هوزینگ
نوشته شده توسط : سام سنایی

هوزینگ

از لحاظ ورودی خروجی آب تولید و فاضلاب این هوزینگ ها به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. Side port
  2. End port

جنس بدنه این هوزینگ ها از فایبرگلاس هستند و این امر باعث انعطاف پذیری آن در خصوص تحمل فشار را دارند.

هوزینگ | تصفیه آب صنعتی| کاربرد هوزینگ

این هوزینگ پرشروسل ها می تواند از یک المان فیلتر تا ۸ المان فیلتر را در خود جای بدهند. غالبا دارای آچار مخصوص هستند که توسط این آچارها گپ های انتهایی آن باز و بسته می شود و این به خاطر جا به جایی ممبرین ها درطول کارکرد آن ها است.

عمر این هوزینگ فیلترها زیاد هستند و تنها در صورت عدم کاربری نادرست و افزایش کاری توسط پمپ فشار قوی دچار ترک می شوند. بهترین برند این هوزینگ ها مارک Codeline آمریکاست.

که مدل آن ها به این صورت معرفی می شود. به عنوان مثال در مدل ۸۰S30 عدد ۸ معرف قطر وسل به اینچ است، S نشانه Side port بودن هوزینگ و عدد ۳۰ به نشانه میزان تحمل فشار تا ۳۰۰ psi  می باشد.

شرکت آریا عمران با توانایی لازم هرگونه وسل با هر ظرفیتی قادر به ثبت سفارش درخواست کنندگان گرامی می باشد. مدت زمان تحویل بسته به تعداد درخواستی متغیر است اما از ۳۰ روزکاری بیشتر نخواهد بود. علاوه بر این شرکت آریا عمران می تواند در خصوص تامین قطعات و متعلقات این پرشروسل ها در خدمت مشتریان عزیز باشد.

هوزینگ چیست؟

این دستگاه جزئی از سیستم های پیش تصفیه در طداحی دستگاه آب شیرین کن می باشند.

این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس جنس بدنه – تعداد فیلترهای قابل استفاده،

سایز فیلترها یا حجم آبدهی دسته بندی می شوند.

هوزینگ های upvc که معمولا یک فیلتر هستند و از سایز ۱۰ اینچ تا ۲۰ اینچ دسته بندی می شوند.

کاربرد آن ها به صورت مصارف خانگی و نیمه صنعتی می باشد. این دستگاه ها استنلس استیل با دو نوع گرید۳۱۶ و ۳۰۴ تعداد فیلترهای متفاوت از ۳ المان تا ۶۰ المان در بازار یافت می شوند.

فشار کاری تعریف تعریف شده برای این پوشش نگهدارنده فیلتر تا ۵ بار است اما در فشار کاری تا ۴/۵ بار قابل بهره برداری هستند.

استفاده از این دستگاه ها برای حذف ذرات معلق حل نشونده در آب است فیلترای به کار رفته در این دستگاه ها از میکرونایز۰/۲ تا ۱۰۰ میکرون است.

این دستگاه ها با حذف و کاهش TSS باعث بالا رفتن راندمان کاری دستگاه های آب شیرین کن می شوند.

جریان آب در این دستگاه فیلترها از بیرون به داخل است. شیر ورودی از سمت بالا جریان را به داخل این دستگاه ها هدایت شده

و از سمت پایین خارج می شود. بعضا برخی از این دستگاه ها دارای شیر بکواش بوده و قابلیت جریان برعکس بوده که که این امر به جهت شستشوی فیلترهای بکاررفته در این دستگاه ها است.

هوزینگ صنعتی

هوزینگ دستگاه های آب شیرین کن صنعتی از دو جنس PVC و استنلس استیل می باشد که در المان های گوناگونی در بازار موجود هستند از یک المان تا ۶۰ المان موجود می باشد که بنا به دبی آب المان این دستگاه انتخاب می شود.

هوزینگ استنلس استیل
در هوزینگ های استنلس استیل یا همان فلزی میتوان ۳ تا ۶۰ فیلتر که در سایز سی و چهل اینچ می باشند، را قرار داد. این دستگاه ها قادر به تصفیه کردن آب هایی هستند که دبی حدود ۳۰۰ متر مکعب را دارند.




:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: