجره های خود و تبدیل کردن آن ها به دوجداره هیچ تخریب و بهم ریختگی خانه شما ایجاد نمیکند

در زمان کوتاهی انجام میشود و نصب سریع و آسانی دارند ولی همچنین باید به دست متخصص آن انجام شود و کار هرکسی نیست

بنابراین برای نصب و تعویض پنجره های خود شرکت پنجره دلوین پاسخگو شما خواهد بود و باتوجه به نیازشما عزیزان شمارا راهنمایی کرده

تا پنجره متناسب خانه خو را تهیه کنید درب پنجره های دوجداره وین تک امروزه بایت قیمت مناسب و طبق کیفیت خوب آنها و مزیت های

زیادی که دارند بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند

پنجره دوجداره وین تک با مورد استفاده قرار گرفتن یراق آلات آن به صورت دوحالته و تک حالته میتوان تولید کرد و

همچنین برای تهویه هوای داخل خانه خود و جلوگیری از ورود حشرات آسیب رسان

میتوان از توری استفاده کرد که توری هم در دو مدل وجود دارد توری ثابت و توری پلیسه ای

کاربرد و مزایای پنجره های عایق دوجداره وین تک

استفاده از پنجره دوجداره سبب کاهش هدر رفتن انرژی میشود و همچنین کم شدن هزینه های ساختمان و عدم ورود گرد و خاک

به داخل خانه میشود به دلیل گاز و یا هوایی که لایه شیشه ها وجود دارد مانع عبور هر نوع انرژی و یا خاک موجود در هوا میشود.

پنجره های دوجداره مقاوم در برابر حریق وحرارت  و ورود آب به داخل خانه میباشد و در برابر نور خورشید هیچ آسیب و زنگ زدگی ندارد

و تغییر رنگ نمیدهند .شیشه ها نیز مدل های مختلف دارند مثل شیشه های صنعتی که قیمتی متفاوت دارند و شیشه دوجداره کارگاهی

قیمتی متفاوت و شیشه های دوجداره دستی قیمتی جدا , قیمت شیشه های دوجداره بستگی به کیفیت های متریال آن ها و ساخت

آن ها میتواند متفاوت باشند . در نصب پنجره های دوجداره و همچنین شیشه های دوجداره خود توجه داشته باشید تا با کیفیتی بالا و دقت

بالا نصب شوند و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین لاستیک درزبندی مانع ورود هرگونه گرد وخاک و غبار میشود و باعث میشود محیط

داخل خانه ی شما عزیزان تمیز بماند .و حس امنیت و آرامش را به ساکنین ایجاد کند

از قابلیت پنجره های دوجداره وین تک تمیز کردن راحت آنها میباشد وبه راحتی تعمیر میشوند و به علت زیبایی ظاهری و قیمت مناسب

آن بنابراین مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند استفاده از پنجره  و درب یو پی وی سی دوجداره وینتک سبب جلوه زیبا در نمای

ساختنمان و همچنین ظاهری زیبا و شیک به رخ ساختمان در نمای خارجی و همچنین در نمای داخلی میشود

قیمت گذاری پنجره دوجداره وین تک

بر اساس ابعاد اندازه گیری شده و پروفیل آن و تعداد آنها و همچنین کتیبه های پنجره دوجداره و نیز نوع شیشه دوجداره و

سه جداره میتوان قیمت ان را مشخص نمود .میزان استفاده شده پروفیل در پنجره و تعداد کتیبه ها هر چه بیشتر باشد قیمت افزایش میابد

و اگر تعداد آنها کمتر باشد هزینه آن کاهش میابد همچنین طول و ابعاد پروفیل بیشتر باشد وزن پنجره افزایش میابد برای پنجره های دوجداره وین تک

میتوان در خانه های نوساز مصرف شود و یا برای عوض کردن پنجره های تک جداره و آهنی و آلومینیومی

که عایق بندی خوبی نسبت به پنجره های دوجداره ندارند استفاده کرد

برای داشتن خانه ای امن و باآرامش وجود پنجره های دوجداره الزامی میباشد , و شرکت پنجره دلوین

در کرج این فضای امن را برای شما فراهم میکند.و کارشناسان شرکت دلوین برای فراهم کردن این آرامش برای شما عزیزان در خدمتتون میباشد .

پنجره دو سه جداره وین تک

راهکاری مفید در صرفه جویی قیمت و هزینه های پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک

حذف کتیبه های موجود یا به حداقل رساندن آن ها

کاهش تعداد بازشوهای پنجر ه ها

به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود .

طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد.

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
قیمت پنجره upvc ویستابست

شرکت دلوین یکی از نمایندگان رسمی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در کرج میباشد.این شرکت با کارشناسان متخصص خود توانسته در زمینه تولید و نصب درب و پنجره دوجداره ویستابست رضایت مشتریان خود را جلب کند.برای دریافت لیست قیمت ها و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید.شرکت دلوین با تولید درب و پنجره های دوجداره ویستابست کمک بزرگی به شما عزیزان در صرفه جویی هزینه های اقتصادی خانواده ها و جلوگیری از هدر رفتن انرژی میکند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

امنیت بالای درب و پنجره یو پی وی سی ویستابست در برابر سرقت

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست بر خلاف ظاهر ظریف و زیبایی که دارند در برابر سرقت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. و علت ان هم در ساختار یراق آلات این درب و پنجره هاست. این نوع درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی از سه طرف دارای قفل و بست است.

ضد زنگ بودن درب و پنجره دوجداره ویستابست

متریالی که در پنجره های یو پی وی سی استفاده شده است زنگ نمی زند و دچار فرسودگی هم نمیگردد و طول عمر بسیار بالایی دارند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

نصب پنجره دوجداره ویستابست در کرج بدون هیچ تخریبی و با قرار گیری بر روی قاب فریم کاملا محکم در زمانی کوتاه انجام میشود. پنجره های دوجداره  یو پی وی سی ویستابست در کرج از نفوذ آلودگی های صوتی به داخل جلوگیری میکند و محیطی ارام را برای شما مهیا میکند.همچنین عایق بسیار مناسبی در مقابل نفوذ اب باران به داخل میحط است. و از دیگر مزایای این درب و پنجره های دوجداره غیر قابل اشتعال بودن انهاست.در حال حاضر با این افزایش قیمت ها استفاده از درب و پنجره های دوجداره ویستابست یکی از راههای کنترل هزینه های خانواده ها محسوب میشود.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج: پنجره کشویی آلومینیومی و upvc از محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی دارای فریمی با جزیی پلاستیکی به عنوان گرمابند یا حرارت شکن و غیر فلزی است که از لحاظ فیزیکی بخش داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند.

پنجره دوجداره آلومینیومی کرج | نصب درب UPVC | دلوین

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی

فلزی متصل شده اند، استفاده می شود. در واقع ایده پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی مشابه با عملکرد شیشه های دو جداره است

و باعث ایجاد یک سد حرارتی برای مقابله با اتلاف حرارت که با استفاده از ماده ای با هدایت حرارتی پایین در سیستم اتفاق می افتد.

در پانل های شیشه ای عایق مانند شیشه های دو جداره این امر به وسیله گاز پرکننده و میله های جداکننده اتفاق می افتد.

در حالیکه در ساختار پنجره آلومینیومی ترمال بریک این امر(ایجاد عایق حرارتی) به وسیله مواد ترمال بریک (گرمابند) انجام می پذیرد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای افزایش و حفظ حرارت داخل فضا طراحی شده اند.

در ماه های گرمتر این پنجره ها به طور موثری از ورود گرما به داخل جلوگیری میکند.

شرکت دلوین

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

انواع پنجره کشویی UPVC و آلومینیومی

در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و یو پی وی سی تولید شده با توجه به شکل قرار گیری پروفیل آلومینیومی و upvc در کنار هم و

یراق آلات مختلفی که می توان در ایجاد بازشو ها استفاده نمود دارای تنوع در نحوه بازشو و کاربرد می باشد که هر یک می تواند بر

اساس نیاز و سلیقه افراد به کار گرفته می شود.

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج

انواع مختلف در و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC :

  • پنجره دو حالته
  • پنجره تک حالته
  • پنجره دو جداره کشویی
  • پنجره کشویی عایق
  • پنجره دو لنگه کشویی
  • در و پنجره فولکس واگنی

در حالت اول پنجره دو حالته مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود

و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود

تک حالته یا پنجره بازشو به بغل با قرار گرفتن لولا و یراق آلات آن در سمت راست و یا چپ پروفیل امکان باز شدن

این پنجره ها به هر دو سمت و یا حتی به سمت بیرون و یا داخل را امکان پذیر می کند.

پنجره دوجداره ترمال بریک کرج

ترمال بریک یک نوع عایق حرارتی میباشد که در برابر عبور گرما و سرما جلوگیری میکند و از عبور سر و صدا و الودگی های صوتی

و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می شود . پنجره های ترمال بریک از نسل جدید و مدرن امروزی پنجره های آلومینیوم هستند .

ترمال بریک به معنی شکست حرارت میباشد و همانطور که از معنی و اسمش پیداست باعث جلوگیری هدر رفتن انرژی موجود

در داخل خانه می شود .از وی ژگی های پنجره  آلومینیومی ترمال بریک میتوان به سبک بودن ان اشاره کرد و سبک بودن آنان دلیل

بر ضعیف بودنشان نیست بلکه در حین سبک بودن در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و استوار هستند .همچنین علاوه بر آن

عایق بندی مناسبی هستند و ارامش و امنیت را به  خانه هایتان میاورند .

علاوه بر محکم بودن ظاهر پنجره ها نیز مهم میباشند . خوبی های پنجره های عایق و ترمال بریک در تنوع رنگ و مدل های ان هاست .

از محبوب ترین رنگ های پنجره و درب ترمال بریک  رنگ شامپاینی و طلایی میباشد , و در ساختمان های اداری و مسکونی بیشترین

کاربرد را دارا هستند همچنین با انواع دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا میکند .و باعث جلب توجه و جلوه دادن به فضای داخلی خانه میشود .

در ادامه متن به مزیت های پنجره ترمال بریک میپردازیم :

۱_ عایق مقابل حرارت

۲_ سبک بودن ان ها

۳_ مقاوم در برابر اشتغال

۴_ دارای تنوع بالا و رنگ بندی زیاد

۵- عایق در مقابل سر و صدا

۶_ سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت را دارند

۷_ مقاومت بالا در برابر فشار

۸_ مدل های زیاد از جمله : سایه بانی , ریلی , کشویی , ثابت و …

۹_ضد سرقت

۱۰_ قابلیت نصب انواع شیشه

۱۱_ عدم زنگ زدگی و مقاومت در برابر نور خورشید و ضد آب

از مهم ترین و بارز ترین مزیت های ان این میباشد که در حین سبکی بسیار مقاوم هستند .

اکثرا سوال پیش میاد که بین پنجره های ترمال بریک و پنجره یو پی وی سی کدام بهتر است و تفاوت آن ها در چی میبلشد

۱_ از نظر هزینه و قیمت انها : قیمت پنجره های یو پی وی سی کمتر است و قیمت پنجره  و درب های آلومینیوم

ترمال بریک تقریبا ۲ الی ۳ برابر سایر پنجره های یو پی وی سی میباشد .

۲_ از جهت عایق بندی :  از این بابت با یکدیگر یکی هستند و از یک نوع یراق آلات و شیشه در آن ها مصرف میشود .



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج, نصب پنجره ترمال بریک نیازمند بررسی و مطالعه موارد زیر است بطور کلی نصب تمامی پنجره ها از اصول یکسانی پیروی میکنند ولی در جزییات با یکدگر تفاوت دارند مهمترین مرحله نوع و شیوه اندازه گیری جهت ساخت می باشد که در هنگام نصب، تیم نصب با مشکل مواجه نگردد.به شکل مرسوم و نه استاندارد فواصل عرضی و ارتفاعی اندازه گیری شده و کمترین مقدار به عنوان اندازه انتخاب و از آن بادخور کسر میگردد.

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

برای نصب پنجره‌های معمولی از روش‌های استانداردی استفاده می‌شود.

استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمی‌گیرد. این امر موجب می‌شود قسمت داخلی قاب پنجره دوجداره ترمال بریک همچنان با هوای بیرون در تماس باشد که به این معناست که اتلاف حرارت و انرژی همچنان رخ می‌دهد. اما درصورتی که به هر دلیلی شما قصد دارید نصب را خود انجام دهید ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به صورت گام به گام روش نصب آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

نصب پنجره ترمال بریک چگونگی و روش

قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان “کادر” داخل دیوار قرار می گیرد.

به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که درهنگام نصب، این قاب آهنی کاملا صاف و عاری از هرگونه کثیفی و نخاله های ساختمانی باشد.

در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، شیشه های دوجداره میتواند در داخل کارخانه و یا در محل نصب توسط تیم نصاب بر روی لنگه پنجره نصب گردد.

اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند.

توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد.

مراحل را به شکل زیر اجرا نمایید:

۱- قرار گیری پنجره در قاب آهنی

۲- نصب موقت توسط پیچ های نصب و زیر سری های لازم جهت تراز کردن پنجره

حتما به تراز بودن پنجره توجه ویژه ای نمایید چرا که پنجره اگر تراز نباشد در هنگام رگلاژ شما را دچار مشکل میکند.

۳- نصب کامل پیچ ها

۴-قرارگیری شیشه درون آلومینیوم

۵-رگلاژ نمودن بازشو و شیشه

۶-لاستیک کشی

 
 

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان, پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با قاب های آهنی نیز بسیار پرفروش تر می باشد. پنجره های آهنی دچار زنگ زدگی می شوند و نیاز به رنگ آمیزی سالیانه خواهید داشت. پنجره هایی که با متریال چوب ساخته می شوند در برابر حشراتی مثل موریانه ضعیف می باشند ولی آلومینیوم نیز مقاوم بوده و هیچگاه دچار خوردگی نخواهند شد.

مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک ساختمان

معایب پنجره ترمال بریک
قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس مقدار وزن پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت آن محاسبه می شود. این امر موجب شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود بالاست. البته اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد می توان از ای ن عیب چشم پوشی کرد. اگر چه هزینه استفاده از پنجره های دوجداره ترمال بریک زیاد است اما از طرف دیگر با بکارگیری ان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک پروفیل هایی که در این پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک استفاده میشود دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز میباشد که میتوان جهت عایق بندی از آنها استفاده نمود. این پروفیل ها مقاومت پنجره را بالا میبرند و باعث ایجاد درزبندی قوی در آن میشود. در این پنجره ترمال بریک, شیشه های دو جداره در محفظه ی میانی پروفیل ها قرار داده میشوند که این امر باعث عایق بندی کامل شیشه ها میشود.

عایق رطوبتی
سبکی فوق العاده
غیرقابل اشتعال بودن
عایق حرارتی و صوتی
زیبایی، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
ساخت پنجره در ابعاد و طرح‌های متنوع
قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست
استفاده از انواع سیستم پنجره کشویی، لولایی، لیفت اند اسلاید و …
قابلیت اجرا انواع شیشه‌ دوجداره، سه‌جداره با ساختارهای شیشه سکوریت، شیشه لمینت و ساده
مقاومت در برابر تغییر رنگ و شکل ناشی از عوامل محیطی چون تابش آفتاب، باران و …



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دیزل ژنراتور: وسیله ای است که می تواند در زمانی که با قطعی برق روبرو می شوید به کارتان بیاید! بیاید با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا شویم.

دیزل ژنراتور | دستگاه برق اظطراری | گروه صنعتی دیزل لند

دیزل ژنراتور وسیله ای است که می تواند به عنوان منبع تغذیه اضطراری برای خانه یا منبع انرژی برای تجهیزاتی که به توان بالایی نیاز دارند عمل کند. از اتصال کوتاه یا آسیب به تاسیسات الکتریکی نیز جلوگیری می کند.

هر دیزل ژنراتور که در بازار پیدا می کنیم از نظر اندازه، قدرت، موادی که از آن ساخته شده است، اندازه مخزن سوخت و همچنین عناصر اضافی و تک فاز یا سه فاز بودن آن متفاوت است. این عوامل بر قیمت محصولات تاثیر می گذارند .

اگر مطمئن نیستیم که نصب ما تک فاز است یا سه فاز بهتر است یک ژنراتور برق سه فاز را انتخاب کنیم. این دستگاه در هر دو دستگاه سه فاز و تک فاز کار می کند.

گروه صنعتی دیزل لند

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

مجموعه های دیزل ژنراتور چگونه کار می کنند؟ همه چیز از موتور شروع می شود، جایی که انرژی احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. در نتیجه چرخش روتور، به نیروی محرکه الکتریکی تبدیل می شود که سپس به جریان الکتریکی در مدار استاتور تبدیل می شود.

کل فرآیندی که در بالا توضیح داده شد در ژنراتور به اصطلاح انجام می شود که توسط موتور فوق الذکر هدایت می شود. همه چیز دقیقاً شبیه این است فقط اگر دستگاه ما یک ژنراتور برق اینورتر باشد. در مورد واحدهای فریم که از نظر فناوری کمتر پیشرفت کرده اند، فلایویل نیز نقش مهمی را ایفا می کند و در غیر این صورت عملکرد تقریباً یکسان است.

قوانین استفاده از دیزل ژنراتور

استفاده از آن بسیار آسان است و در دفترچه راهنمای ضمیمه شده به دستگاه به تفصیل توضیح داده شده است.

به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از چنین وسایلی همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و قوانین ایمنی را رعایت کنید. اگرهیچ تخصصی در این زمینه ندارید، با یک برقکار تماس بگیرید که منبع تغذیه پشتیبان را وصل می کند و تمام دستورالعمل های یک ژنراتور خاص را در اختیار شما قرار می دهد.

هر مجموعه ژنراتور اصول عملیاتی مشابهی دارد. این موارد را باید به خاطر بسپارید:

ابتدا دستگاه هایی را که به بیشترین انرژی نیاز دارند وصل کنید،

بیش از نیم ساعت از ژنراتور برق با بار کامل استفاده نکنید،

دستگاه هایی را که بیش از توان ژنراتور مصرف می کنند وصل نکنید،

از وسایلی استفاده کنید که دود اگزوز را فقط در فضاهای باز منتشر می کنند.

به یاد داشته باشید که در صورت استفاده از دیزل  ژنراتور در خارج از منزل، از آن در برابر آب و هوا محافظت کنید.

مجموعه ژنراتور را در یک اتاق خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید،

به یاد داشته باشید که دستگاه را حداقل یک بار در سال سرویس کنید.

خرید دیزل ژنراتور | تولید دستگاه برق اظطراری | گروه صنعتی دیزل لند

کجا می توان از دیزل ژنراتور استفاده کرد؟

موقعیت های زیادی وجود دارد که یک دیزل ژنراتور می تواند مفید باشد. مجموعه های تفریحی بدون برق، در مکان های خصوصی و عمومی در صورت قطع قطع برق، کار در فضای باز ،  اینها فقط چند نمونه هستند. در کل باید گفت هر کجا که احتیاج به برق است و سیستم شهری برق در دسترس نیست، به کمک ما می آید.

دیزل ژنراتور نیز در بسیاری از محیط های کاری ضروری هستند. صرف نظر از اینکه یک سایت ساخت و ساز، دفتر، بیمارستان، فروشگاه بزرگ یا سالن تولید باشد. دیزل ژنراتور را می توان در همه جا یافت.

کدام دیزل ژنراتور را انتخاب کنیم؟

در کل دو نوع دیزل ژنراتور تک فاز و سه فازوحود دارد . اولی پاسخی است به اینکه کدام دیزل ژنراتور برق را برای خانه خود انتخاب کنید، در حالی که دومی برای ساخت و ساز ایده آل است، به عنوان مثال زمانی که نیاز به برق رسانی به ماشین های ساختمانی یا سایر دستگاه های پرقدرت دارید.

دیزل ژنراتور سه فاز همچنین برای افراد خصوصی که می خواهند چندین دستگاه را به طور همزمان وصل کنند عالی است. این نوع دیزل ژنراتور برق را به طور مساوی توزیع می کند که از آسیب به ژنراتور جلوگیری می کند.

با خواندن مشخصات محصول، مطمئناً متوجه خواهید شد که آیا یک دیزل ژنراتور برای شما مناسب است یا خیر!

اگر می خواهید از ابزارهای برقی خاصی استفاده کنید، ابتدا بررسی کنید که آیا دیزل ژنراتور با آنها سازگار است یا خیر. هر ژنراتوری برای اتصال آن به الکترونیک توصیه نمی شود.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین روانشناس کرج: چگونه بفهمیم روانشناس خوب است؟ بهترین روانشناس کرج کیست؟  امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال کمک روانشناسی هستند و مهم است که هنگام تصمیم گیری با متخصصان واقعی مشورت شود.

بهترین روانشناس کرج | مشاوره درمانی | مرکز مشاوره تلاس

بنابراین، ما این مطلب را منحصراً برای کمک به شما در شناخت خوب یا بد بودن یک روانشناس ایجاد کرده ایم. به این ترتیب انتخاب شما بسیار ساده خواهد بود و از مزایای روان درمانی کاملا بهره مند خواهید شد. هنگامی که شما یک بیمار هستید، ضروری است که برای کیفیت خدمات درمانی ارزش قائل شوید، زیرا کلید پیشرفت شماست. مرکز مشاوره تلاس

 چگونه روانشناس انتخاب کنیم؟

اگر در شرایطی هستید که فکر می کنید صحیح ترین کار کمک روانشناختی است، مهم است که برای انتخاب یک روانشناس خوب چندین فاکتور را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر در حال حاضر درمان با این نکات را دریافت کرده اید، می دانید که آیا انتخاب خوبی داشته اید یا خیر:

معیارهای اطلاع رسانی

اول از همه، قبل از برنامه ریزی برای درمان با یک روانشناس، باید مطمئن شوید که او دارای مدرک روانشناسی است. گاهی اوقات، تعداد زیادی از متخصصان به عنوان مشاور، درمانگر و بسیاری موارد دیگر تبلیغ می کنند. و نه برای آن، به این معنی است که آنها در این مسابقه آموزش دیده اند. با این حال، مهم است که بدانید مدرک روانشناسی دارای موضوعاتی است که مکمل یکدیگر هستند. به این ترتیب روانشناس دارای مدرک دکترا در رشته بالینی برای درمان پرونده شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

معیارهای قانونی

روانشناس برای اینکه بتواند به حرفه خود عمل کند، باید شرط اولیه عضویت را برآورده کند. به طور کلی، این اطلاعات در صورت وجود باید در وب سایت حرفه ای قابل مشاهده باشد. اگرچه همچنین، باید در فاکتورهای شما یا هر تبلیغات دیگری که انجام می دهید منعکس شود. این یک فرآیند قانونی است که باید توسط همه متخصصان روانشناسی بدون توجه به تجربه آنها انجام شود.روانشناس کرج | مشاوره درمانی چیست  | مرکز مشاوره تلاس

سال ها تجرب

منطقی است که سالها خدمت تجربه بیشتری را برای متخصصان روانشناسی به ارمغان بیاورد. با این حال، در بسیاری از موارد این نکته به احتمال زیاد تایید کننده کیفیت نیست. در واقع، اگر در حال حاضر در مورد هر مهارتی صحبت کنیم، معمولاً بعد از 10 سال تمرین یک موضوع می توان به برتری دست یافت.

مراجع حرفه ای

پیشرفت‌های فناوری در یافتن یک روانشناس خوب به ما مزیت بزرگی می‌دهد. در حال حاضر، بسیاری از آنها خدمات خود را در وب ارائه می دهند و در موتورهای جستجو مانند Google Maps ثبت شده اند. در این ابزار بیماران می توانند نظر خود را در مورد متخصصان بیان کنند و این می تواند راهنمایی برای آشنایی با کار یک روانشناس خاص باشد. علاوه بر این مرجع، آگاهی از نظر مستقیم یک بیمار نزدیک که در درمان روانشناسی شرکت کرده است بسیار کمک کننده است. این اطلاعات ارزش طلا خواهد داشت. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد، زیرا چیزی که برای یک فرد مفید است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد.

جستجوی اینترنتی برای یافتن بهترین روانشناس در کرج

همانطور که در نکته قبل گفتیم فناوری بسیار ارزشمند است زیرا اینترنت را در اختیار ما قرار داده است. از طریق این ابزار می توانیم جستجوی بهترین روانشناسان را در کرج یا شهر دیگری را آغاز کنیم. برای انجام این کار، در نوار جستجوی گوگل می توانید کلمه “روانشناسان” و سپس شهر محل زندگی خود را قرار دهید. اولین نتایجی که ظاهر می‌شوند می‌توانند به شما در رمزگشایی محتوای مرتبط با آن کمک کنند. وقتی صفحه ای قابل مشاهده است به این دلیل است که افراد زیادی از آن بازدید کرده اند. یعنی ممکن است یک روانشناس حرفه ای در آن سایت منتظر شما باشد. توصیه ما این است که زمان کافی را صرف کنید تا بتوانید هر حرفه ای، سال های تمرین و نوع درمانی که انجام می دهد، مقایسه کنید. بنابراین، اگر مشکل اضطراب دارید، حرفه‌ای ایده‌آل را پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند که متناسب با نیاز شما باشد.

 چه چیزی یک روانشناس خوب را در درمان نمایان می سازد؟

اکنون، ما قبلاً به شما گفته ایم که چه نکاتی را باید توضیح دهید تا بدانید آیا روانشناس شما بد است یا خیر. اکنون، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در جلسات درمانی در نظر بگیرید تا مشخص شود که آیا با یک متخصص سر و کار دارید یا خیر:

سوالاتی که می پرسید باید هدف درمانی داشته باشد.

صحبت کردن با یک درمانگر مثل صحبت کردن با دوستتان نیست. از آنجایی که یک روانشناس فقط سوالاتی را می پرسد که برای شناخت وضعیت عاطفی و سایر جنبه های بیمار ضروری است. یک روانشناس ممکن است از شما در مورد تصمیمی که گرفته اید، مانند شغل یا حرفه تان، یا اینکه آیا فعالیت خاصی انجام می دهید، بپرسد. اینها نکاتی هستند که می توانند به عنوان سرنخ هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی شما باشند و ممکن است برای کمک به شما ضروری باشند. معمول نیست که یک درمانگر در مورد خودش صحبت کند. برای اینکه شما به عنوان یک بیمار شرایطی را درک کنید، نیازی نیست که درمانگر همیشه مثال بزند یا نه. در واقع قهرمان درمان نباید روانشناس باشد، بلکه باید بیمار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین مشاوره خانواده کرج: در سالهای اخیر استفاده  از خانواده درمانی توسط روانشناسان، مشاوران، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان با هدف درمان اختلالات عاطفی یکی از اعضای خانواده ، بهبود ارتباطات و رفع تعارضات بسیار رایج شده است.

بهترین مشاوره خانواده کرج | خانواده درمانی چیست | تلاس

جلساتی که این درمان در آنها انجام می شود می تواند شامل همه اعضای خانواده یا فقط کسانی باشد که بیشتر مستعد یا علاقه مند به مشارکت آنها هستند. مرکز مشاوره تلاس

خانواده درمانی چیست؟

نکته اساسی خانواده درمانی این است که سعی می کند مشکلات رفتاری فردی (افسردگی، ناسازگاری با زندگی تحصیلی، اجتماعی یا کاری، عصیان و غیره) را از طریق تعاملات خانوادگی ، بررسی الگوهای ارتباطی بین اعضای مختلف به منظور حل مشکلات تجزیه و تحلیل کند.

چه زمانی مراجعه به روانشناس خانواده توصیه می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است رفتن به یک سری جلسات خانواده درمانی راحت باشد، زیرا این روشی است که می تواند برای حل مشکلات گروهی و فردی مفید باشد . در سطح سازمان خانواده می توان از مشکلات اجرای قوانین همزیستی گرفته تا ارتباطات ناکافی یا مخدوش یا تعاملات سرد، دور و حتی خشونت آمیز خانوادگی را درمان کرد. مشکلات ماهیت فردی که می تواند به خانواده درمانی ارائه شود طیف گسترده ای را شامل می شود  که در آن موقعیت هایی وجود دارد که مستقیماً ناشی از مشکلات درون خانواده و همچنین خارج از آن است.مشاوره خانواده کرج | خانواده درمانی | تلاس

مزایای خانواده درمانی

فایده اصلی خانواده درمانی یا روانشناس خانواده این است که می تواند به بهبود ارتباط بین والدین و فرزندان و همچنین بین خواهر و برادر یا بین همسران کمک شایانی کند. از اینجا به تنهایی یا همراه با روش های دیگر می تواند کمک شایانی به حل مشکلات روانی یا رفتاری فردی کند . خانواده درمانی به ویژه زمانی مفید است که هدف بهبود توانایی اعضای خانواده برای حمایت از یکدیگر باشد. با استفاده کارآمدتر از منابع حمایتی، این نوع درمان می‌تواند کلیدی برای مدیریت رویدادهای استرس‌زای زندگی مانند: وضعیت قلدری در محیط مدرسه، مشکلات اعتیاد (مواد مخدر، الکل، بازی‌ها، فن‌آوری‌ها)، یک بیماری جدی یا مرگ عضوی از خانواده باشد. مزیت دیگر تقویت کارکرد تعلقی است که خانواده از قبل دارد . با یک درمانگر خوب متخصص در خانواده درمانی می توان به این تعلق معنای بیشتری بخشید و امکانات فردی کردن هر یک از اعضای آن را افزایش داد. این بدان معناست که فرد و به ویژه کودک یا نوجوان در چارچوب خانواده می آموزد که مستقل باشد، اعتماد به نفس داشته باشد و ابزارهای ضروری برای مقابله با مشکلات و بحران های زندگی را به دست آورد. برای درک دقیق اهمیت خانواده درمانی، نمی توان از این نکته غافل شد که خانواده در اکثر جوامع به عنوان مهم ترین رکنی که رشد و تکامل فردی فرد بر آن استوار است ، تلقی می شود.

مشکلات موجود در خانواده

در یک خانواده مشکلات متعددی می تواند بین زوج ها، فرزندان، فرزندان با والدین یا سایر اعضای خانواده ایجاد می شود. روانشناسی خانواده به تحلیل و رفع تعارضاتی می پردازد که در گروه خانواده به وجود می آید . در روان‌شناسی خانواده، خانواده‌ها به عنوان سیستم‌ها و رفتارها مورد بررسی قرار می‌گیرند، الگوهای ارتباطی و واکنش‌های عاطفی در بین اعضای گروه خانواده مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. روانشناسی خانواده می تواند در موارد طلاق، مشکلات زوجین، مرگ یکی از اعضای خانواده و بسیاری از فرضیات مرتبط با محیط خانواده کمک کند. با این حال، نباید فراموش کنیم که خانواده به مجموعه ای از افراد گفته می شود که پیوند خویشاوندی دارند و بنابراین ممکن است موانع مختلفی ظاهر شود که بر خانواده درمانی تأثیر بگذارد. همه خانواده ها یکسان نیستند، هر کدام یک جهان هستند، بنابراین هر مورد خاص باید بسیار دقیق مطالعه شود. حریم خصوصی بسیاری از اسرار در خانواده ها نگهداری می شود که به سختی آشکار می شود. مسائلی مانند بدرفتاری یا بداخلاقی وجود دارد که خصوصی تلقی می شود و مطرح کردن آنها دشوار است. یک خانواده در طول زمان تغییرات زیادی می کند، بنابراین لازم است پیشرفتی را که برای رسیدن به وضعیت فعلی داشته است، تحلیل کرد. خانواده ها حس تعلق قوی ایجاد می کنند و اعضا احساس می کنند از طرف گروه حمایت می شوند.

روانشناسی خانواده برای چه مواردی استفاده می شود؟

خانواده درمانی می تواند به بهبود روابط زوجین یا مشکلات والدین با فرزندان کمک کند، اما در مواردی که مثلاً یکی از اعضای گروه خانواده اعتیاد یا بیماری روانی داشته باشد، می تواند از خانواده حمایت کند. جلسات خانواده درمانی بسته به مورد می تواند به صورت فردی یا گروهی برگزار شود. تعداد جلسات یا دفعات آن به نشانه های خانواده درمانگر بستگی دارد. خانواده درمانی معجزه نمی‌کند یا موقعیت‌های سخت را یک شبه حل نمی‌کند، بلکه به شناسایی مشکل کمک می‌کند، به اعضای خانواده کمک می‌کند تا دیدگاه دیگری را بشنوند که باعث می‌شود در زمان تعارض فکر کنند و یاد بگیرند که از مهارت‌های خاصی استفاده کنند.

فواید روانشناسی خانواده

روانشناسی خانواده از طریق درمان می تواند تعارضات موجود در خانواده را روی میز بگذارد، به همین دلیل است که مزایای زیر را ارائه می دهد: بهبود ارتباطات اینکه وجود مشکل در خانواده تشخیص داده می شود و در مورد آن صحبت می شود به این معنی است که ارتباط بین اعضای خانواده بهتر می شود. حمایت خانواده. از طریق خانواده درمانی، حمایت سایر اعضای خانواده برای یکی از بستگان خاص که مثلاً افسردگی، اعتیاد یا بیماری جدی دارد، انجام می شود. درمان مشکلات رفتاری. گاهی اوقات رفتار یکی از اعضای خانواده بر بقیه افراد تأثیر می گذارد و گروه را بی ثبات می کند. خانواده درمانی روی این مشکلات رفتاری کار می کند تا منشا آنها و نحوه درمان آنها را کشف کند. اگر به دنبال روانشناس خانواده در کرج هستید، مرکز مشاوره ما می تواند به شما یاری برساند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
بهترین مشاوره طلاق کرج: یافتن شخصی که مابقی عمر را با او زندگی کنیم باورنکردنی است و یکی کردن زندگی ما با آن شخص از طریق ازدواج یکی از اهداف زندگی بسیاری از افراد است.

بهترین مشاوره طلاق کرج | طلاق درمانی | مرکز مشاوره تلاس

با این حال، روابط زناشویی همیشه به خوبی به پایان نمی رسد و باید جدا شود، با هر آنچه که به دنبال دارد. طلاق تجربه ای است که اگر به خوبی مدیریت نشود، می تواند رنج و عواقب روانی زیادی را به همراه داشته باشد، به خصوص زمانی که دارایی های مادی در میان باشد یا جنگ حضانت کودک آغاز شود. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد مراجعه به مشاوره طلاق بسیار مفید است . اگر به دنبال بهترین مشاوره طلاق در کرج هستید به مرکز مشاوره ما در کرج مراجعه کنید. مرکز مشاوره تلاس

طلاق درمانی: غلبه بر طلاق به لطف کمک روانشناسان

جدایی زوج ها باعث دردسرهای زیادی می شود، و حتی زمانی که طلاق اتفاق می افتد، دردسرهای زیادی ایجاد می کند. خوب، وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند، یک پروژه مشترک را شروع می کنند که در تئوری باید یک عمر طول بکشد. علیرغم این واقعیت که طلاق در حال حاضر بیشتر از گذشته است،  جدایی مرحله بسیار دشواری برای غلبه بر آن است، زیرا فرد یک روند سوگواری را تجربه می کند، که در آن باید به آن برسد. برای زندگی جدید جدا از فردی که لحظات زیادی را با او به اشتراک گذاشته است، عادت کرده است. غلبه بر رنجی که این مرحله به همراه دارد، گاهی اوقات به تنهایی امکان پذیر نیست و به همین دلیل، بسیاری از افرادی که از هم جدا می شوند به دنبال کمک حرفه ای به روانشناس می روند. روانشناس متخصص طلاق درمانی حرفه ای است که می تواند ابزارهای لازم را برای سازگاری موفقیت آمیز با این مرحله جدید زندگی در اختیار افراد مطلقه قرار دهد.مشاوره طلاق کرج | طلاق درمانی چیست | مرکز مشاوره تلاس

غلبه بر طلاق

غلبه بر طلاق کار آسانی نیست، زیرا فرد تحت تأثیر انتظارات آینده خود را با فردی که دوستش دارد ناامید می بیند . به خصوص در مواردی که موقعیت‌های متضاد وجود دارد (نبرد برای حضانت فرزند)، طلاق درمانی به غلبه بر این انتقال به روشی سالم کمک می‌کند و برای کسانی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، کلیدی است که بتوانند رفاه و شادی را پس از آن به دست آورند. از جمله عواطف و پدیده های روانی که فرد مطلقه می تواند احساس کند می توان به تحقیر، احساس آسیب، آزار روانی، احساس خیانت، حالت های خشم، افسردگی ، اعتماد به نفس پایین ، اضطراب و سایر مشکلات رفتاری اشاره کرد. علاوه بر این، باید اضافه کنیم که فرد احساس از دست دادن زیادی در نقش های خود در زندگی می کند ، که ممکن است نیاز به یادگیری مهارت های خودشناسی و مهارت های اجتماعی و ارتباطی داشته باشد تا بتواند با این وضعیت جدید روبرو شود. در این زمینه، کمک روانی کلیدی می شود. و حتی بیشتر از آن زمانی که اختلافات قانونی یا کودکان درگیر باشد. بازیابی تعادل عاطفی ممکن است، اما همیشه آسان نیست.

مزایای مشاوره طلاق

طلاق می‌تواند موقعیت‌هایی را به همراه داشته باشد که مدیریت آن‌ها بسیار دشوار است، زیرا وقتی فردی غرق در جدایی زندگی می‌کند، عزت نفس و تصور بسیاری از جنبه‌های زندگی آسیب می‌بیند. انطباق با یک زندگی روزمره جدید آسان نیست. بنابراین، کمک درمانی می تواند برای التیام زخم های عاطفی اولین لحظات جدایی، جایی که انکار یا خشم می تواند ظاهر شود، بسیار مفید باشد. آگاهی از مراحل طلاق برای مدیریت و مدیریت این لحظه تغییر ضروری است. مشاوره طلاق ابزارهای روانشناختی را برای افراد آسیب دیده فراهم می کند تا بتوانند تعادل عاطفی لازم برای داشتن روابط سالم در آینده را بازیابی کنند. به خاطر داشته باشید که رابطه با طلاق خاتمه نمی یابد (اگرچه ماهیت آن تغییر می کند) و حتی زمانی که هر دو نفر به طور کامل ارتباط خود را از دست می دهند، نحوه مدیریت این مرحله بر هر دوی آنها تأثیر می گذارد، زیرا در خاطرات او باقی می ماند و در نحوه ادراک او از خود . این مسئولیت شخصی است که در این مواقع سخت پیش بیایید، اما کمک روانشناس به عنوان یک راهنما کمک می کند تا بتوان آن را به سازگارترین روش انجام داد. پذیرش غم و اندوه ناشی از طلاق اولین قدم برای بهبودی است و با گذشت زمان و کمک صحیح می توان دوباره شادی را یافت.
 


:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شماره مشاوره کرج: روان‌درمانی متشکل از یک متخصص و مشاوره روان‌شناسی است که به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات عاطفی، روان‌شناختی و رفتاری مقابله کنند و از طریق این مداخله، ابزارهایی را در اختیار بیماران خود قرار دهند تا از آنچه برایشان اتفاق می‌افتد آگاه و تأمل کنند و علاوه بر آن بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

با این کار مشاور تغییرات عمیقی را در طرز تفکر ایجاد می کند، شخصیت را بازسازی می کند و کیفیت زندگی فرد را بهبود می بخشد. اگر به دنبال شماره مشاوره در کرج هستید می توانید ازطریق گوگل مراکز مختلفی را پیدا کنید. با شماره گیری شماره تلفن ما می توانید یک‌ نوبت حضوری یا آنلاین برای خود به راحتی رزرو کنید.

مرکز مشاوره تلاس

حمایت عاطفی با مشاوره روانشناسی

روان درمانی فقط یک مشاوره پزشکی نیست، بلکه شامل ایجاد رابطه اعتماد، همکاری و تفاهم بین متخصص و بیمار است. به این ترتیب فرد مبتلا می‌تواند با آزادی کامل خود را در مورد خود، نگرانی‌ها، احساسات، ترس‌ها، تجربیات، تجربیات سرکوب‌شده، باورها و هر موضوع دیگری که می‌خواهد به آن بپردازد بیان کند. بنابراین، زمانی که شروع به رها کردن بار عاطفی خود می کنید، احساس آرامش می کنید و روانشناس به شما کمک می کند تا استراتژی هایی را برای مقابله با مشکلاتی که بر شما غلبه کرده است ایجاد کنید. به عبارت دیگر، شما نه تنها متخصصی خواهید داشت که مایل به گوش دادن به شما است، بلکه یک متحد نیز خواهید داشت که در مواقع سخت به شما کمک خواهد کرد.شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

ترویج  خودشناسی با کمک مشاوره روانشناسی

نگاه کارشناسانه روانشناس به بیمار کمک می کند تا جنبه هایی از خود را که نمی دانسته و یا از آنها بی اطلاع بوده است، بشناسد و کشف کند. با این کار می توانید او را به سوی خودشناسی سوق دهید تا مسیر واقعی و انگیزه های عمیق خود را بیابد و در نتیجه به دنبال ابزاری برای رسیدن به اهدافی باشید که در فراموشی رها کرده است. علاوه بر این، روان درمانی به فرد کمک می کند تا محدودیت ها، ضعف ها، نقاط قوت و فرصت های خود را بشناسد. پس اگر به دنبال تقویت شخصیت خود هستید با شماره مشاوره ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره ابزارهایی برای مدیریت تضادها فراهم می کند

هر فرد راه های خاصی برای رسیدگی و حل تعارض دارد. با این حال، یک روانشناس راهی برای توضیح مزایای در نظر گرفتن ابزارهای جدید برای مدیریت مناسب تعارض پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، هر مشکلی نیاز به راه‌حل‌ها و روش‌های متفاوتی دارد، بنابراین روان‌شناسی تکنیک‌های لازم را برای رسیدگی به هر یک از آن‌ها با توجه به پیچیدگی و اهمیت آن‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین، یک مشاور در رشته روانشناسی به بیمار در سطح فردی و اجتماعی کمک می کند.

مشاوره به شما امکان می دهد برای مشکلات راه حل پیدا کنید

یکی از رایج ترین دلایل برای کمک گرفتن از حرفه ای، ندانستن چگونگی رهایی از موقعیت های ناامیدکننده و دردناک است. روان درمانی جایگزینی برای شکستن دیوارهای عاطفی و مشکلاتی می شود که از ادامه زندگی بیمار جلوگیری می کند. بنابراین، همانطور که قبلا توضیح دادیم، روان درمانی نه تنها ابزاری را برای حل مشکلات فراهم می کند، بلکه به ما امکان می دهد مسیری را پیدا کنیم که به بهترین وجه با شخصیت و نیازهای بیمار سازگار است.

مشاوره ما در کرج به رفع اختلالات احتمالی کمک می کند

بسیاری از ترس‌ها، نگرانی‌ها و تجربیات به اضطراب، استرس و حتی فوبیا تبدیل می‌شوند، اما اگر فرد به موقع به روان‌درمانی مراجعه کند، می‌توان از همه این‌ها اجتناب کرد یا حداقل به اصلاح آن کمک کرد. با کمک متخصص، بیمار می‌داند که چگونه احساسات خود را مدیریت کند و راه‌های جایگزینی برای بهبود وضعیت خود پیدا کند، مانند ورزش، مراقبه، خواندن کتاب یا هر فعالیتی که برای وضعیت مورد نظر مفید است.

مشاوره روانشناسی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد

روانشناس همچنین ابزارهایی را در اختیار بیمار قرار می دهد تا خود را بپذیرد، برای خود ارزش قائل شود و اراده لازم برای تغییر را داشته باشد. به این ترتیب، سلامت روان شما به طور مثبتی تحت تأثیر قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که آرامش ذهنی پیدا کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید. بنابراین، به پیشرفت شما در محل کار نیز کمک می کند و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

مشاوره با مرکز ما در کرج محرمانه است

طبق آیین نامه اخلاقی و اخلاقی کالج روانشناسان، متخصص باید حرفه ای بودن و محرمانه بودن کامل تمام موارد ذکر شده در مشاوره را تضمین کند. بنابراین، هر درمان روان‌شناختی رازی بین روان‌شناس و بیمار خواهد بود، که چارچوبی رابطه‌ای را فراهم می‌کند که در آن می‌توان آسیب‌ها، ترس‌ها و مشکلات بسیار صمیمی را بدون دروغ و آشکارا درمان کرد. پس برای بهره گیری از فواید مشاوره روانشناسی با شماره تلفن ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره تلفنی کرج: مشاوره از راه دور و تلفنی دیگر در روانشناسی چیز جدیدی نیست. بسیاری از متخصصان مراقبت از راه دور را ارائه کرده اند و استفاده از فناوری ثابت کرده است که هم برای روانشناسان و هم برای بیماران آنها بسیار مفید است.

مشاوره تلفنی کرج | مشاوره غیرحضوری با روانشناس | تلاس

با ورود کووید-۱۹ و شروع همه‌گیری در کشور، که در نهایت چالش‌هایی را برای عملکرد حرفه‌ای روان‌شناسی به همراه داشت،  مشاوره تلفنی بیش از پیش محبوب شد. نقش روانشناسان در این سناریوی جدید، به ویژه کمک به جامعه برای آگاهی از بحران و عملی ساختن اقدامات پیشگیرانه توصیه شده توسط وزارت بهداشت، ضروری می شود . به طور کلی، مراقبت های بهداشت روانی در سال های اخیر شواهد بیشتری به دست آورده است و تسهیل دسترسی به این متخصصان تنها راه پیشگیری از شیوع افسردگی و اضطراب است، مشکلاتی که به طور فزاینده ای رایج می شوند.

مرکز مشاوره تلاس

شورای فدرال روانشناسی در مورد مشاوره تلفنی چه می گوید؟

شورای فدرال روانشناسی (CFP) از همان ابتدا این نوآوری را پذیرفت، به ویژه برای پیشرفت ها و دستاوردهایی که برای همه، از جمله جمعیت نشان می دهد. اگرچه بسیاری از متخصصان احساس نگرانی می کنند، حقیقت این است که با تنظیم ابزارهای جدید می توان خدمات ایمن و مؤثر را تضمین کرد. لوگو تلاس | مشاوره خانواده | مرکز مشاوره تلاسدر حال حاضر درصد فراوانی از جمعیت جهان از افسردگی رنج می برند که بالاترین میزان در قاره آمریکای لاتین است. طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در دهه گذشته تعداد افراد مبتلا به افسردگی 18.4 درصد افزایش یافته است، بیش از 322 میلیون بیمار وجود دارد. وضعیت مشابهی در مورد اختلالات اضطرابی نیز اتفاق می افتد . این سناریو گواهی بر نیاز به گسترش دسترسی به متخصصان روانشناسی و اهمیت مراقبت از سلامت روان است. حقیقت این است که تنظیم خدمات مشاوره روانشناسی از طریق تلفن و اینترنت دسترسی همگان را به نوعی مراقبت که تا آن زمان برای بسیاری از افراد قابل دسترسی نبود، تسهیل می کند. CFP با آگاهی از اهمیت مشاوره روانشناختی، به گسترش و اکتشاف استفاده از فناوری‌های ارتباطی به عنوان راهی برای ارائه مراقبت‌های روان‌شناختی باکیفیت معتقد است و امروزه خدمات متعددی از طریق پزشکی تلفنی ارائه شده است .

خدمات مشاوره تلفنی

خدمات مشاوره روانشناسی را می توان هم بین متخصصان و هم برای یادگیری و هم برای مشاوره فردی انجام داد. این خدمات  می توانند همزمان یا ناهمزمان باشند، یعنی به ترتیب در زمان واقعی یا غیر واقعی، تا زمانی که منابع مورد استفاده الزامات امنیتی را برآورده کنند. خدمات مشاوره از راه دور اغلب از طریق تماس های ویدیویی با استفاده از راهبردهای مداخله روان درمانی انجام می شود: آموزش روانی، روان درمانی شناختی-رفتاری و روان درمانی بین فردی.

مقررات مشاوره تلفنی و راه دور

اگر چه شورای فدرال روانشناسی طرفدار مشاوره از راه دور و تلفنی است، اما این بدن از مسائل مربوط به این نوع خدمات آگاه است و نیاز به تعهد حرفه ای با مقررات دارد. همانطور که دیدیم، مراقبت های روانی از راه دور و تلفنی حتی قبل از همه گیری مجاز بود. با این حال، تأیید یک ثبت نام قبلی e-Psi مورد نیاز بود . در حال حاضر، اگرچه ثبت نام همچنان اجباری است، اما لازم نیست منتظر تایید باشید. این انعطاف پذیری قطعی نیست، اما باید پیاز دوران همه گیری نیز ادامه داشته باشد. در هر صورت باید به مقررات جاری برای ارائه این نوع خدمات توجه شود.

رازداری

طبق ماده 9 آیین نامه اخلاق حرفه ای روانشناس، این وظیفه روانشناس است که به رازداری حرفه ای احترام بگذارد، از حریم خصوصی مشتریان خود و همچنین گروه ها و سازمان هایی که با آنها کار می کنند، محافظت کند. صرف نظر از نوع سرویس مورد استفاده، رازداری و رازداری اساسی است و باید به بهترین شکل ممکن حفظ شود. چنین مواردی حتی در مداخلاتی که اساساً ماهیت بالینی ندارند نیز اعمال می شود.

کیفیت خدمات ارائه شده

این موضوع غیر قابل انکار است. کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره تلفنی با همان احتیاط شخصی حفظ شود. ببینید اصل ششم منشور اخلاق حرفه ای روانشناس چه می گوید: “روانشناس اطمینان می دهد که تمرین حرفه ای با وقار انجام می شود و موقعیت هایی را که در آن روانشناسی تحقیر می شود رد می کند.” کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره از راه دور حفظ شود. انجام این حرفه نیازمند تعهد و مسئولیت است که در ارائه خدمات آنلاین تفاوتی ندارد. انتخاب دستگاه های مناسب و اطمینان از کیفیت مراقبت باید از دغدغه های روانشناس باشد.

خدمات تنظیم شده

منشور اخلاق حرفه ای روانشناس نیز ارائه خدمات را تنظیم می کند. طبق ماده 2، «ارائه خدمات یا پیوند عنوان روانشناس به خدمات مراقبت روانشناختی که رویه‌ها، تکنیک‌ها و وسایل آن توسط این حرفه تنظیم یا به رسمیت شناخته نشده باشد، مجاز نیست».



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره خانواده در کرج: خانواده درمانی به خانواده هایی که دچار تعارض یا استرس هستند کمک می کند دوباره هماهنگی پیدا کنند. گاهی اوقات روابط بین اعضای خانواده خوب پیش نمی رود. منظور از اقوام نه تنها خانواده هسته ای (پدر، مادر و فرزندان)، بلکه پدربزرگ و مادربزرگ، عمو، دایی، خانواده همسر و همه افرادی است که روابط فامیلی را تشکیل می دهند.

مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاس

درگیری ها ممکن است دلیل دقیقی نداشته باشند، مانند دعوا، ارث به دست نیاورده، دشمنی طولانی مدت، تغییر موقعیت جدید باشد. آنها ممکن است به سادگی از تفاوت در شخصیت ها و نظرات ناشی شوند. در این حالت آرام کردن طرفین درگیر دشوارتر است زیرا آنها همیشه قادر به دیدن رفتارهای مشکل ساز خود نیستند.

مرکز مشاوره تلاس

این نوع درمان پس از آن برای شناسایی نقاط اصطکاک در روابط بین اعضای خانواده و یافتن راه حل های چابک برای شادتر کردن زندگی همه پدیدار شد. اگر در خانواده شنا نیز تنش هایی ایجاد شده برای اینکه از بهترین مشاوره خانواده کمک بگیرید با موسسه ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره خانواده چگونه کار می کند؟

جلسات در یک گروه برگزار می شود و اعضای خانواده تشویق می شوند تا در مورد اختلالات خود صحبت کنند. گفت و گو ابزار اصلی مراقبت درمانی است. در حالی که یکی صحبت می کند، دیگری صبورانه گوش می دهد. تمرین همدلی تشویق می شود تا یکی دیدگاه دیگری را درک کند و بتواند رفتار خود را تغییر دهد . این جلسه را می توان روی صندلی هایی که به صورت دایره ای چیده شده اند یا روی یک مبل راحتی انجام داد. خانواده روشی را که برای تعامل بیشتر احساس راحتی می کنند، انتخاب خواهند کرد. در جلسه اول، درمانگر فقط عملکرد درمان را توضیح می دهد و انگیزه حضور هر یک از اعضای خانواده را زیر سوال می برد. سپس کار شروع می شود. به آرامی، خانواده شروع به باز شدن و به اشتراک گذاشتن ناامیدی ها، بن بست ها و خواسته ها می کند. برای بسیاری ترسناک است که آشکارا درباره مشکلات صحبت کنند، به خصوص با افرادی که درگیر آنها هستند یا حتی ممکن است علت ناراحتی عاطفی باشند. ترس و اضطراب می تواند مانعی برای گفتگوی صمیمانه باشد. این نگرانی یکی از ویژگی های رایج خانواده درمانی است که هدف اصلی آن کمک به افراد است که احساس راحتی بیشتری با خود و اعضای خانواده داشته باشند. هر فرد با درک نقش خود در ساختار خانواده می تواند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد.

چرا مشاوره خانواده نیاز است؟

برخی از خانواده ها ممکن است از قضاوت دیگران بترسند و از کمک خواستن منصرف شوند. کلمات بدی مانند “شما باید بتوانید از خانواده خود مراقبت کنید” یا “آنها یک مشت دیوانه هستند” اعتماد به نفس هر کسی را که به دنبال کمک حرفه ای است متزلزل می کند. مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاسهنوز این ایده وجود دارد که مشکلات خانوادگی باید در خانه حل شود. این گفته تا حدودی درست است. هیچ کس دوست ندارد حریم خصوصی خود را افشا کند، درست است؟ با این حال، وقتی خانواده نتواند زندگی عاری از بن‌بست را بسازد، قضیه جدی می‌شود. به احتمال زیاد مشکلات موجود در محیط خانواده امروزه ریشه در گذشته داشته باشد. اختلافاتی که سال ها ادامه داشت و زندگی مشترک را غیر قابل تحمل می کرد. غیرمعمول نیست که یکی از اقوام حاضر باشد دیگری را در پایان زندگی ببخشد . آیا ارزش اینقدر طولانی ماندن با کسی که باید صمیمی باشد را دارد؟ همه نمی توانند مشکلات موجود در حریم خصوصی خانه خود را حل کنند. برخی موقعیت ها افراطی و طاقت فرسا هستند و احساسات همه اعضای خانواده را متزلزل می کنند. چرا برای کاهش بار به دنبال کمک نیستید و همچنان راهی سالم برای مقابله با مشکل پیدا نمی کنید؟

مشاوره خانواده روابط را تقویت می کند

وقتی این فرصت را داریم که صادقانه در مورد آنچه در مورد نگرش دیگران ما را آزار می دهد صحبت کنیم، پیوند دوستی و محبت بیشتر می شود. ممکن است متناقض به نظر برسد، اما اینطور نیست. با گوش دادن به دیگران با ذهن و قلب باز، می‌توانیم سختی‌های دیگری را درک کنیم و آنها را بهتر درک کنیم. مرسوم است که کودکان رازهای خود را از والدین خود پنهان می کنند و بالعکس. اما برخی چیزها را نباید مخفی نگه داشت. برعکس، اگر احساس دخیل باشد، مهارت های ارتباط منسجم و گوش دادن بدون قضاوت باید به کار گرفته شود. با خانواده درمانی ، روابط تقویت می شود زیرا شفاف تر و قابل درک تر می شوند. اما برای رسیدن به این فلات، گفتگو می تواند دردناک و احساسی باشد. گامی ضروری برای رفع گرفتاری های خانوادگی است.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()