نوشته شده توسط : سام سنایی

هترین دبستان و پیش دبستان غیر انتفاعی کرج

مدرسه غیرانتفاعی چیست؟ مدرسه غیر انتفاعی به غیر از رایگان نبودن ورودی چه تفاوتی با مدارس دولتی دارد؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از والدین در زمانی که درک کاملی از مدارس خصوصی ندارند، می پرسند. مدرسه غیرانتفاعی (همچنین به عنوان مدرسه خصوصی یا غیر دولتی شناخته می‌شود) مدرسه‌ای است که اجازه تأسیس و سرمایه‌گذاری توسط افراد ذی‌صلاح را دارد که توسط یک فرد یا سازمان اداره می‌شود.

مدارس خصوصی بدون وابستگی به مدیریت مستقیم سازمان های دولتی به طور مستقل عمل می کنند. با این حال، مدارس غیر انتفاعی نیز بخشی از سیستم آموزش عمومی کشور هستند. بیشتر مسائل مربوط به برنامه های آموزشی، معیارها و اهداف ثبت نام و استانداردهای خروجی باید بر اساس مقررات وزارت آموزش و پرورش باشد.

چرا باید فرزندتان را به مدرسه غیر دولتی بفرستید؟

مدرسه دولتی یا غیردولتی کدام بهتر است؟ آیا برای اطمینان از کیفیت آموزش باید فرزندم را به مدرسه دولتی یا خصوصی بفرستم؟ در واقع هر مدل آموزشی مزایا و معایب خود را دارد. نمی توان پاسخ دقیقی به این موضوع داد که آیا مدارس دولتی بهتر هستند یا مدارس خصوصی بهتر هستند. اینکه فرزند شما در یک مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی تحصیل میکند به نیازها، شرایط و جهت گیری هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، انصافاً، مدارس غیر انتفاعی هنوز مزایای زیادی نسبت به مدارس دولتی دارند. البته تمام مدارس غیرانتفاعی نیز در یک سطح نیستند، اگر به دنبال یک مدرسه غیر انتفاعی مدرن، با امکانات بالا، شیوه آموزشی جدید و... هستید دبستان غیر انتفاعی ماندگاران را به شما معرفی می‌کنیم. شیوه آموزش و کلاس‌های فوق برنامه در دبستان ماندگاران بر عکس بسیاری از دبستان‌های غیر انتفاعی فقط تبلیغ نیست، بلکه این دبستان تمام زیرساخت ‌های لازم و بهترین مربیان را برای پرورش استعدادهای فرزند شما در اختیار دارد.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

 

معرفی دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

در دبستان ماندگاران زیر ساخت‌هایی مانند کلاس‌های درس، سالن های ورزشی، غذاخوری، کتابخانه ده هزار جلد کتابی، آزمایشگاه‌، کارگاه کامپیوتر ، استخر شنا و غیره کاملاً کاربردی هستند که همه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده اند.

تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم است، معلمان می توانند نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز را پیگیری کنند.

برنامه‌های آموزشی متنوع برای دانش‌آموزان مانند کلاس چرتکه، زبان انگلیسی، شنا و ... وجود دارد. در دبستان ماندگاران دانش آموزان بر هر 4 مهارت زبان انگلیسی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تسلط پیدا میکنند. این مهارت یک فرصت عالی برای آمادگی برای سطح بعدی تحصیل ایجاد می‌کند، هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی، ثبت نام در دانشگاه های معتبر خارج از کشور، آزمون کنکور و... فرزند شما نقاط قوت زیادی را به همراه دارد.

در دبستان ماندگاران برای دانش آموزان تمام شرایط برای کشف و پرورش استعداد و جهت گیری شغلی فراهم شده است.

با این نقاط قوت، والدین می توانند هنگام انتخاب فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی ماندگاران کاملاً مطمئن باشند، که فرزندشان از فعالیت های فوق برنامه متنوع، برنامه های مهارتی، فعالیت های هنری، ورزشی و... برای توسعه مهارت و دانش خود بهره مند می‌شود. اگر والدین مشغله کاری زیادی دارند، می توانند فرزند خود را تا ساعت ۴ به این مدرسه بسپرند و محیط مدرسه تمام امکانات لازم را برای نگهداری کودک و خسته نشدن او در اختیار دارد.

در پایان باید گفت که در مدرسه ماندگاران به دانش آموزان یک برنامه آموزشی مدرن و با کیفیت بر اساس برنامه درسی استاندارد وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود که با توجه به جهت گیری مدرسه گسترش می یابد.

دانش آموزان و والدین می توانند کلاس‌های فوق برنامه ای را انتخاب کنند که متناسب با توانایی و جهت گیری آنها باشد.

ب



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

موسسه دانش ماندگاران البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود. به جهت ارتباط با مدرسه ماندگاران با شماره های 02634235501- 09126468507-02634235703 تماس حاصل نمایید.( مهری ماندگار با ماندگاران)

در این راستا با بهره گیری از آموزگاران متعهد و مجرب که در کنار دانشمندی، روشمندی را تعلیم می دهند توانسته است طی زمانی کوتاه شرایط لازم جهت باروری استعداد و شکوفایی روح و اندیشه ی دانش آموزان علاقمند را در مقا طع پیش دبستان و دبستان فراهم نماید.

وبگاه مدرسه تلاشی در جهت معرفی برنامه های این مجموعه آموزشی بوده تا اولیاء محترم با شناخت بهتر نسبت به انتخاب مدرسه غیرانتفاعی ماندگاران به عنوان محل تحصیل فرزندشان اقدام نمایند.

معلمان خوب، برنامه تحصیلی خوب و ایمنی در مدرسه سه معیاری هستند که معمولاً والدین را هنگام انتخاب بهترین مدرسه کرج برای فرزندانشان راهنمایی می کنند. با این حال، عوامل مهم دیگری نیز برای انتخاب مدرسه وجود دارد.

امنیت داخل مدرسه

دانستن این که فرزندانتان در امنیت هستند و ساعات مدرسه اش در محیطی سالم و امن سپری می ‌شود، در اولویت است. داشتن تدابیر شدید امنیتی و حفظ امنیت همه دانش‌آموزان یکی از عواملی است که مدارس با قاطعیت بیشتر به آن رسیدگی می ‌کنند، زیرا آسایش دانش ‌آموزان و همچنین آرامش و اطمینان والدین به این امر بستگی دارد.

بهترین مدرسه کرج

فعالیت های فوق برنامه

این نوع فعالیت ها مکمل تحصیل و آموزش هستند و به دلیل ارتقای استعدادهای دانش آموزان، کمک به آنها در تعیین اهداف، توسعه مهارت ها و کار گروهی اهمیت دارند. علاوه بر این، انجام سایر فعالیت ها پس از مطالعه، دانش آموزان را در تعادل نگه می دارد و باعث ایجاد اعتماد به نفس در آنها می شود. بهترین مدرسه کرج اغلب چنین برنامه‌های فوق العاده ای برای دانش آموزان دارد.

عملکرد تحصیلی

دانش کسب شده در محیط مدرسه یکی دیگر از عوامل ضروری است. مشاهده اینکه دانش آموزان مدرسه مورد نظر از عملکرد تحصیلی خوب و نمرات خوب در امتحانات خود برخوردارند، نشان دهنده آن است که هم آموزش و پرورش و هم مربیان از سطح بالایی برخوردارند و هر یک از دانش آموزان خود را تشویق می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پله پیچ در شهر کرج: پله پیچ یا همان پله های دایره ای نوع خاصی از پله ها هستند که ظاهری دایره مانند دارند و با توجه به ظاهر مارپیچ آن ها می تواند ظاهری زیبا را برای محیط شما به وجود بیاورند.

ما در این مقاله در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با قیمت پله پیچ در کرج را با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم و شما را با پنجره آلومینیومی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت پله پیچ در شهر کرج | پنجره آلومینیومی | زارع

فیمت پله پیچ درشهر کرج از مهم ترین نکاتی است که افراد در زمان خرید به آن توجه دارند و همواره در تلاش هستند که عواملی را که منجر به افزایش قیمت پله پیچ در شهر کرج می شود را شناسایی کنند تا بتوانند با درک بهتری خرید خود را انجام دهند.

قیمت پله پیچ درشهر کرج

بسیاری از افراد در زمان خرید و انتخاب پله پیچ در شهر کرج در تلاش هستند که مرکزی معتبر را برای خرید خود پیدا مکنند تا علاوه بر کیفیت بالای محصولات بتوانند با صرف هزینه ای مناسب خرید خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از قیمت پله پیچ بهتر است به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا هر چه کیفیت پله ها بالاتر باشد به طبع هزینه بیشتری را برای خرید آن باید صرف کنید.

ابعاد پله، طرح و مدل  پله از مهم ترین عواملی هستند که می توانند در بالارفتن  قیمت پله پیچ تاثیر داشته باشد  و این قیمت با توجه به ارتفاع پله ها و همچنین تعداد پله های آن نیز آن مشخص می شود.

نوع نرده ای که برای پله انتخاب می کنید.

شما کاربران عزیز جهت اطلاع از قیمت پله پیچ درشهر کرج می توانید با مشاوران فروش ما در مجموعه زارع ارتباط برقرار کنید.

متراژ پله ، هر چه متراژ و ابعاد پله بیشتر باشد می تواند افزایش قیمت آن را به همراه داشته باشد.

در و پنجره UPVC | انواع پنجره دوجداره | زارع

ارتفاع نرده

تعداد یراق آلات، پیچ و مهره که برای پله استفاده می کنید نیز می تواند در قیمت پله پیچ در کرج تاثیر گذار باشد .

و غیره

پنجره آلومینیومی چیست؟

پنجره آلومینیومی به نوع خاصی از پنجره دوجداره گفته می شود که در روند تولید آن از فریم آلومینیومی استفاده شده است و همان طور که در جریان هستید آلومینیوم فلزی بسیار سبک و مقاوم در برابر خوردگی است و همین امر سبب شده است استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی افزایش قابل توجهی پیدا کند.پنجره های دوجداره آلومینیومی ترکیبی از پروفیل آلومینیوم و شیشه های دوجداره هستند که با هم می توانند عایق صوتی بالایی را برای محیط شما به ارمغان بیاورند.

انواع پنجره های آلومینیومی مزایای بالایی دارند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر خوردگی

آلومینیوم با توجه به ساختار قوی که دارد می تواند مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن و خوردگی داشته باشد.

پروفیل آلومینیوم با توجه به وزن سبکی که دارد می تواند وزن بسیاری را تحمل کند.

پنجره های آلومینیومی در شرایط آب و هوای مختلف مقاومت بالایی دارند

و همین امر سبب شده است که افراد بدون دغدغه و نگرانی از این پنجره ها برای محیط خود استفاده کنند.

شما کاربران عزیز می توانید با شماره های درج شده تماس داشته باشید و پنجره آلومینیومی را برای منزل خود خریداری کنید.

پنجره های آلومینیومی مدل های مختلفی دارند که شما کاربران عزیز می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

مدل های مختلف پنجره آلومینیومی

مدل هایی که میتوان استفاده کرد:

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

وجود پروفیل ترمال بریک در روند تولید این پنجره ها سبب شده است

که این تجهیزات مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت داشته باشند.

پنجره آلومینیومی کرتین وال

از دیگر مدل های پنجره دوجداره می توان به پنجره کرتین وال اشاره کرد که عایق مناسبی دارد

و می توان با صرف هزینه ای مناسب آن را از مجموعه زارع خریداری نمایید.

پنجره آلومینیومی هیدن ونت

این نوع از پنجره های آلومینیومی ظرافت بسیاری داشته و ظاهری مدرن تر دارند

و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به استحکام بالای آن اشاره کرد.

سخن پایانی

پنجره های آلومینیومی این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است

و همین امر سبب شده که افراد بسیاری اقدام به خرید این پنجره ها کنند،

در صورتی که شما هم قصد خرید پنجره آلومینیومی را دارید می توانید به مجموعه زاراع ارتباط برقرار کنید.

برای مطالعه مقالات بیشتر روی پنجره آلومینیومی کرج کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

توری پنجره دوجداره در کرج: یکی از لوازم جانبی پنجره که نقش بسیار مهمی در آرامش محیط دارد می توان به توری پنجره یو پی وی سی اشاره کرد که گزینه ای مناسب برای فصل های بهار و تابستان که افراد تمایل بیستری به بازکردن پنجره دارند به حساب می آید.

توری پنجره دوجداره در کرج | خرید توری پلیسه | زارع

با توجه به کاربردهای بیشماری که این تجهیزات دارند مدل های مختلفی از این محصولات تولید

و به بازار عرضه شده است که لازم است شما کاربران عزیز در زمان خرید آن نهایت دقت خود

را به کار ببرید که انتخاب بهینه ای را تجربه کنید.

گروه صنعتی زارع

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با توری پنجره یو پی وی سی ،

مدل های توری پنجره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

توری درب و پنجره کلاسیک

یکی از جدیدترین مدل های توری موجود در بازار که این روزها طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است

می توان به توری کلاسیک اشاره مرد که زیبایی منحصر به فردی دارد و وجود آهنرباهایی که برای

آن به کار رفته است موجب می شود که به راحتی به پنجره متصل شوند و راحتی و آسایش بسیاری

را برای شما کاربران عزیز به ارمغان بیاورند. این نوع از توری با توجه به متریال هایی که برای آن استفاده شده است

مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

توری های ثابت زیرمجموعه از توری های آهنربایی هستند که بیشترین کاربرد را برای پنجره هایی دارند

که چندان باز و بسته نمی شوند.

توجه داشته باشید که آهنرباهایی که برای توری کلاسیک استفاده شده است سبب شده

که باز و بسته شدن این توری ها به آسانی انجام شود، این توری ها را می توان از داخل بر

روی پنجره نصب کنید و دیکر نگرانی بابت خرابی آن در شرایط آب و هوایی مختلف نداشته باشید.

توری لولایی

این نوع از توری ها مدت زمان بسیاری است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شوند

و شاید دلیل استفاده از آن بازشوی راحت و نصب آسان این توری ها باشد، توجه داشته باشید

که لولای این توری ها باید کیفیت بالایی داشته باشد در غیر این صورت کارایی لازم را ندارد

و به سرعت خراب می شود و مجبور می شوید که هزینه ای را بابت تعویض یا تعمیر آن پرداخت کنید.

توری آکاردئونی

بازو بسته شدن این توری ها به صورت کرکره است و با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می توانند

زیبایی را به محیط شما منتقل کنند، یکی از بارزترین ویژگی های توری پلیسه یا همان آکاردئونی

که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است می توان به مقاومت و طول عمر بالای آن

در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

توری کشویی

این توری ها بازشویی همچون پنجره های ریلی دارند و برای این مدل از پنجره ها طراحی شده اند،

توری ریلی گزینه ای مناسب و کاربردی برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان می باشد

و برای افرادی که بالکن یا تراس دارند انتخاب مناسبی به شمار می آید.

قیمت توری یو پی وی سی

یکی از مهم ترین نکاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است می توان به قیمت

این تجهیزات اشاره کرد، قیمت این تجهیزات به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین

آن می توان به وزن و کیفیت فریمی که برای آن استفاده شده است اشاره کرد.

کیفیت یراق آلات و غلطک و همچنین جنس توری که برای پنجره استفاده می شود نیز عاملی

موثر برای قیمت گذاری این تجهیزات به شمار می آید که لازم است شما کاربران عزیز به آن توجه داشته باشید.

شما کاربران عزیز که تمایل دارید قبل از هرگونه خرید از قیمت توری یو پی وی سی اطلاع پیدا کنید

می توانید با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید.

سخن پایانی

برای آن که گردش هوا را در منزل یا محیط خود به جریان درآورید لازم است که پنجره خود را باز بگذارید

که هوای تازه به درون منزل شما وارد شود اما این نکته را مدنظر قرار دهید که با باز کردن پنجره امکان

ورود حشرات ریز مانند پشه وجود دارد که می تواند آسایش را از شما سلب کند از این رو بهتر است

برای جلوگیری از چنین معظلی از توری پنجره یو پی وی سی استفاده کنید.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره کرج: پنجره های دو جداره پنجره هایی با 2 جداره شیشه در یک قاب پلاستیکی یا فلزی هستند. این دو تکه شیشه توسط یک اسپیسر از هم جدا می شوند و یک شکاف پر از هوا درون انها ایجاد می کنند.این شکاف برای ایجاد شکاف عایق بین قطعات شیشه داخلی و خارجی مهر و موم شده است.

پنجره دوجداره کرج | قیمت انواع پنجره upvc | زارع

هوای بین دو صفحه شیشه مانند عایق عمل می کند.هواها عایق های بسیار خوبی هستند زیرا گرما را به خوبی هدایت نمی کنند و از انتقال گرما از بیرون پنجره به داخل و بالعکس جلوگیری می کنند. این کار خانه شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد.

مزیت معایب پنجره های دوجداره

همانگونه که بیان شد، پنجره‌های دوجداره دارای 2 جداره شیشه با یک لایه گاز بی اثر هستند که دو جداره را از هم جدا می کند. در مقایسه با پنجره های معمولی، آنها دو برابر ظرفیت عایق دارند که مزایای  زیادی به آنها می‌بخشد. این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند.

پنجره زارع

کاهش صدا : پنجره های دو جداره صدای بیرون را از بین می برند و در نتیجه اتاق را عایق صدا می کنند.

کاهش قبوض برق : پنجره های دوجداره هزینه انرژی را کاهش می دهد. خواص عایق برتر آنها فضا را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد و در نتیجه هزینه های انرژی را کاهش می دهد.

بدون تراکم : این پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب باشند، از یخ زدن قطرات آب بر روی سطح جلوگیری کرده و فضا را در زمستان سرد نگه می دارند.

معایب پنجره های دوجداره عبارتند از:

پنجره های دوجداره کمی گران تر از پنجره های معمولی هستند

خاصیت حفظ گرما آنها می تواند منجر به گرفتگی در خانه در تابستان شود.

در صورت شکستگی شیشه یا خرابی واشر آب بندی امکان تعمیر وجود ندارد و تمام شیشه باید تعویض شود.

قیمت پنجره دوجداره کرج | خرید انواع پنجره upvc | زارع

چرا باید از در و پنجره‌‌های دوجداره استفاده کنم؟

قابلیت عایق بودن پنجره دوجداره چیزی است که آن را بسیار محبوب کرده است.

عایق به معنای گرمایش و سرمایش کارآمدتر است و در نتیجه بهره وری انرژی خانه شما را افزایش می دهد. به عنوان یک قاعده، پنجره های دو جداره حدود 20 برابر بیشتر از پنجره های تک جداره کارآمد هستند.

پنجره‌های دوجداره معمولاً گران‌تر از پنجره‌های تک جداره هستند. با این حال، افزایش بهره وری انرژی آنها باعث صرفه جویی قابل توجهی در قبض برق شما در طول عمر پنجره های شما می شود و در دراز مدت آنها را مقرون به صرفه تر می کند.

پنجره های دوجداره نیز صدا را به حداقل می رسانند. آنها یک انتخاب عالی برای هر خانه ای هستند. این حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند و صداهای بیرون را مسدود می کند.

چه چیزی بین 2 لایه شیشه پنجره وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فضای خالی با هوا یا گاز مهر و موم شده با خلاء پر می شود.

هوا خواص عایق بهتری را فراهم می کند و عملکرد پنجره را تا حد زیادی بهبود می بخشد. بیشتر مورد گاز آرگون مورد استفاده قرار می گیرد زیرا رسانای خوبی برای گرما یا صدا نیست.

استفاده از گاز در فضای بین شیشه‌ها نیز رایج‌تر است، زیرا رطوبت هوا اغلب می‌تواند منجر به تشکیل تراکم در داخل صفحات شیشه‌ای در طول زمان شود. انتخاب گاز بین سلول ها به شما کمک می کند تا از این وضعیت جلوگیری کنید.

فاصله بین شیشه های دو جداره چقدر است؟

فاصله بین شیشه ها بر اثربخشی پنجره در عایق حرارتی و محافظت در برابر صدا تأثیر می گذارد. این فاصله معمولاً بین 6 تا 20 میلی متر است که معمولاً فاصله 12 میلی متری بهترین فاصله برای عایق بندی است.

اگر نگران کنترل صدا هستید، پنجره های آلومینیومی و شیشه ای با دهانه نزدیک به 150 میلی متر را برای خانه خود انتخاب کنید. این در کاهش سر و صدا بسیار عالی خواهد بود اما به این معنی است که پنجره های شما به عنوان یک عایق کارایی کمتری خواهند داشت.

در پنجره دو جداره از چه شیشه ای استفاده می شود؟

انواع مختلفی از شیشه را می توان برای شیشه های پنجره دو جداره استفاده کرد. لازم به ذکر است که می توانید پوشش ها، رنگ ها و طلق های اضافی را برای افزایش بازده حرارتی پنجره های خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک طلق خورشیدی را در قسمت بیرونی پنجره خود بچسبانید که اشعه UV را تا 22٪ کاهش می دهد. لمینت ها و طلق ها همچنین عایق صدا و عملکرد آکوستیک را افزایش می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پله پیچ در کرج: پله‌های پیچ یا مارپیچ یکی از سبکهای طراحی پله هستند که امروزه در سازه های مدرن بسیار محبوب شده‌اند. اگر فضای کوچکی دارید و نیاز به طراحی کارآمد و جمع و جور دارید، بهترین گزینه پله پیچ است. ظاهر این پلکان نیز بسیار چشمگیر و زیبا است‌.

پله پیچ در کرج | ساخت انواع محصولات فرفورژه | زارع

یکی از مزایای پله پیچ این است که می توان آنها را در هر قسمتی از خانه یا محل کار نصب کرد. نسبت به طرح های دیگر، نصب چنین پله ها آسان تر است.

ویژگی های ساخت چنین پله هایی انتخاب گسترده ای از مواد را برای ساخت پایه پله ها فراهم می کند.

این پله‌ها از متریال فلزی، چوبی، شیشه‌ای، سنگی یا بتنی ساخته می‌شوند، هر ایده ای با این متریال  قابل اجراست.

پله‌های پیچ را از کجا سفارش دهیم

طرح‌های پله پیچ متنوع است و می توانید طرح نرده دار یا بدون نرده را به شرکت ما سفارش دهید.

هر پروژه در یک مدل سه بعدی شکل گرفته و پیش از اجرا به شما نشان داده می‌شود.متخصصان ما دوام و قابلیت اطمینان پله های شما را تضمین می کنند.

پنجره زارع

متخصصان ما با در نظر گرفتن مقاومت مکانیکی همه  مواد آنها را انتخاب می کنند و دوام پله های شما را تضمین می کنند.

قیمت پله پیچ در کرج | تولید انواع محصولات فرفورژه | زارع

مراحل اجرای پله پیچ

پس از مراجعه به شرکت ما به صورت حضوری یا آنلاین مراحل زیر طی می‌شود.

نخست: پس از ثبت سفارش، متخصص ما به محل مورد نظر می‌آید و بدون دریافت هیچ هزطنه‌ای فضای مورد نظر را اندازه گیری می کند.

دوم تجسم سه بعدی: ما یک مدل سه بعدی از پله های شما را در فضای داخلی ایجاد می کنیم.

سوم برآورد و قرارداد: با توجه به فضای شما یک هزینه برآورد کرده و با توافق شما، یک قرار داد تنظیم می‌کنیم. ‌

چهارم ساخت: سپس پله پیچ را با توجه به‌ نیاز و خواسته شما طراحی و تولید می کنیم.

پنجم نصب و تحویل: پس از یاخت پله پیچ، نوبت به تحویل و نصب ان می‌رسد، تمام مراحل نصب و اجرا را متخصصین ما انجام می‌دهند.

قیمت پله پیچ در کرج

هر راه پله درست مانند هر خانه و آپارتمان فردی است، پله های پیچ در ارتفاع سقف، دیوار و متریال پایه، فاصله در نظر گرفته شده برای پله ها و …

باهم فرق دارند و شما نمی توانید یک راه پله چوبی اماه بخرید و آن را کوتاه یا بلند کنید، بلکه پله باید دقیق متناسب با فضای شما ساخته شود.

همین امر سبب اختلاف قيمت اين سازه‌ها با یکدیگر شده است.

سفارش این پله‌ها از شرکت ما سبب ارزان تمام شدن ساخت این سازه خواهد شد، ما از متریال با کیفیت استفاده می کنیم که از هزینه های اضافی و پرداخت اضافی بدون کاهش کیفیت و سرعت جلوگیری می کنید.

برای آگاهی از قیمت پله پیچ با ما تماس بگیرید تا متناسب با ملک  خود ازهزینه پله مطلع شوید.

مشاوره با تیم ما کاملا رایگان است، ما به طور کامل به شما کمک می‌کنیم که چه نوع پله ای برای شما مناسب است ، از چه موادی بهتر است استفاده کنید، متخصصین ما محل نصب پله را رایگان اندازه گیری می کنند و یک مدل سه بعدی تهیه ، تخمین دقیقی از هزینه را با مواد و اجرا را برای شما تهیه می کنند.

چرا با شرکت ما تماس بگیرید؟

شرکت ها، تولید کنندگان و طراحان زیادی در پیرامون شما وجود دارند!

چرا شرکت ما را انتخاب کنید، ما پله ها را زیر نظر تیم حرفه‌ای خود تولید می کنیم،

در پول شما صرفه جویی می کنیم و محصولی با کیفیت تحویل شما خواهیم داد.در شرکت ما هیچ سازه از پیش ساخته اس وجود ندارد.

متخصصین ما با دقت فراوان تمام ویژگی ها را در مرحله اندازه گیری، در نظر می‌گیرند. در زمان اندازه گیری نه فقط یک فرد با متر فضا را اندازه گیری می‌کند، بلکه یک مهندس طراح نیزارتفاع و عرض را محاسبه می‌کند، در زمان طراحی، سبک فضای مد نظر شما، متریال، ارتفاع و… نیز در نظر گرفته می شود.

علاوه بر بحث زیبایی شناسی مل به دو اصل مهم یعنی امنیت و کیفیت سازه نیز اهمیت می‌دهیم. ما بهینه ترین راه حل ها را برای راحتی، ایمنی، زیبایی شناسی و ارگونومی پله های آینده شما ارائه می دهیم.شرکت ما محصولات با کیفیت و ایمن ایجاد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره آلومینیومی کرج: امروزه از مواد مختلفی برای ساخت پنجره ها استفاده می شود. بسته به متریال انتخابی، پنجره ها با فرم ها و عملکردهای مختلفی طراحی می شوند. در این میان پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام مکانیکی بالا و نیاز به نگهداری کم جایگاه بالایی را به خود اختصاص می دهند.

پنجره آلومینیومی کرج | فروش پنجره ترمال بریک | زارع

وقتی به طراحی شیک و عملکرد صرفه جویی در انرژی فکر می کنید، جایگزین بهتری برای پنجره های آلومینیومی وجود ندارد . عملکرد آن تقریباً تحت تأثیر عدم نگهداری است. در نتیجه، پنجره های آلومینیومی می توانند در برابر سایش و پارگی روزانه دوام بیشتری داشته باشند و آن را به یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه تبدیل کنند. علاوه بر این، در دراز مدت، نصب پنجره های آلومینیومی می تواند به کاهش نرخ مصرف انرژی کمک کند. کارشناسان فروش شرکت پنجره دو جداره الماس وین شما را با این پنجره‌ها آشنا می‌کنند.

فضای داخلی ایمن تر و روشن تر با پنجره آلومینیومی

بسیاری از پنجره های شیشه ای به دلیل تغییر قاب ترک خورده اند. با این حال، پنجره های آلومینیومی در برابر نوسانات دمای بالا موثر هستند. از آنجایی که ابعاد پنجره آلومینیومی در اثر نیروهای کششی منقبض یا منبسط نمی شود، حتی در شرایط آب و هوایی شدید تاب نمی خورد. این امر خطر شکستگی ناشی از فشار در پنجره های آلومینیومی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پنجره زارع

پنجزه آلومینیومی انواع مدل های سازگار را ارائه می دهد

پنجره های آلومینیومی انعطاف پذیری را در انتخاب طراحی ارائه می دهند. می‌توان آن را با انواع شیشه‌ها و سبک‌های پنجره ترکیب کرد بدون اینکه دوام آن کاهش یابد. می توان انوع پنجره های آلومینیومی کشویی، چرخشی، آکاردئونی و … را با این پروفیل اجرا کرد. پرداخت صیقلی پنجره های آلومینیومی ترکیبی عالی از زیبایی شناسی و عملکرد با کیفیت است. به خصوص در روند طراحی مدرن، پنجره های قاب آلومینیومی ترکیبی عالی از مواد قاب سبک تر و عملکرد پیشرفته را ارائه می دهند.

امنیت پیشرفته در برابر نفوذ با پنجره‌های آلومینیومی

نفوذ پنجره یک اتفاق رایج و یک نگرانی ایمنی برای بسیاری از صاحبان خانه است. اما با پنجره های آلومینیومی می توانید امنیت را تا حد زیادی افزایش دهید. استحکام مکانیکی بالا و مقاومت طبیعی پنجره های آلومینیومی می تواند ایمنی صاحبان خانه را تضمین کند. از همه مهمتر، پنجره های آلومینیومی را می توان با مکانیزم های ایمنی و لوازم جانبی اضافی برای افزایش بیشتر امنیت مجهز کرد.

عایق صوتی خوب با پنجره‌های آلومینیومی

فضاهای شهری به سختی فضایی آرام را برای ساکنان فراهم می کند، در حالی که قرار گرفتن بیش از حد در معرض صدای بلند نیز می تواند بر سلامت ما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین توصیه می شود از پروفیل های عایق مانند پنجره های آلومینیومی برای عایق صدا استفاده شود. پنجره های آلومینیومی شرکت الماس وین این قابلیت را دارند که به طور موثر صدا را مسدود کرده و فضای زندگی راحت و آرامی را فراهم کنند. شرکت ما پنجره های آلومینیومی را در طرح های مختلف ارائه می دهد که از مکانیزم دو جداره برای حذف صدا استفاده می کنند.

قیمت پنجره آلومینیومی کرج | خرید پنجره ترمال بریک | زارع

نگهداری آسان پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی حتی با نگهداری کم نیز جذابیت بصری خود را از دست نمی دهند. پنجره های آلومینیومی شرکت الماس وین به راحتی زنگ نمی زنند یا خورده نمی شوند بنابراین نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند. علاوه بر این، پنجره های آلومینیومی در برابر گرد و غبار و دود مقاوم هستند که آن را به گزینه ای مناسب برای ساکنان شهر تبدیل می کند. فقط یک دستمال مرطوب ساده می تواند آن را تمیز کند. به دلیل این ویژگی، پنجره های آلومینیومی گزینه ای بادوام و در عین حال آسان برای نگهداری هستند.

ویژگی عایقی پنجره آلومینیومی

نصب پنجره های آلومینیومی می تواند به کاهش افزایش گرما و اتلاف حرارت در فضای داخلی کمک کند. در ترکیب با واشرهای قوی و شیشه های کم مصرف، پنجره های آلومینیومی می توانند به راحتی در برابر دماهای شدید مقاومت کنند. انعکاس پذیری بالای آن از تابش بیش از حد خورشید جلوگیری می کند و در زمان تابش مستقیم نور خورشید گرما را جذب می کند. با پنجره های آلومینیومی، عایق باکیفیتی دریافت می کنید که به حفظ فضای راحت در خانه شما کمک می کند.

دوام بالا پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام مکانیکی بالا، مستحکم و با دوام هستند. بنابراین، می تواند بیشتر از سایر مواد پنجره دوام بیاورد. پنجره های آلومینیومی 100٪ قابل بازیافت و غیر سمی هستند که آن را به یک راه حل ضد آب بسیار پایدار تبدیل می کند. به دلیل خواص عایق بسیار کارآمد آن، می توانید هزینه های سرمایش و گرمایش خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با توجه به چنین ویژگی هایی، پنجره های آلومینیومی الماس وین گزینه ای سازگار با محیط زیست و ماندگاری طولانی هستند.

در پایان

اگر به دنبال تعویض پنجره یا بازسازی خانه خود هستید، استفاده از پنجره های آلومینیومی ساده ترین راه برای بهینه سازی استحکام شماست. طراحی شیک و مینیمالیستی آنها را به انتخابی عالی برای روندهای دکوراسیون معاصر تبدیل می کند. علاوه بر این، پنجره های قاب آلومینیومی گزینه ای بسیار قابل تنظیم است که می تواند با انواع سبک های دکوراسیون مطابقت داشته باشد.

در شرکت الماس وین ، ما راه حل های پردازشی را در انواع سبک ها و عملکردها برای پنجره های آلومینیومی ارائه می دهیم . نیازهای دکوراسیون شما هر چه باشد، محصولات و خدمات قابل تنظیم ما می توانند همه آن را پوشش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره کرج: قیمت پنجره دو جداره فکر کاربران را مشغول می کند که متری چند است . در این مقاله قیمت پنجره یو پی وی سی را حدودی بر حسب قیمت متر مربعی پنجره یو پی وی سی محاسبه می کنیم .

قیمت پنجره دوجداره کرج | در و پنجره upvc | زارع

  • جنس پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی : در عرصه فروش پنجره دو جداره ، شرکت های متعددی فعالیت می کنند . هر شرکتی قیمت و جنس مختلفی دارند . به جز شرکت ها کارگاه هایی در این زمینه فعالیت و پنجره تولید می کنند .
  • شیشه ی پنجره های دو جداره : بنا به شیشه ای که بر می گزینید ، دو جداره و یا سه جداره و این که ضخامت جدار هر شیشه چه اندازه باشد ، در اخر فرق می کند . جز موارد گفته شده رنگ شیشه هم در قیمت ان تاثیر گذار می باشد .
  • متراژ پنجره : متراژ در بالا پایین کردن قیمت بسیار مهم است . ولی نکته این است که پنجره های دو جداره ، به علاوه متراژ بر مقدار متریال مورد استفاده ، بر تعداد یراق الات ، زیر ساخت ها و حتی روی انتخاب نوع سبک پنجره هم تاثیر می گذارد . این طور بگوییم تاثیر متراژ در قیمت اخر پنجره نه فقط به طور مستقیم بلکه به طور غیر مستقیم هم نمایان می شود . بنا بر این برای متریال شیشه هم نمی توان قیمت متری معین کرد .
  • تعداد لنگه پنجره دو جداره : هزینه اخر پنجره بر حسب تعداد لنگه فرق می کند .
  • وجود کتبی : اصولا بودن کتیبه در پنجره دو جداره و نوع سبک ان در هزینه اخر تاثیر می گذارد .
  • باز شوی پنجره دو جداره : تعداد باز شو ها هم از معیار های در قیمت می باشد . در رابطه با باز شو ها گزینه های زیر تاثیر دارد :
  • تعداد باز شو
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن باز شو
  • باز شوی کشویی
  • برند و جنس یراق الات
  • اندازه باز شو ها

محاسبه قیمت :

با این همه در هم بودن و تنوع پنجره ها راهی برای محاسبه قیمت ان وجود دارد . در قدم اول فروشندگان باید پنجره مشتری را با دقت اندازه گیری کنند .

قیمت پنجره دوجداره کرج | در و پنجره upvc | زارع

و پس از ان با سلیقه خود طرح پنجره ، تعداد باز شو ها و ابعاد هر لنگه باید تعیین شود .

پنجره زارع

حال برایتان سوال پیش می اید که اطلاعت و دست اورد ها ، چطوری فروشنگان قیمت را از روی ان ها محاسبه میکنند ؟

در جواب می گوییم که محاسبه قیمت اخر پنجره ی دو جداره ، ثابت نبوده و دایم در تغییر می باشد و به این دلیل محاسبه قیمت سخت می شود . به خاطر همین ، بیش تر فروشنده ها و نصاب های پنجره های دو جداره ، با نرم افزار هایی برای محاسبه قیمت اخر پنجره محاسبه می کنند .

طبق گفته هایمان ، حساب کردن قیمت اخر پنجره دو جداره به پارامتر های مختلفی بستگی دارد . به همین علت همانند انواع کابینت ، نرده و یا حتی سقف کاذب برای ان جدول قیمتی ترتیب داد .

برای اگاهی بیش تر شما ، با چند مثال برای تان شرح می دهیم . این قیمت ها حدودی و تقریبی می باشد و هیچ قیمت قطعی ندارد .

و قیمت ان ها بسته به برند استفاده شده تغییر می کند .

یک نکته بسیار در این مورد ، این می باشد که برند های گوناگونی در بازار هست که هر کدام قیمت و جنس متفاوتی دارند .

  • پنجره ی دو جداره با یک باز شوی یک طرفه – دو لنگه :

همانند مورد بالا قیمت حدودی دارد و بسته به جنس و برند قیمت متفاوت دارند .

  • پنجره ی دو جداره با باز شوی دو طرفه – دو لنگه
  • پنجره ی دو جداره فیکس کتیبه دار – سه لنگه
  • پنجره ی دو جداره با یک باز شو و کتیبه دار – سه لنگه
  • پنجره ی دو جداره با دو باز شو و کتیبه دار – سه لنگه

نکات قابل توجه در خرید پنجره دو جداره :

  • گالوانیزه
  • گاز ارگون بین جدار ها
  • رطوبت گیر
  • فرایند نصب پنجره دو جداره
  • گارانتی
  • دقت در ابعاد پنجره


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج: پنجره‌ های وین تک ، یکی از پنجره های خیلی پر متقاضی می باشند ، که به واسطه متقاضی هایی که در پی یک ساختار مقاوم و مستحکم می باشند و محافظت آن‌ ها ماندگار و راحت می باشد ، برتری داده می ‌شود . یک گزینش پهن از پنجره ‌های دوجداره امروزی می باشد . و بی شک خوب می باشد . هزینه پنجره دوجداره وین تک ، در شرکت های گوناگون با هم دیگر فرق می کند پیش از تهیه چک کردن و اطلاعات مورد نیاز را صورت گیرد تا سفارش درستی بدهید .به جهت تماس با فروشگاه زارع با شماره 09192669386 تماس حاصل نمایید.

پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج | پنجره upvc | زارع

برترین هزینه پنجره دوجداره وین تک : حد میان هزینه پنجره دوجداره وین تک در هر متر مربع می باشد . این هزینه بر حسب مقر ، قیمت های راه اندازی و تعداد پنجره ‌هایی که راه اندازی می‌ نمایید متفاوت می باشد . در هنگامی که این امکان دارد هزینه زیادی دارا باشد ، خوبی های زیادی بیش تر از ضرر های آن می باشد . به این خاطر که در طولانی مدت ، شما می بایست قیمت ‌های انرژی زیاد تری به قدر قیمت پنجره داشته باشید .

پنجره زارع

کارخانه های متفاوت نوع های پنجره دوجداره با کم ترین هزینه و بیش ترین ، مرغوبیت شامل می باشد برای اگاهی از هزینه پنجره دوجداره وین تک این مطلب را دنبال کنید و بخوانید تا مشورت ما شما را کمک کنند .

قیمت پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج | خرید پنجره upvc | زارع

مدل های هزینه پنجره دوجداره وین تک :

هزینه پنجره دوجداره وین تک بیش تر از پنجره ‌های توری می باشد . ولی آن ‌ها قیمت ‌های انرژی پایین تر و اثر مثبت زیست‌ محیطی را جهت خودشان می پردازند . با تمام این ، پنجره‌ ها برترین گزینش جهت منزل شما می باشند .

قیمت پنجره دوجداره وین تک گوناگون و ذره ای بیش تر از پنجره های دیگر هستند . هزینه پنجره دوجداره وین تک امکان دارد زیاد باشد ، ولی قادر می باشند سبب کم شدن قیمت ‌های سرمایش و گرمایش شما بشوند . پنجره ‌های دو جداره هم دمای بالا سرمایش و گرمایش را کم می‌دهند ، و اندازه مکانیزم عوض کردن هوا را ، تا ۱۵ / ۹۹ درصد پایین می اورد .

نیاز به بیان می باشد که به خاطر زیاد بودن هزینه پنجره دوجداره وین تک در مقایسه با بقیه پنجره ها مزیت های زیاد آن می باشد که در پی این مطلب به آن می پردازیم ، در هنگام دارا بودن هر مدل پرسش در عرصه هزینه پنجره دوجداره وین تک با ما در ارتباط باشید .

عامل های اثر گذار بر هزینه پنجره دوجداره وین تک :

چه عامل هایی در هزینه پنجره دوجداره وین تک اثر می‌ گذارند که شما برای پنجره دوجداره خود هزینه پرداخت می کنید ؟ مقداری از عامل های گوناگونی موجود می باشند که حاوی ابعاد پنجره‌ هایی که شما بر گزیدید ، مقدار پنجره ‌ها ، مدل پنجره‌ ها ، و مواد مورد به کار بردن جهت فریم ‌ها ، کارخانه ای که شما گزینش می ‌کنید عمل را صورت بگیرد  و مکان زندگی تان در کشور است . جیب تان ، برتری ‌های مختص شما و ساختمانی که در آن می زیستین .

مزیت های به کار بردن از پنجره های دوجداره وین تک :

از مزیت های به کار بردن از پنجره دوجداره وین تک زیاد شدن عمل کرد حرارتی می باشد . این به مفهوم ان می باشد که محافظت دمای درون منزل اسان ‌تر می باشد . این اهمیت دارد که از دستگاه‌ های تصویه هوا و یا مکانیزم ‌های سرد کننده به کار ببرید .

از دیگر مزیت های وین تک از جمله : شیشه با کاربری اثر گذار و سازنده با محیط ‌زیست کم شدن صدا در محیط بیرون را پایین می‌ اورد و  اهمیت منزل شما را بالا می برد . پنجره دو جداره خیلی به درد می خورد ، هر گرمایی که در طی ماه ‌های گرم‌ سال داخل منزل تان  می ‌شود به اسانی سیو می ‌شود .

این به این مفهوم می باشد که شما باید کارهای زیاد تری جهت کم شدن دشواری در تابستان انجام می گیرد . دو مورد حاوی به کار بردن ، از کاور حفاظ یو وی یا به کار بردن از فیلم‌ های پنجره می باشد . یادتان باشد که این بخش ‌های محافظ بیش تر قیمت راه اندازی شما را زیاد می کند .

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

جاروبرقی: در میان برندهای داخلی، پارس خزر توانسته است رنبه بالایی را به خود اختصاص دهد و علت این رتبه را به جرات می توان کیفیت بالای محصولات آن دانست.

ما در این مقاله در صدد هستیم اطلاعاتی را در خصوص جاروبرقی پارس خزر، امکانات این محصول و غیره

در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

جاروبرقی | فروش لوازم خانگی | پارس خزر اکباتان

امکانات جاروبرقی پارس خزر: جاروبرقی از پرکاربرد ترین محصولات در همه خانه های ایرانی است از این رو کیفیت آن اهمیت بسیار

بالایی دارد و باید در زمان خرید جاروبرقی پارس خزر به امکانات این محصول توجه

داشته باشید تا بتوانید خریدی به صرفه را تجربه داشته باشید.

ما در ادامه برخی از امکانات جاروبرقی را با شما کاربران عزیز در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.

این محصول طاهری بسیار زیبا دارد و با توجه به رنگ بی نظیری که برای این محصول تعبیه شده است به

راحتی با دکوراسیون منزل شما مطابقت پیدا می کند.

قیمت مناسب و به صرفه جاروبرقی پارس خزر موجب شده است که این محصول در مقایسه با

دیگر محصولات فروش بالایی را از آن خود کند.

قدرت موتور جاروبرقی پارس خزر بسیار قوی است که همین امر منجر می شود که مکش آن بیشتر شود.

جاروبرقی پارس خزر به گونه ای طراحی شده است که با کمک آن می توان محیط های بزرگ را بدون هیچ گونه دردسری تمیز کرد.

جاروبرقی پارس خزر قدرت مکش بالایی دارد و شما می توانید مکش آن را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایید.

برای این محصولات عایق صدا طراحی شده است که صدای آن شما را آزار ندهد و لرزش آن به میزان قابل توجهی کم شود.

مجهز به سیم جمع کن خودکار است.

دارای نشانگر پر بودن مخزن جاروبرقی است که به شما اخطار می دهد تا بتوانید آن را خالی کنید.

پارس خزر اکباتان

اطلاعاتی در ارتباط با موتور جاروبرقی پارس خزر

همان طور که در جریان هستید در بسیاری از برندهای تولید کننده ایرانی از قطعات دیگر کشورها استفاده می شود

به همین دلیل بسیاری از خریداران قبل از آن که اقدام به خرید محصولات برقی کنند تمایل دارند

که اطلاعات کاملی را در ارتباط با قطعات به کار رفته در آن به دست بیاورند.

ما در ادامه این نوشتار در صدد هستیم که اطلاعاتی در ارتباط با این که برند پارس خزر

قطعات و موتور جاروبرقی را از کدام کشور تهیه می کند اطلاعاتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

جاروبرقی پارس خزر از تولیدات شرکت پارس خزر ایران است که با توجه به تحریم های صورت گرفته در

خصوص کشور ما در حال حاضر این برند موتور جاروبرقی را از کشور چین تهیه می کند توجه

داشته باشید که این قطعات از بهترین مواد اولیه با کیفیتی باور نکردنی تهیه شده اند که عمر مفید دستگاه را افزایش می دهند.

حال این سوال برای بسیاری از مشتریان به وجود می آید که آیا تمامی قطعات به کار رفته در محصولات

شرکت پارس خزر وارداتی هستند یا خیر؟

با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است و  طبق گقته مسئولین برند پارس خزر بیشتر از 50

درصد قطعات استفاده شده در محصولات پارس خزر تولید خود کشور هستند و دلیل

استفاده از برخی قطعات در این محصولات تنها بالا بردن کیفیت جاروبرقی و افزایش رضایت مشتریان است.

خدمات پس از فروش جاروبرقی پارس خزر

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم از کاربردی ترین محصولات برقی در

هر خانه ای می توان به جاروبرقی اشاره کرد از این کیفیت آن باید به گونه ای باشد که طول عمر

آن افزایش پیدا کند و حتما توجه داشته باشید که محصول خریداری شده دارای خدمات پس از

فروش باشد، که خوشبختانه شرکت پارس خزر جهت اطمینان به مشتریان خود برای این وسیله و دیگر محصولاتی که پارس خزر تولید می کند گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است

تا در صورت بروز هر گونه ایراد و خرابی بتواند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت از خدمات پس از فروش آن نهایت استفاده را ببرد.

پارس خزر اکباتان

سخن پایانی

جارو برقی پارس خزر از جمله محصولات پرفروش شرکت پارس خزر است که توانسته است فروش بالایی

را در میان دیگر جاروبرقی ها به خود اختصاص دهد.

اگر شما هم به دنبال خرید جارو برقی پارس خزر با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی پارس خزر در اکباتان: پارس خزر از جمله برندهای تولید کننده داخلی می باشد که توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نماید و نیاز جامعه به محصولات خانگی را به نحو احسن برطرف کند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید محصولات پارس خزر هستید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ما در ادامه این مطلب در تلاش هستیم به برخی از محصولات پرفروش پارس خزر اشاره کنیم و اطلاعت کاملی را در ارتباط با مرکزی معتبر جهت خرید محصولات این برند به شما معرفی نماییم.

نمایندگی پارس خزر در اکباتان | لوازم خانگی | پارس خزر

شرکت پارس خزر جهت رعایت حال مشتریان عزیز اقدام به دایر کردن نمایندگی هایی فعال در سراسر

کشور کرده است که همه افراد بدون هیچ گونه محدودیتی بتوانند از این شرکت خرید خود را انجام دهند

که از معتبر ترین آن ها می توان به نمایندگی پارس خزر در اکباتان اشاره کرد، در این نمایندگی محصولات

متنوعی از شرکت پارس خزر به مشتریان عزیز عرضه می شود و اقلامی که در ادامه به معرفی آن ها

می پردازیم فروش بالایی را از محصولات این برند به خود اختصاص داده اند.

پارس خزر اکباتان

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000، در میان محصولات پارس خزر محبوبیت بالایی را از آن خود

کرده است و در زمره جاروبرقی های کیسه دار قرار گرفته است و مجهز به یک مخزن 6 لیتری است با موتوری بسیار قوی که کارکرد آن را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مکش این جارو برقی بسیار قوی است و می تواند سخت ترین آشغال ها را از سطح زمین جمع کند،

کیسه هایی که برای جاروبرقی تعبیه شده است از جنس کاغذ می باشد که بعد از هر بار استفاده

باید آن را دور بیاندازید این امر به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک شایانی می کند لازم به ذکر است که بر روی بدنه این دستگاه یک دکمه نمایشگر وجود دارد که به شما زمان تعویض کیسه جاروبرقی را می دهد.

آبمیوه‌گیری مدل تایگر W700

در نمایندگی پارس خزر اکباتان  آبمیوه‌گیری مدل تایگر W700، نیز از فروش بالایی برخوردار است و

مصرف کنندگان از خرید آن رضایت کاملی دارند، در طراحی بدنه این محصول از پلاستیک و استیل

استفاده شده است و با یک نگاه شما جذب زیبایی آن می شوید، موتور قدرتمند از دیگر قابلیت های

این محصول است که شما می توانید با کمک پیچی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است سرعت آن را تنظیم کنید.

تیغه های  آبمیوه‌گیری مدل تایگر W700 از استیل ضد زنگ می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و شما

به راحتی و در کمترین زمان ممکن آب انواع میوه ها را آماده کنید.

این محصوا ویژگی های منحصر به فرد دیگری چون قدرت بسیار بالا، کیفیت تضمین شده، قیمت مناسب

و به صرفه و همچنین گنجایش بالایی دارد.

پلوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan

پنکه | فروش محصولات پارس خزر | اکباتان

طراحی ساده و بی نظیری که لوپز پارس‌خزر مدل RC-61 Tyan دارد همه نگاه ها را به خود جذب کرده است.

شما با کمک این دستگاه می توانید برنج را در زمان های مختلفی با انواع ته دیگ آماده نمایید.

بدنه این دستکاه از فلز با کیفیت است که استحکام بیشتری دارد و رنگ سفیدی که برای آن به کار رفته است نسوز می باشد

و به راحتی می توانید با دکوراسیون آشپزخانه خود هماهنگ کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی پارس خزر در غرب تهران: پارس خزر از برندهای معتبر داخلی است که در زمینه تولید محصولات برقی توانسته است ‏افتخارات بسیاری را به دست بیاورد. در صورتی که شما هم قصد خرید از این برند را دارید و امکان مراجعه حضوری به شرکت برای شما مقدور نمی باشد می توانی به نمایندگی های فعال این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص تاریخچه برند پارس خزر، نمایندگی پارس خزر در غرب تهران در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

نمایندگی پارس خزر در غرب تهران | لوازم خانگی | پارس خزر

اطلاعاتی در خصوص برند پارس خزر: شرکت پارس خزر در ابتدای کار خود با نام تجاری پارس توشیبا

در کشور فعالیت می کرد و دلیل این نام گذاری همکاری دو شرکت توشیبای ژاپن و پارس خزر ایران بود

که در اسفند 1347 در رشت فعالیت خود را آغاز کرده بودند اما در سال 1361 برند پارس توشیبا نام تجاری خود را

با پارس خزر تعویض کرد و محصولات خود را در 24 گروه و 233 محصول به بازارهای داخلی عرضه کرد.

در سال 1388 این شرکت، کارخانه دیگری را با نام پارس خزر راه اندازی کرد که به شرکت پارس توشه تعلق داشته است .

شرکت پارس خزر امروزه به بزرگ ترین و معتبر ترین برندهای تولید کننده محصول های برقی در کشور تبدیل شده است

که به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و همچنین سهام این کارخانه در سازمان بورس اوراق بهادار نیز عرضه می شود.

نمایندگی پارس خزر در غرب تهران | لوازم خانگی | پارس خزر

لیست محصولات موجود در  نمایندگی پارس خزر غرب تهران

همان طور که در سطرهای بالا اشار پارس خزره کردیم توانسته است محصولات خود را در دسته های

مختلفی به بازار عرضه نماید که شما کاربران عزیز با خالی راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید.

در نمایندگی پارس خزر در اکباتان ارقلام زیر با کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد:

  • لباسشویی و اتوبخار
  • پنکه-هواکش- بخاری برقی-فن هیتر
  • سرخ کن-پلوپز آرام پز-ساندویچ ساز
  • مخلوط کن-گوشت کوب برقی-سبزی خرد کن-ترازو دیجیتال
  • جارو برقی
  • سشوار

پارس خزر اکباتان

مشاوره خرید محصولات پارس خزر در نمایندگی تهران غرب

تنوع بالای محصولات پارس خزر موجب شده است افراد در زمان خرید با سردرگمی مواجه شوند

که برای جلوگیری از چنین موضوعی بهتر ات که شما کاربران عزیز در زمان خرید به نمایدگی پارس خزر در غرب تهران مراجعه نمایید و از مشاوره های بی نظیر مشاوران ما در این نمایندگی بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

لوازم خانگی: برندهای بسیاری در داخل کشور اقدام به تولید ملزومات خانگی کرده اند که هر کدام از آن ها به نوبه خود به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند اما در این میان شرکت پارس خزر از سال 47 تا کنون توانسته است تولیدات با کیفیتی را به بازار روانه کند و نیاز هموطنان عزیز به محصولات برقی را برطرف نماید.

ما در این نوشتار در صدد هستیم اطلاعاتی را در خصوص لوازم خانگی برند پارس خزر، خرید این محصولات و معرفی برخی از تولیدات پرفروش آن در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

لوازم خانگی | فروش انواع محصولات پارس خزر | اکباتان

شرکت پارس خزر از ابتدای فعالیت خود تا کنون سه شعار اصلی ارزش برای کیفیت، ارزش برای مشتری و

ارزش برای خود را سر لوحه کار خود قرار داده است و در طول فعالیت کاری خود نیز این ارزش ها را در تولیدات خود پیاده کرده است.

لوازم خانگی پارس خزر: شاید شما هم برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه های لوازم برقی مراجعه کرده باشید

و با تولیدات پارس خزر مواجه شده باشید و فروشنده در ارتباط با قابلیت ها و ویژگی های این محصولات

اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده باشد که شما را مشتاق به خرید یک محصول ایرانی کند.

در حال حاضر برند پارس خزر در زمره برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در کشور است که تولیدات متنوعی از جمله پلوپز، سرخ کن، پنکه، ساندویچ‌ساز، جارو برقی، چرخ گوشت، آون توستر، آبمیوه گیری و غیره در کارنامه کاری خود قرار داده است.

اگر شما هم قصد خرید لوازم خانگی با قیمت به صرفه و کیفیت بالا را دارید بهتر است به نمایندگی های

مجاز این شرکت که در سراسر کشور فعال هستند مرجعه نمایید.

 پارس خزر اکباتان 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر

افراد در زمان خرید محصولات برقی همواره به ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن توجه دارند

و ضمانت را نشان کیفیت بالای محصولات می دانند ، که در میان تولید کنندگان ایرانی شرکت پارس خزر برای تمامی محصولات خود ضمانت نامه کتبی قرار داده است که در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد.

کیفیت بالای محصولات پارس خزر منجر شده است علاوه بر بازارهای داخلی این برند به بازار کشورهای همسایه نیز ارسال شود.

لوازم خانگی | فروش انواع محصولات پارس خزر | اکباتان

محصولات پر فروش شرکت پارس خزر

چرخ گوشت پارس خزر: در میان تولیدات پارس خزر به جرات می توان گفت چرخ گوشت این برند از همه محبوب تر است

و آن هم به دلیل قیمت مقرون به صرفه این محصول است.

چرخ گوشت پارس خزر مدل های متنوعی دارد که هر کدام از آن ها قابلیت های منحصر به فردی

دارند اما از بارزترین ویژگی این محصولات که در تمامی آن ها صدق می کند می توان به کیفیت بالای آن ها اشاره کرد.

آب میوه گیری پارس خزر: از دیگر تولیدات برند پارس خزر که همه را مجذوب خود کرده است می توان به آب میوه گیری

اشاره کرد که کیفیت بسیار بالایی دارد و مدل های مختلفی از آن بازار وجود دارد و خرید آن به بودجه و سلیقه

شما بستگی دارد که در میان مدل های آن به جرات می توان گفت که تایگر و ویتا فروت

بسیار قوی هستند و با نمونه های خارجی برابری می کند.

ساندویچ ساز پارس خزر: ساندویچ ساز پارس خزر دارای ویژگی های منحصر به فردی چون استفاده از قطعات با کیفیت

در روند تولید آن، قیمت به صرفه، طول عمر بالا و غیره اشاره کرد که آن را از محصولات مشابه برندهای دیگر متمایز کرده است.

قیمت لوازم خانگی پارس خزر

پارس خزر از جمله تولید کنندگان داخلی است که رضایت مشتری را در همه حال سر لوحه کار

خود قرار داده است و در تلاش است با تولیدات با کیفیت نیاز هموطنان عزیز را به انواع لوازم خانگی برطرف سازد.

قیمت محصولات پارس خزر به عوامل مختلفی بستگی دارد اما می توان گفت هزینه ای که

شما بابت خرید محصولات پارس خزر پرداخت می کنید بسیار به صرفه است و شما با یک قیمت مناسب می توانید

محصولی با کیفیت بالا را خریداری نمایید.

اکباتان

سخن پایانی

لوازم خانگی از تجهیزات بسیار مهم در هر منزلی هستند که در زمان خرید باید به کیفیت و برند آن ها توجه کرد.

در میان برندهای ایرانی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعال هستند می توان گفت شرکت پارس خزر

توانسته است در زمره برترین شرکت ها قرار بگیرد زیرا این شرکت در روند تولیدات خود تمامی نکاتی که منجر به تولید محصول با کیفیت شده است را رعایت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنکه: هر کدام از تولیدات این برند در نوبه خود بهترین هستند و ما در این مقاله قصد داریم به معرفی پنکه این شرکت بپردازیم. با ما همراه باشید.

پنکه | فروش محصولات پارس خزر | اکباتان

ما در این نوشتار در صدد هستیم اطلاعاتی را در خصوص پنکه پارس خزر در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و برخی از مدل های پرطرفدار آن را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید برای منزل خود پنکه خریداری نمایید اما

با مراجعه به بازار از قیمت های بالای آن پشیمان می شوید دیگر نگران نباشید زیرا برند پارس خزر

جهت حمایت از تولید کنندگان اقدام به تولید پنکه با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به صرفه کرده است که تمامی افراد بتوانند خرید خود را انجام دهند.

بهترین پنکه برند پارس خزر: در زمان خرید پنکه با مدل ها و برندهای مختلفی مواجه می شویم که

هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند از این رو در زمان انتخاب پنکه باید نهایت دقت

خود را به خرج بدهید که بتوانید خریدی به صرفه را تجربه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم در ارتباط با بهترین پنکه های برند پارس خزر اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران

عزیز قرار دهیم و پرفروش ترین آن ها را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

پارس خزر اکباتان

پنکه پارس خزر مدل 4010

اگر شما هم به زیبایی و کیفیت یک محصول در زمان خرید توجه دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم

که پنکه پارس خزر مدل 4010 را برای منزل یا محیط کاری خود خریداری نمایید ، با توجه به ظاهر و

کیفیت این محصول قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است بسیار مقرون به صرفه است.

این محصول دارای وزن 5/7 کیلوگرم است و شما می تواند ارتفاع آن را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایید،

طراحی ساده ای دارد و بر روی بدنه آن چندین دکمه تعبیه شده است  که هر کدام مربوط به عملیاتی

مشخص از جمله خاموش، روشن، دور متوسط و دور تند می باشد.

پنکه | فروش محصولات پارس خزر | اکباتان

پنکه پارس خپنکه پارس خزرزر مدل 4070R

این مدل از  ظاهری بسیار متفاوت دارد و همچنین وزن آن 5/8

کیلوگرم با سرعت گردش حداکثر 1250 دور در دقیقه است، از دیگر قابلیت های این محصول می توان

به تنظیم ارتفاع، تایمر و قابلیت تنظیم ریتم اشاره کرد همچنین مجهز به ریموت کنترل از راه دور است

که شما بدون هیچ حرکتی و تنها از راه دور می توانید آن را تنظیم کنید .

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020R

نمونه ای از پنکه های دیواری است که برای محیط های کوچک بسیاری کاربردی است

وزن بسیار پایینی دارد و سرعت گردش پره های آن 1200 دور در دقیقه می باشد به همین دلیل

می توان از این پنکه انتظار 56 متر مکعب هوا در دقیقه را داشت که در کم ترین زمان ممکن محیط را خنک کند.

این پنکه هوایی مجهز به ریموت کنترل است که شما می توانید در هر زمان که تمایل داشتید آن را روشن و یا خاموش کنید.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2040

با توجه به وزن کم و عدم اشغال فضا گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های کوچک به شمار می آید،

این وسیله همان طور که از نام آن مشخص است قابلیت قرارگیری بر روی میز را دارد.

لازم به ذکر است که این مدل از محصولات پارس خزر قیمت بسیار پایینی دارند و شاید دلیل آن

نیز عدم استفاده از قابلیت های پیشرفته در محصول باشد.

پنكه سه كاره پارس خزر مدل 9010R

از نمونه های پرکاربرد تولید شده در شرکت پارس خزر می باشد زیرا شما می توانید از این

محصول هم به عنوان رو میزی و هم دیواری بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید.

وزن پنكه سه كاره پارس خزر مدل 9010R، 9 کیلو گرم است و بر روی بدنه آن پنل های لمسی

تعبیه شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید.

از دیگر قابلیت های آن می توان به ریموت کنترل، تایمر 12 ساعته، حالت ریتم جهت دسترسی به وزش باد ملایم و غیره اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبل نیلپر | فروش محصولات خانگی نیلپر کرج | فروشگاه رابو

کیفیت یک مبل با مواد اولیه که برای ساخت آن به کار می رود محاسبه می شود

انواع زیادی از مبل ها با لوازم به کار رفته شده مثل : MDF چوب های سخت و فشرده شده

و همچنین فلز موجود است به صورت کلی مواد اولیه به کار رفته شده مبل در همه ی عناصر

غریزی مبل تاثیر بسیار زیادی  دارد و داشتن قاب مستحکم و قوی مبل اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه رابو

برای همه ی خریداران مبل مهم است که بدانند مبلی که انتخاب کرده اند تا چه میزان

محکم است و مقاومت دارد آیا مبل میتواند وزن زیادی بیشتر از میزان استاندارد تحمل کند ؟

مبل های نیلپر که از چوب راش ساخته شده اند دارای بالاترین استحکام می باشند

پایه های این مبل که از چوب راش ساخته شده اند کمک زیادی به مقاومت مبل می کنند

مهم ترین ویژگی های مبل نیلپر

قسمت پشت مبل باید ارتفاعی داشته باشد که محافظ گردن و شانه ها باشد

مبل باید دارای پشتی راحتی باشد

ارتفاع مبل از زمین باید به  اندازه ای باشد که موقع نشستن پاها خم نشوند

تمامی قطعات مبل باید استاندارد باشد

با توجه به این موضوع که مبل باید استحکام بالایی داشته باشد باید وزن سبکی نیز داشته باشد

جنس مبل باید جوری باشد که بعد از چندین بار استفاده باز هم به حالت اولیه خود بازگردند

جنس مبل های نیلپر

دو عامل مهم برای مبل ها پایه ها و کیفیت لوازم به کار رفته در مبل است استحکام

مبل به پایه های آن وابسته است چرا که پایه ها باید انقدر مقاومت داشته باشند

که وزن افراد سنگین وزن را هم به آسانی تحمل کنند

برای مقاومت پایه ها جنس پایه مبل یا باید چوب با کیفیت مثل چوب راش

یا پایه های فلزی باشد. نکته ی بعد که در میزان مقاومت یک مبل تاثیر دارد جنس دسته مبل و رویه آن است

رویه مبل به دلیل استفاده زیاد و طولانی مدت به مرور زمان ممکن است تغییر حالت دهد

یا فرسوده شود اگر برای به کار گیری رویه مبل از جنس درجه یک و با بالا ترین کیفیت

موجود در بازار استفاده و تولید شود عمر مبل طولانی تر و مقاومت آن بیشتر می شود

مبل های نیلپر با استفاده از رویه های درجه یک و دارای بالاترین کیفیت به طول عمر

مبل اضافه کرده و شما با خیال راحت میتوانید برای سال های طولانی مبل را با همان

کیفیت و ظاهر روز اول در اختیار داشته باشید

تنوع رنگ در مبل های نیلپر

 

دارای رنگ های بسیار متنوع می باشد متناسب با هر سلیقه ای رنگ ها شامل :

آبی ، مسی ، سبز، زرد ، ذغالی، آجری ، قرمز طوسی و …

بررسی مبل نیلپر از نظر فنی

با بروز ترین ظاهر طراحی و تولید شده

متناسب برای خانه های کوچک و متوسط

بدنه تولید شده از ابر گرم و پشتی مناسب استراحت

استفاده از پایه های مقاوم و جنس چوب راش

استفاده از کف های برزنتی برای افزایش مقاومت و راحتی مبل

متناسب برای دفتر کاری و اداره

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی نیلپر کرج: نمایندگی رسمی مبل های نیلپر در کرج با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه تولید و فروش مبل ها و صندلی های راحتی با رعایت تمامی استاندارد ها در تولیدات و فروش همراه شما عزیزان می باشد.

نمایندگی نیلپر کرج | قیمت مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

معرفی و تاریخچه نیلپر: شرکت نیلپر فعالیت خود را با ورود رایانه به صورت گسترده و به تبع،تجهیزات آن از جمله صتدلی ویژه رایانه در 1371سال آغاز کرد.رویکرد نیلپر در طی دو دهه گذشته جلب رضایت مشتریان با افزایش کیفیت محصولات بوده است.نگاه دانش محور در طراحی محصولات و در نظر گرفتن کلیه الزامات مورد نیاز کاربران در کنار بهره گیری از تجهیزات مدرن برای تولید صنعتی،به برتری چشمگیر کیفیت کاربری محصولات نیلپر منجر شده است.ارتقاء سطح کیفی و کمی در تولید مبل اداری،نیلپر را بر آن داشت تا به سوی گسترش دامنه محصولات و خدمات در بازارهای آموزشی،خانگی و رستورانی گام بردارد.                                                                              

مبل خانگی نیلپر با توجه به همین رویکرد،طراحی و روانه بازار شده است.طراحی این مبل با بهره گیری از نظرات مشاورین مجرب و اساتید بنام در زمینه های ارگونومی،طراحی صنعتی،چوب،پارچه و چرم بر اساس نیاز مشتریان انجام شده است.کنترل کیفیت مبل های نیلپر مطابق با سیستم های کیفی روز دنیا صورت می گیرد.به همین منظور کلیه محصولات، قطعات و مواد اولیه در مرحله ورود به سازمان وپس از آن درحین تولید و نهایتا در زمان تبدیل به محصول نهایی با اتکا به چک لیست های دقیق کنترلی ، آزمایش ها وتست های منظم و جامع کنترل میشود . از نقاط قوت نیلپر دارا بودن آزمایشگاه مجهز صنعتی می باشد که امکان انجام کلیه آزمایشات مرتبط به استانداردهای عملکردی بین المللی(استاندارد اتحادیه مبل آمریکا) و استانداردهای داخلی نیلپر را فراهم می آورد. در این آزمایشگاه کلیه مواد مصرفی در مبل شامل(قطعات فلزی،چوب،چرم مصنوعی و پارچه)و محصولات نهایی با دقت فراوان تست شده و در صورت تایید،مجوز تولید را دریافت می نمایند.                                

معتبر ترین برند در تولیدات مبل ها و صندلی های راحتی نیلپر می باشد

نمایندگی نیلپر در کرج با ارائه انواع محصولات نیلپر به شما عزیزان در خدمت می باشد

محصولات نیلپر

برند نیلپر بهترین تولید کننده مبل راحتی در کشور می باشد فعالیت بسیار بالای این شرکت باعث شده که بیشتر مبل ها و صندلی های راحتی به این برند اختصاص داده شوند و اغلب افراد برای انتخاب مبل و صندلی این برند را انتخاب می کنند بسیاری از مواد اولیه ساخت این مبل ها و صندلی ها در خود شرکت طراحی و تولید می شوند یکی دیگر از امتیازات برند نیلپر این است که تمامی محصولات اولیه مورد نیاز برای تولیدات مبل و صندلی را خودش تولید می کند.

فروشگاه رابو

شرکت نیلپر دارای شعبه ها و نمایندگی های بی شماری در منطقه های کرج و تهران می باشد

البته نمایندگی شرکت نیلپر در شهر ها و استان های دیگر نیز موجود است

فروش محصولات

نیلپر سال های زیادی را به تولیدات لوازمی مثل : میز ، صندلی و مبل در حال فعالیت می باشد و به طور مدام محصولات در حال بروزرسانی می باشند همچنین این محصولات بر اساس خواست متقاضیان این برند صورت می گیرد در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات و فعالیت های نیلپر در شعبه نمایندگی کرج می پدازیم

مبلمان نیلپر ( مبل های خانگی سبک مدرن ، نئوکلاسیک و کلاسیک )

میزهای نیلپر ( نهارخوری و میز تلویزیون ، جلو مبلی ، عسلی و آینه کنسول )

تمامی این محصولات قابل سفارش از برند نیلپر می باشد با بیش از هزاران طرح و رنگ های متنوع متناسب با خواست و سلیقه شما

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

محصولات پرطرفدار نیلپر-مبل و اتومان (نیلپر)

ما در این مقاله قصد داریم بهترین و همچنین پرطرفدارترین محصولات نیلپر را به شما معرفی کنیم. یکی از شرکت هایی که با داشتن نمایندگی های زیاد در سطح شهر کرج فعالیت می کند رابو نیلپر است. این شرکت در حوزه تولید مبل، محصولات باکیفیت و زیبایی را تولید می کند و به دست مشتریان خود می رساند. نیلپر به عنوان یکی از تولیدکنندگانی که پرفروش ترین مبل ها را در کشور تولید می کند شناخته می شود. علاوه بر مبل، نیلپر به طراحی، تولید و عرضه میز جلو مبلی، میز و صندلی غذاخوری، مبل و اتومان، سرویس خواب و … نیز شهرت دارد و تمام این ها را با بهترین متریال ممکن تولید می کند.

محصولات پرطرفدار نیلپر

محصولات پرطرفدار نیلپر به این دلیل به جایگاه فعلی رسیده است که محصولات خود را همگام با استانداردهای جهانی تولید می کند و همین مسئله نیز به چشم مشتری می آید. مبلمان نیلپر کرج علاوه بر مبل در طراحی و ساخت و همچنین ارائه خدمات به کاربران در میان تمام نمایندگی های نیلپر زبانزد خاص و عام است. ما در ادامه قصد داریم محصولات پرطرفدارتر این برند معتبر را به شما معرفی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبل راحتی نیلپر: هنگامی که روز کاری بسیار شلوغ بوده است، بهترین راه برای استراحت و آرامش یک مبل راحتی است.

با این حال، بسیاری نمی دانند که چگونه یک مورد مناسب را در فروشگاه انتخاب کنند تا استفاده از آن راحت باشد.

خرید مبل راحتی، ارزش در نظر گرفتن بسیاری از تفاوت های ظریف مانند  شکل، طراحی، ابعاد و سایر ویژگی های سبکی را دارد. با این حال، اگر با چند توصیه خرید مبل راحتی نیلپر آشنا شوید، انتخاب آن برای شما راحت تر خواهد شد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

برای اتاق های بزرگ، مبل های گوشه ای و راسته مناسب هستند که کاملا به عنوان محل خواب

مهمانان عمل می کنند. در صورت تا شدن، فضای کافی برای تعداد زیادی از افراد وجود خواهد داشت.

چنین مبل هایی حتی  دارای کشوهای جداگانه برای نگهداری وسایل مختلف هستند.

در زمانی که با فضای کوچک اتاق روبرو هستید، ارزش انتخاب سازه های مدولار را دارد

که چندین قسمت متصل برای باز شدن دارند. قابل استفاده برای خواب و نشستن هستند.

مبل راحتی نیلپر در انواع ساده ،باکس دار، تخت خواب شو و … وجود دارد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

فروشگاه رابو

عمق مبل راحتی نیلپر

شامل کوسن ها و تکیه گاه است. عمق نشیمنگاه فاصله صندلی تا پشتی مبل است.

همه چیز به ترجیحات بستگی دارد: اگر دوست دارید جلو بنشینید،

باید یک عمق کوچک برای صندلی انتخاب کنید، اگر صندلی آزاد برای شما مهمتر است، فاصله باید بیشتر باشد.

 مکانیسم های مبل راحتی

مکانیسم ها از فردی به فرد دیگرمتفاوت هستند و دارای  طبقه بندی مختلفی هستند.

هر کس با توجه به ترجیحات خود انتخاب می کند. اما در اکثریت مواقع گزینه ای که برای خواب نیز مناسب است، ازسایر گزینه ها محبوب تر است.‌

مواد پر کننده و دوام مبل راحتی نیلپر

مبل راحتی با متریال مختلفی پر می شود.  پرکننده لاستیکی فوم گزینه ارزان تری است

که در استفاده زیاد دوام نخواهد آورد. فوم پلی اورتان آنالوگ لاستیک فوم است،

اما در هنگام کار بسیار دوام بالایی  دارد. گران ترین، اما با کیفیت ترین پرکننده لاتکس است

که بسیار الاستیک است و به طور کامل شکل کانتور یک فرد را تکرار می کند.

بلوک های فنری بسیار راحت، بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند،

اما باید از فنرهای باکیفیت استفاده کرد. مبل راحتی نیلپر با مواد با کیفیتی چون لاتکس و‌فوم پلی اورتان پر شده است.

  روکش مبل راحتی نیلپر

راحتی مبل راحتی کاملاً به روکش آن  بستگی دارد. در اینجا ارزش آن را دارد که از علایق و  سلیقه خود شروع کنید:

چرم طبیعی و مصنوعی  سطح صاف و لغزنده ای دارد. به راحتی با وسایل مخصوص پاک می شود.

روکش مخمل لذت بخش است، اما در صورت کثیفی تمیز کردن ان دشوار است.

معمولا بعد از 5-7 سال بعد از عمل ظاهر خود را از دست می دهد.

روکش پارچه ای تنوع زیادی در کیفیت، طرح و دوام دارد.

شما می توانید مبل  نیلپر را نه تنها از نمایندگی های آن در سطح شهرهای مختلف ،

بلکه از طریق منابع اینترنتی نیز خریداری کنید، جایی که انتخاب بسیار گسترده است.

بنابراین، ما یک کاتالوگ از فروشگاه آنلاین خود را ارائه می دهیم که مطمئناً مبل رویاهای خود را در آن پیدا خواهید کرد.

در پایان

خرید مبل راحتی  برای خانه کاری مسئولیت پذیر و گاهی سخت است.

امروزه صدها مدل مبل مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد که به نظر می رسد

هر کس مبل مورد علاقه خود را پیدا می کند. در چنین شرایطی، بسیار مهم است

که در انتخاب اشتباه نکنید، زیرا مبل باید نه تنها از نظر ظاهری زیبا، بلکه راحت نیز باشد.

مبل راحتی نیلپر  نه تنها سال ها به شما خدمت می کند، بلکه به مکان مورد علاقه شما برای استراحت در خانه نیز تبدیل خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت مبلمان نیلپر در کرج: مبلمان با مواد درجه یک خارجی و تولید و طراحی ایرانی ؟ آیا امکانپذیر است ؟ بله شرکت مبلمان نیلپر سالیان سال است که مبل های باکیفیت ایرانی تولید می کند. با ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف خرید را برای شما آسان کرده است. آدرس نمایندگی های مختلف نیلپر ازجمله نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج را می توانید ازطریق اینترنت پیدا کنید.  مبل ها ارزان نیستند.

قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

این باعث می شود که پیدا کردن مدل مناسب برای نیازهای شما اهمیت بیشتری پیدا کند. نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج به شما برای انتخاب یک‌ مبلمان ایده آل کمک می کند.

چه نوع مبلی انتخاب کنیم؟

ابتدا از خود بپرسید که مبل جدید چه کاری باید انجام دهد و چه کسی روی آن خواهد نشست. آیا مبل باید چشمگیر به نظر برسد؟

یا آیا به یک سرویس مبل با مراقبت آسان نیاز دارید؟ آیا یک مبل تختخواب شو می خواهید یا برای تماشای تلویزیون یک شزلون می خواهید؟

آیا یک راه حل کلاسیک ال  بهتر از دو مبل روبروی هم است ؟ مهم: یک خودخواهی سالم در خود ایجاد کنید، زیرا بیشتر اوقات شما خودتان روی مبل جدید خواهید نشست نه مهمانانتان!

مبل مناسب باید چقدر بزرگ باشد؟

مبل جدید کجا باید باشد؟ چقدر فضا وجود دارد؟ اندازه گیری و ترسیم یک طرح، این وضوح ایجاد می کند. مهم: فضای کنار و پشت مبل را در نظر بگیرید. پشتی های تاشو و چرخشی را در نظر بگیرید!

مبلمان کرج

مبلمان کف نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج یک ایراد دارند و آن این است که  کوچکتر از آنچه هست در فروشگاه مبلمان ظاهر شوند.

مبل راحتی نیلپر کرج

نکته: مبل مورد نظر خود را با استفاده از جعبه های متحرک بازسازی کنید. این نشان می دهد که آیا برای اتاق شما خیلی بزرگ است یا خیر.

قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

ارتفاع و عمق نشیمن مبل همسان

افراد مسن با کوسن های کم مشکل دارند زیرا هر چه مبل عمیق تر باشد، بلند شدن سخت تر می شود. البته اینکه بتوانید راحت بنشینید و بایستید به قد شما نیز بستگی دارد. ارتفاع متوسط ​​صندلی تقریباً 40 سانتی‌متر است، عمق صندلی متوسط ​​برای نشستن در حالت عمودی تقریباً 55 سانتی‌متر است.

مبلمان نیلپر کرج

از نظر منطقی: هر چه مبل عمیق تر باشد، احتمال اینکه صندلی به تخت تبدیل شود بیشتر است.

مبلمان  قابل تغییر با عمق و ارتفاع صندلی قابل تنظیم نیز در نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج وجود دارد.

کدام روکش را برای  مبل انتخاب کنیم؟

روکش های پارچه ای نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج  این مزیت را دارند که در صدها رنگ و طرح موجود هستند. چه از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه و چه از الیاف مصنوعی ارتجاعی، مهم است که دوام پارچه را بدانید. این در چرخه های سایش اندازه گیری می شود که باید 10000 برای پارچه های تخت و 20000 برای مخمل باشد.

همچنین امتیاز مقاومت در برابر نور (6 بهترین است) و رتبه سایندگی (5 بهترین است) را بخواهید. روکش های پارچه ای معمولا ارزان تر از روکش های ساخته شده از چرم یا میکروفیبر هستند. با این وجود، تقریبا نیمی از مبل ها با روکش چرمی فروخته می شوند.

مبلمان چرمی هنوز هم کلاسیک اتاق نشیمن است. چرم طبیعی (آنیلین) در لمس و استفاده از آن خوشایند است زیرا قابل تنفس است. چرم های مصنوعی ارزان تر هستند، اما به دلیل کاربرد رنگ، منافذ بسته ای دارند و یکسان سازی دما وجود ندارد.

انتخاب رنگ مبل

مبل احتمالاً چشمگیرترین المانی است که ما داریم. بنابراین باید رنگ مناسبی به خود بگیرد. قانون سرانگشتی  مبل های کوچک می توانند کمی روشن تر باشند، مبل های بزرگ باید با رنگ های خنثی تر داشته باشند.

اگر روکش تیره برای شما  خسته کننده شد، همیشه می توانید با یک مجموعه کوسن های رنگارنگ با آن مقابله کنید. در نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج می توانید مبل و کوسن را در هر رنگی که دوست دارید ، سفارش دهید.

کیفیت مبل

عملکرد داخلی مبلمان روکش شده، یعنی طراحی ساختاری و نوع اثاثه یا لوازم داخلی، برای کیفیت خوب تعیین کننده است. مبل های باکیفیت مانند مبل های نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج دارای پایه فنری هستند که از فنرهای موجی محکم (چشمه های نوساگ) یا تسمه های کشسان ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی نیلپر کرج: نمایندگی رسمی مبل های نیلپر در کرج با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه تولید و فروش مبل ها و صندلی های راحتی با رعایت تمامی استاندارد ها در تولیدات و فروش همراه شما عزیزان می باشد.

نمایندگی نیلپر کرج | قیمت مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

معرفی و تاریخچه نیلپر: شرکت نیلپر فعالیت خود را با ورود رایانه به صورت گسترده و به تبع،تجهیزات آن از جمله صتدلی ویژه رایانه در 1371سال آغاز کرد.رویکرد نیلپر در طی دو دهه گذشته جلب رضایت مشتریان با افزایش کیفیت محصولات بوده است.نگاه دانش محور در طراحی محصولات و در نظر گرفتن کلیه الزامات مورد نیاز کاربران در کنار بهره گیری از تجهیزات مدرن برای تولید صنعتی،به برتری چشمگیر کیفیت کاربری محصولات نیلپر منجر شده است.ارتقاء سطح کیفی و کمی در تولید مبل اداری،نیلپر را بر آن داشت تا به سوی گسترش دامنه محصولات و خدمات در بازارهای آموزشی،خانگی و رستورانی گام بردارد.                                                                              

مبل خانگی نیلپر با توجه به همین رویکرد،طراحی و روانه بازار شده است.طراحی این مبل با بهره گیری از نظرات مشاورین مجرب و اساتید بنام در زمینه های ارگونومی،طراحی صنعتی،چوب،پارچه و چرم بر اساس نیاز مشتریان انجام شده است.کنترل کیفیت مبل های نیلپر مطابق با سیستم های کیفی روز دنیا صورت می گیرد.به همین منظور کلیه محصولات، قطعات و مواد اولیه در مرحله ورود به سازمان وپس از آن درحین تولید و نهایتا در زمان تبدیل به محصول نهایی با اتکا به چک لیست های دقیق کنترلی ، آزمایش ها وتست های منظم و جامع کنترل میشود . از نقاط قوت نیلپر دارا بودن آزمایشگاه مجهز صنعتی می باشد که امکان انجام کلیه آزمایشات مرتبط به استانداردهای عملکردی بین المللی(استاندارد اتحادیه مبل آمریکا) و استانداردهای داخلی نیلپر را فراهم می آورد. در این آزمایشگاه کلیه مواد مصرفی در مبل شامل(قطعات فلزی،چوب،چرم مصنوعی و پارچه)و محصولات نهایی با دقت فراوان تست شده و در صورت تایید،مجوز تولید را دریافت می نمایند.                                

معتبر ترین برند در تولیدات مبل ها و صندلی های راحتی نیلپر می باشد

نمایندگی نیلپر در کرج با ارائه انواع محصولات نیلپر به شما عزیزان در خدمت می باشد

محصولات نیلپر

برند نیلپر بهترین تولید کننده مبل راحتی در کشور می باشد فعالیت بسیار بالای این شرکت باعث شده که بیشتر مبل ها و صندلی های راحتی به این برند اختصاص داده شوند و اغلب افراد برای انتخاب مبل و صندلی این برند را انتخاب می کنند بسیاری از مواد اولیه ساخت این مبل ها و صندلی ها در خود شرکت طراحی و تولید می شوند یکی دیگر از امتیازات برند نیلپر این است که تمامی محصولات اولیه مورد نیاز برای تولیدات مبل و صندلی را خودش تولید می کند.

فروشگاه رابو

شرکت نیلپر دارای شعبه ها و نمایندگی های بی شماری در منطقه های کرج و تهران می باشد

البته نمایندگی شرکت نیلپر در شهر ها و استان های دیگر نیز موجود است

فروش محصولات

نیلپر سال های زیادی را به تولیدات لوازمی مثل : میز ، صندلی و مبل در حال فعالیت می باشد و به طور مدام محصولات در حال بروزرسانی می باشند همچنین این محصولات بر اساس خواست متقاضیان این برند صورت می گیرد در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات و فعالیت های نیلپر در شعبه نمایندگی کرج می پدازیم

مبلمان نیلپر ( مبل های خانگی سبک مدرن ، نئوکلاسیک و کلاسیک )

میزهای نیلپر ( نهارخوری و میز تلویزیون ، جلو مبلی ، عسلی و آینه کنسول )

تمامی این محصولات قابل سفارش از برند نیلپر می باشد با بیش از هزاران طرح و رنگ های متنوع متناسب با خواست و سلیقه شما

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

محصولات پرطرفدار نیلپر-مبل و اتومان (نیلپر)

ما در این مقاله قصد داریم بهترین و همچنین پرطرفدارترین محصولات نیلپر را به شما معرفی کنیم. یکی از شرکت هایی که با داشتن نمایندگی های زیاد در سطح شهر کرج فعالیت می کند رابو نیلپر است. این شرکت در حوزه تولید مبل، محصولات باکیفیت و زیبایی را تولید می کند و به دست مشتریان خود می رساند. نیلپر به عنوان یکی از تولیدکنندگانی که پرفروش ترین مبل ها را در کشور تولید می کند شناخته می شود. علاوه بر مبل، نیلپر به طراحی، تولید و عرضه میز جلو مبلی، میز و صندلی غذاخوری، مبل و اتومان، سرویس خواب و … نیز شهرت دارد و تمام این ها را با بهترین متریال ممکن تولید می کند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبلمان نیلپر: انتخاب مبل همیشه یک رویداد شاد برای کل خانواده است. نه تنها دوام مبلمان  خریداری شده و ظاهر آنها به ظاهر و کیفیت آن بستگی دارد، بلکه به راحتی شما در هنگام استفاده از آن نیز بستگی دارد.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

شرکت تولید مبلمان  مدرن نیلپر طیف گسترده ای از مبل های مختلف را تولید می کنند که از نظر کیفیت، ساخت، طراحی، دسته بندی پارچه های مورد استفاده متفاوت است.

گاهی اوقات انتخاب خود بسیار دشوار است. برای اینکه بفهمید کدام مبل را بهتر انتخاب کنید، که تا حد امکان نیازهای شما را برآورده می کند، و برای جلوگیری از اشتباهات، اول از همه، باید هدف آن را به وضوح تصور کنید. برای هر فضایی که مد نظرتان است می توانید یک مبل از شرکت نیلپر با رضایت کامل انتخاب کنید.‌

فروشگاه رابو

مجموعه ای از مبل های نیلپر برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن

مبلمان ه برای آشپزخانه، اتاق ناهار خوری یا نشیمن باید فشرده و دارای روکش ضخیم باشد که بتوان آن را مرتباً تمیز و پاک کرد (از جمله تمیز کردن مرطوب) .

بسته به فضای داخلی خانه، می توانید مبل راحتی، مدرن یا کلاسیک بخرید. این بستگی به ترجیحات شخصی، ابعاد و هندسه اتاق دارد. مبل های گوشه ای کاربردی تر هستند، زیرا کمترین تقاضا را در اتاق اشغال می کنند و حداکثر فرصت ها را فراهم می کنند.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

نحوه انتخاب مبل نیلپر برای اتاق نشیمن

در اینجا همه چیز به سلیقه و تخیل شما بستگی دارد. یک مبل گوشه بزرگ با صندلی های عمیق، دسته های نرم عظیم و پشتی را می توان در اتاق نشیمن جادار نصب کرد. اگر اغلب از مهمانان پذیرایی می کنید، باید حداکثر صندلی (5.6 یا بیشتر) وجود داشته باشد. یک مبل کوچک روشن یک اتاق نشیمن کوچک را تزئین می کند که توجه را از اندازه اتاق منحرف می کند و بر روی خود تأکید می کند. به احتمال زیاد مبلمان وبهلسترد سالن تاشو می شود و به ندرت برای خواب استفاده می شود ، بنابراین مدل هایی با هر مکانیزم تاشو مناسب هستند.

عملکرد اصلی مبلمان برای اتاق نشیمن این است که اتاق را تزئین کنید، به شما اجازه استراحت کامل را می دهد. بالش های روشن و راحت افزودنی خوبی برای مبلمان راحتی خواهند بود.

مطابقت مبل نیلپر با طراحی داخلی

هنگام انتخاب مبلمان ، باید ابعاد کلی و فضای داخلی اتاق را در نظر بگیرید. البته لازم نیست مبلمان را فقط بر اساس «روکش» انتخاب کنید، بلکه طرح ان نقش جدی ایفا می کند. رنگ و طرح پارچه مبلی باید با رنگ بندی و سبک کلی اتاق هماهنگ باشد.

رنگ های روشن و خطوط  مدرن یا اشکال گرد و رنگ های خنثی – هماهنگی بیشتری با کلاسیک دارند. اما توصیه نمی شود که رنگ اثاثه یا لوازم داخلی را برای مطابقت با دیوارها انتخاب کنید، بنابراین خطر “از دست دادن” آن را در برابر پس زمینه کلی دارید.

و اگر این اتفاق افتاد که مبل با فضای داخلی ترکیب شد، آن را با کوسن های روشن  هماهنگ برجسته کنید. همچنین ابعاد را مقایسه کنید، تصور کنید که آیا مدل انتخاب شده در یک اتاق بسیار بزرگ یا برعکس، بسیار کوچک هماهنگ به نظر می رسد.

هنگام خرید مبل نبشی به تنظیمات آن (چپ، راست)، جهت تا شدن و ابعاد آن در هنگام تا شدن دقت کنید. و البته باید به کیفیت مبل و متریال استفاده شده توجه ویژه ای داشته باشید.

چگونه کیفیت مبل را بررسی کنیم

اگر در صنعت مبلمان متخصص نیستید، نگران نباشید. مبلمان با کیفیت بالا همانند مبلمان نیلپر را می توان با تعدادی ویژگی تعیین کرد.

ظاهر

یک پارچه متراکم مقاوم در برابر سایش که اجازه نمی دهد کثیفی به عمق الیاف نفوذ کند، به عنوان روکش مناسب است (رنگ و بافت در کاتالوگ پارچه انتخاب شده است).

یک گزینه خوب گله، ملیله، شنل، جیر مصنوعی، میکروفیبر خواهد بود. برخی از مواد با آغشته‌سازی‌های خاصی تولید می‌شوند که اجازه عبور رطوبت را نمی‌دهند (تفلون، اسکاچ‌گارد) یا ساختار مانعی دارند (گله، گاباردین). در هر نوع روکشی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در متریال بهینه در نظر گرفته می شود. در مدل های گران قیمت، هزینه پارچه می تواند به 75 درصد قیمت مبل برسد.

استفاده از پارچه های روکش فنی در قسمت پشتی پشتی فقط در مدل های ارزان قیمت مجاز است.

درزهای روی پارچه مبلی باید یکدست و بدون نخ های بیرون زده باشد و دوخت ها هم اندازه باشند.

اتصالات بین عناصر مبلمان نباید خیلی بزرگ باشد (در حالت ایده آل – حدود 5 میلی متر).

همه عناصر چفت و بست از همان رنگ، قابل اعتماد، محکم ثابت، مکانیسم – نرم کار می کنند.

عملکرد سازنده

قاب

قوی ترین و قابل اطمینان ترین سازه های فلزی و چوبی (بلوط، راش، چوب ماهون)، از مقرون به صرفه تر – تخته نئوپان است، اما چنین قاب هایی لزوماً باید با مواد محافظ درمان شوند و با پیچ و مهره یا اتصال “خوشه ای” محکم شوند.

پرکننده



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دبستان غیر انتفاعی کرج: در این مقاله   ما در مورد یک انتخاب دشوار صحبت خواهیم کرد  در مورد اینکه کدام مدرسه گ را برای تحصیل کودک انتخاب کنید. امروزه مدارس خصوصی و دولتی بسیاری در سطح شهرها وجود دارد که برای انتخاب هر یک برای. به معیارهایی توجه کنید. برای انتخاب دبستان غیر انتفاعی کرج با ما همراه شوید.

دبستان غیر انتفاعی کرج | بهترین مدرسه گلشهر | ماندگاران

هر پدر و مادری دوست دارد فرزندشان به بهترین دبیتان برود. اکثر مناطق امکان انتخاب دبستان را فراهم می کنند: به عنوان یک قاعده دبستان انتخابی سنا باید به محل سکونت تان نزدیک باشد.

همچنین والدین حق دارند پسر یا دختر خود را به یک دبستان غیر انتفاعی بفرستند، در این مورد، شما می توانید هر موسسه آموزشی را انتخاب کنید – صرف نظر از اینکه نزدیک به محل اقامت شما باشد.

دبستان ماندگاران

برای انتخاب صحیح بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج ، باید اطلاعات مربوط به موسسات آموزشی بالقوه را تا حد امکان با جزئیات از نام مدرسه گرفته تا معلمانی که در آنجا کار می کنند را مطالعه کنید. در زیر توصیه هایی ارائه خواهیم کرد که هنگام انتخاب  دبستان غیر انتفاعی کرج   به دنبال چه چیزی باشید.

چگونه یک دبستان غیر انتفاعی در کرج  پیدا کنیم

اول از همه، باید بدانید که آیا کودک دانش و مهارت کافی برای  دارد یا خیر . تصمیم نهایی تنها با شماست. در سن شش سالگی، اکثر کودکان انگیزه شناختی دارند، به این معنی که آنها آماده یادگیری دانش جدید هستند.

به نحوه واکنش کودک به سر و صدا و حواس پرتی، نحوه ارتباط او با رقابت و کارهای معمول توجه کنید. از کودک بخواهید قبل از بیرون رفتن خودش لباس بپوشد.  مهم است که دانش آموز کلاس اولی بداند چگونه این کار را انجام دهد.

اما چند  نکته مهم  در مورد نحوه انتخاب دبستان غیر انتفاعی در کرج عبارتند از :

مدرسه ای با مکان مناسب انتخاب کنید.  کودک نباید بیشتر از سی دقیقه  را در مسیر سپری کند، در غیر این صورت زمانی برای استراحت و انجام تکالیف نخواهد داشت.

بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج | مدرسه گلشهر | ماندگاران

با مدیر صحبت کنید مهم است که متخصص ارزش های شما را به اشتراک بگذارد.

به طور منطقی قدرت کودک را ارزیابی کنید. هر بچه ای نمی تواند در مدرسه ای با بارهای فکری طاقت فرسا درس بخواند.

سطح رشد فکری و بلوغ عاطفی کودک  دبستانی را ارزیابی کنید (بهتر است این کار را با یک روانشناس انجام دهید).

با معلمان و کارکنان آینده آشنا شوید. بهتر است پیش از شروع سال تحصیلی با کودک خود به دبستان بیاید تا او تصور کند که در چه محیطی تحصیل خواهد کرد و با پرسنل آشنا شود.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین دبستان دخترانه کرج: شما به عنوان والدین به دنبال بهترین چیزهای ممکن برای فرزندتان هستید و این طبیعی است. شما می خواهید که او در یک محیط محرک تکامل یابد ،  رشد کند، معاشرت کند و احساس خوبی داشته باشد.

بدیهی است که بهترین دبستان دخترانه کرج دبستانی  است که با فرزند شما، شخصیت و ویژگی های او مطابقت دارد.

بهترین دبستان دخترانه کرج | مجهزترین مدرسه غیرانتفاعی | ماندگاران

یادگیری اساسی آینده را می سازد! بر اساس شعار بسیاری از روانشناسان، “همه چیز از ابتدا شروع می شود” .

به این معنا که مهم است که شروع تحصیل فرزندتان را کم اهمیت تلقی نکنیم.حتی اگر او قرار است تازه به کلاس اول برود.

کلاس تقویتی زبان انگلیسی در مدرسه | مدرسه کرج | ماندگاران

آینده تحصیلی  یک کودک از ۶ سالگی تعیین می شود.

دبستان ماندگاران

اما ملاک انتخاب یک دبستان  خوب لزوماً با انتخاب یک دبیرستان خوب یکی نیست.

در دبستان ، شما تلاش خواهید کرد تا فرزندتان این شرایط را داشته باشد:

در کلاسی با تعداد کم دانش آموز (کمتر از ۲۵ نفر ایده آل است) باشد.

آموزش به روش نوین | پیش دبستان غیرانتفاعی دخترانه | ماندگاران

دبستان دارای پرسنل  آموزشی و پرورشی مراقب، صبور و متخصص باسد۵.

برنامه مدرسه ، فعالیت های ارائه شده و آموزش پذیرفته شده نیز مهم هستند.

شما ممکن است یک آموزش مدرن یا برعکس، یک آموزش بسیار کلاسیک را ترجیح دهید.

شما می توانید بین یک دبستان دولتی  یا یک دبستان خصوصی یکی را انتخاب کنید.  در موسسات خصوصی، برخی از آنها خارج از قرارداد هستند مانند مدارس غیر انتفاعی شرایط آموزش و ساعات کلاس با استانداردهای آموزش و پرورش تا حدی متفاوت است.

بهتر است مدرسه در موقعیتی نزدیک به محل زندگی شما باشد زیرا راه روزمره  طولانی به صورت پیاده یا سرویس انرژی زیادی از فرزند شما در دبستان یا زمان انجام دادن تکالیف خانه می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

توری پلیسه چه ویژگی هایی دارد: این روزها با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات ساختمانی تغییرات بسیاری پیدا کرده اند و یکی از این تجهیزات که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است می توان به توری های پلیسه ای اشاره کرد که جایگزین مناسبی برای تورهای پارچه ای و فلزی قدیمی به حساب می آید.

توری پلیسه چه ویژگی هایی دارد | پنجره دوجداره | دراج

فصل بهار و تابستان افراد تمایل دارند که هوای سالم و تمیزی را به داخل ساختمان خود وارد کنند اما با باز کردن پنجره مشکلات بسیاری به وجود می آید از جمله این مشکلات می توان ورود حشرات به داخل ساختمان اشاره کرد و برای حل این معضل می توان از توری ها پلیسه ای استفاده کنید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با توری پلیسه و ویژگی های توری های پلیسه در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم که بتوانید با شناخت بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

توری پنجره | خرید توری پلیسه | گروه صنعتی دراجتوری پلیسه

توری پلیسه از جمله متعلقاتی است که برای پنجره های دوجداره استفاده می شود و این روزها نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، توری پلیسه با توجه به ظرافت و ظاهر زیبایی که دارد از ورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می کند و مزایای بسیاری در مقایسه با توری های قدیمی دارد.

لازم به ذکر است با توجه به تقاضای بالایی که برای این محصولات در بازار است مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که می تواند مزایای بیشماری را به همراه داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید توری پلیسه ای باکیفیت را با نازل ترین قیمت خریداری کنید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنم که برای خرید آن به گروه صنعتی دراج ارتباط برقرار کنید چرا که این مجموعه صنعتی در این زمینه تخصص و مهارت بسیاری دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده سازد.

انواع توری پلیسه

توری پلیسه از جمله تولیدات با کیفیت در گروه صنعتی دراج است که با توجه به تقاضای بسیار مدل های مختلفی از آن در این مجموعه صنعتی تولید و به بازار عرضه شده است و شما دوستان عزیز با توجه به ابعاد و نوع پنجره می توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید.

توری پلیسه نیز همانند توری های قدیمی به گونه ای طراحی شده اند که با نصب آن ها از ورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

برای دسته بندی این تجهیزات از نوع بازشوی آن کمک می گیرند و برای نمونه اگر پنجره ها از چپ به راست باز و بسته شوند توری آن هم باید در همان جهت باز و بسته شود توری های پلیسه ای بیشترین کاربرد را برای محیط هایی با متراژ کم دارند توری پلیسه ای معمولا به صورت افقی باز و بسته می شود اما می توان این نوع توری را به صورت رولی یا رو به بالا نیز تولید کرد ولی از نظر عملکرد و مقاوت توری هایی که در جهت افقی باز و بسته می شوند قوی تر می باشند.

قیمت توری پنجره | توری پلیسه | گروه صنعتی دراجدر روند تولید قاب پنجره های توری از طرح و رنگ های مختلفی استفاده می شود که شما می توانید با توجه به رنگ درب و پنجره خود آن را انتخاب کنید اما بیشترین تقاضا روی توری های سفید رنگ می باشد.

توری پلیسه تک فریم

نمونه ای از زیبا ترین و در عین حال ساده ترین مدل های توری پلیسه ای است که قابلیت نصب بر روی انواع پنجره را دارد و از بارزترین ویژگی توری پلیسه در مقایسه با توری های قدیمی می توان به توانایی باز و بسته شدن پنجره اشاره کرد و با توجه به وزن سبکی که دارد قابلیت حمل و نقل راحتی را برای مشتریان عزیز به همراه دارد.

توری پلیسه دبل فریم

ساختار ویژه ای که این محصول دارد سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده است و شما جهت شستشو یا تعمیر می توانید به راحتی توری را از قاب خود خارج کرده و عملیات لازم را انجام دهید.

توری پلیسه ای مگنتی

نمونه ای از زیبا ترین و جدیدترین مدل های توری پلیسه ای که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است می توان به قابلیت نصب و جداسازی راحت آن اشاره کرد مشابه توری دبل فریم است با این تفاوت که توری داخل قاب توسط مگنت وصل می شود.

توری پلیسه ای ترک

این نوع از توری پلیسه محصول کشور ترکیه می باشد که با توجه به ساختار ویژه و کیفیت بالایی که دارد محبوبیت بسیاری را در بازار از آن خود کرده است.

مزایا و معایب استفاده از توری پلیسه

در روند تولید توری پلیسه از متریال های مختلفی استفاده می شود، در توری های قدیمی معمولا از آلومینیوم، آهن و گالوانیزه استفاده می کنند که با توجه به این که حالتی ثابت داشتند و کاربران نمی توانستند آن را جمع کنند مشکلات بسیاری را برای مشتریان عزیز به همراه داشت و با توجه به متریال های مصرفی که در آن استفاده می شد در شرایط آب و هوایی مختلف دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می شدند و طول عمر کمتری داشتند اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی این مشکل به بهترین شکل ممکن برطرف شده است و  از بارزترین ویژگی توری پلیسه در مقایسه با توری های فلزی می توان به قابلیت جمع شوندگی آن اشاره کرد که درون پروفیل مورد نظر باز و بسته می شدند و همین امر سبب شده است که فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نکند و کاربران بتوانند از محیط خود بهترین بهره را ببرند.

از بارزترین ویژگی توری پلیسه ای که در گروه صنعتی دراج تولید و به بازار عرضه شده است می توان به استفاده آن در چهار فصل اشاره کرد بدون آن که برای آن مشکلی به وجود آمده باشد.

از دیگر ویژگی های توری پلیسه ای می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد که مشتریان بدون دغدغه خاطر می توانند هر زمان که نیاز بود آن را تمیز کنند.

قابلیت نصب آسان و راحتی دارد و برای افرادی که نمی توانند در زمان نصب به متخصص مراجعه کنند بسیار مناسب است.

معایب استفاده از توری پلیسه

حال که با ویژگی توری پلیسه آشنا شدید بهتر است که بدانید این تجهیزات همانند هر محصول دیگری

معایب مخصوص به خود را دارند و افراد بهتر است قبل از آن که خرید خود را انجام دهند اطلاعات کاملی را در ارتباط با مزایا

و معایب استفاده از توری پلیسه به دست بیاورند.

از بارزترین معایب توری پلیسه که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند می توان به قیمت بالای توری

پلیسه اشاره کرد که برخی از افراد قادر به خرید آن نمی باشند.

اگر در روند تولید آن از متریال های مرغوب و باکیفیت استفاده نشود در کوتاه ترین زمان ممکن به

مشکل بر می خورد و جهت تعمیر آن نیاز هست که به افراد متخصص مراجعه شود.

از دیگر مشکل های توری پلیسه می توان به عدم استفاده برای ابعاد بزرگ دانست و بهترین

راهکار برای حل این مشکل می توان به استفاده از توری پلیسه دوطرف اشاره کرد.

جهت مطالعه مقاله قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

کاربردهای توری پلیسه

برای استفاده از توری پلیسه محدودیت مصرفی وجود ندارد و شما می توانید با توجه به نیاز و

کاربری که از این محصول انتظار دارید آن را برای قسمت های مختلفی از ساختمان از جمله

پنجره های داخلی، نما، درب های ورودی، بالکن، حیاط و غیره استفاده کنید.

شما دوستان عزیز می توانید توری پلیسه را برای پنجره های تک جداره، دوجداره، آلومینیومی،

یو پی وی سی استفاده کنید و از مهم ترین نکاتی که در این مواقع باید به آن توجه داشته باشید

این است که فضای لازم برای نصب توری های پلیسه ای باید وجود داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره UPVC در کرج: از کلان شهر کرج میتوان جزو قطب‌های صنعتی ایران نام برد، با وجود شهرک های صنعتی زیاد

و نزدیکی به پایتخت و داشتن منطقه آزاد اقتصادی و فرودگاه و گمرک و پایانه باربری و موقعیت جغرافیایی که دارد

و به نوعی شاه‌راه و محل اتصالی بین تهران و غرب کشور میباشد،سبب شده بسیاری از مردم و شرکت‌های معتبر

و کارخانه‌های پیشرو، اقدام به احداث خط تولید یا ایجاد انبار مرکزی در استان ما نمایند

یا حداقل دفتر فروش یا نمایندگی در کرج داشته باشند.

 

پنجره دوجداره UPVC در کرج

گروه صنعتی دُراج به عنوان اولین تولید کننده پنجره در کرج و سالیان زیادی که فعالیت دارد، نماینده پنجره دو جداره در کرج

با برندهای معتبر و با کیفیت بوده و تجربه همکاری یا نمایندگی ساخت و مونتاژ بهترین مارک های پنجره دو جداره

از قبیل پنجره وین تک در کرج و پنجره هافمن در کرج و پنجره ویستا در کرج یا پنجره آتاتک در کرج

یا پنجره وین کلاس در کرج یا پنجره اوزل‌پن در کرج و پنجره وین پلاس در کرج و بسیاری برندهای مطرح در

و پنجره دوجداره در کرج می باشد.

 

قدیمی ترین تولیدی پنجره دوجداره UPVC در کرج

به عنوان قدیمی ترین تولیدی پنجره دوجداره در کرج وظیفه خودمان می‌دانیم با تولید پنجره استاندارد

و پنجره باکیفیت و قیمت پنجره دوجداره مناسب در کرج ، رفاه و آرامش بیشتری برای همشهری های

عزیز ایجاد کنیم و همین امر باعث شده بیش از پنجاه سال در صنعت در و پنجره در کرج فعالیت کنیم ،

محصولات ما فقط در ضمینه دروپنجرهUPVC در کرج خلاصه نمی‌شود و ما غیر از پنجره UPVC ،

سیستم‌های مختلف پنجره دوجداره آلومینیوم در کرج را تولید مینماییم،سری و سیستم‌های پنجره ترمال بریک در کرج

( ترمالبریک در کرج )با تنوع بسیار بالا در نوع بازشوها و یراق پنجره دو جداره و رنگ پنجره دوجداره در کرج

از دیگر محصولات ما میباشد،بخاطر همین موفق شده‌ایم نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی با برندهای برتر

پنجره دوجدارهپروفیل آلومینیوم ترمال‌بریک را کسب کنیم، بهترین پنجره دو جداره ترمالبریک همچون پنجره آکپا و پنجره آکرول

و پنجره آلفورال و یا پنجره آساش ترکیه و پنجره زاهیت ترکیه و پنجره لورنزو لاین و بسیاری دیگر که،

بهترین مارک پنجره دوجداره آلومینیوم هستند،اخذ کنیم.

 

پنجره یوپی‌وی‌سی در کرج

افتخار آن را داریم جزو اولین تولید کننده پنجره یوپی‌وی‌سی در کرج و پنجره آلومینیوم ترمال بریک در کرج باشیم

و با توجه تنوع تولیداتی که داریم،اقدام به راه اندازی کارخانه پنجره در کرج نموده‌ایم

تا با تولید پنجره دو جداره حرفه‌ای در کرج، امکانات بیشتری را برای مشتریان عزیز مُحیا کنیم.

 

محصولات شرکت دراج

در اینجا لازم می‌دانیم برخی از محصولات را به شما همراهان عزیز معرفی نماییم

که شامل پنجره دوجداره upvc کرج و پنجره دوجداره آلومینیوم در کرج و شیشه دوجداره در کرج

و پرده ایزوله در کرج و پنل دکوراتیو در کرج و پروفیل تقویتی Crp در کرج و پنجره در کرج

و تعویض پنجره قدیمی در کرج و پنجره یو پی‌ وی‌ سی در کرج و پنجره ترمال‌بریک در کرج

و پنجره اختصاصی در کرج و پروفیل سی آر پی در کرج و پخش یراق پنجره در کرج و در

و پنجره آلومینیوم در کرج و شیشه سه جداره در کرج و نمایندگی پنجره دوجداره در کرج میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نصب پنجره دوجداره: از مهم ترین تجهیزات در هر ساختمانی می توان به درب و پنجره اشاره کرد که قبلا فقط از ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان

جلوگیری می کرد و اما امروزه و طی چند سال اخیر نسل جدیدی از پنجره ها به وجود آمده اند که این مزایا را دوچندان می کنند و با نام پنجره دوجداره

شناخته شده اند، که با توجه به مزایای بیشماری که دارد مدل های متنوعی از آن تولید و به بازار عرضه می شود و شما کاربران عزیز می توانید

برای خرید آن ها به مجموعه گروه  صنعتی دراج مراجعه نمایید و این محصولات را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

نصب پنجره دوجداره | اندازه گیری دقیق پنجره | گروه دراج

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با پنجره دوجداره و همچنین نحوه نصب پنجره دوجداره در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره

از اصلی ترین تجهیزات در هر ساختمانی می توان به درب و پنجره آن اشاره کرد و علاوه بر این پنجره ها می توانند در زیباسازی محیط نقش موثری داشته باشند

و بسیاری از افراد در تلاش هستند که این سازه ها را با توجه به دیزاین محیط به گونه ای خریداری کنند که امنیت و زیبایی بسیاری را برای محیط خود

به ارمغان بیاورند، لازم است که بدانید امروزه علاوه بر این موارد که بیشتر به ظاهر پنجره برمی‌گردد،  در پی افزایش بهای تمام شده انرژی کاربران

در تلاش هستند که محصولاتی را خریداری کنند که از اتلاف انرژی جلوگیری کنند و هزینه های جاری خود را کاهش دهند و این امر زمانی امکان پذیر است

که از تجهیزات مناسب و مخصوصی استفاده کنید که یکی از این تجهیزات که امروزه افزایش بسیاری داشته است می توان به بهترین پنجره دوجداره

که تولید شده توسط گروه صنعتی دراج  است ،اشاره کرد که طی سالیان زیادی که فعالیت دارد در مدل های مختلف و پروژه های گوناگون از آنها تولید

و به بازار عرضه شده است که ما اطلاعاتی را در مورد انواع پنجره دوجداره و نصب پنجره در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

انواع پنجره دوجداره

اطلاعات کاملی از مدل های مختلف پنجره دوجداره موجب شده است که شما به راحتی و شناخت بیشتری این محصولات را جایگزین محصولات قدیمی کنید.

  1. طرح چوب
  2. ترمالبریک (پنجره آلومینیومی)
  3.  upvc

مزایای نصب پنجره دوجداره

با توجه به متریال های مصرفی در روند تولید انواع پنجره دوجداره این تجهیزات عایق حرارتی بسیار قوی به حساب می آیند

که می تواند عایق خوبی باشد و میزان مصرف انرژی را کاهش دهد.

با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه می توان به این نتیجه رسید که نصب پنجره دوجداره می تواند صدا را تا 40 دسیبل

کاهش داده که این امر برای محیط های صنعتی یا شهرهای شلوغ و پرجمعیتی چون کلانشهرها بسیار حیاتی است بنابراین

با استفاده از پنجره دوجداره می توان، محیط را از شر آلودگی های صوتی خلاص کرد و آن هم به دلیل عایق صوتی قوی است که این تجهیزات دارند.

در پنجره های دوجداره با توجه به طراحی دقیق و مهندسی سازی شده ای که دارد و همچنین یراق آلات مصرفی در آن از ورود

هرگونه آب و رطوبت به محیط داخلی جلوگیری می کند بنابراین می توان از این پنجره ها برای محیط هایی با رطوبت بالا و

حتی قسمت های شمالی کشور استفاده کرد و نگرانی بابت نفوذ آب باران به داخل محیط نداشت.

با توجه به این که استفاده از این محصولات امروزه رواج بالایی پیدا کرده است شرکت دراج این سازه ها را در طرح ها و

رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه کرده است که در این زمينه بی رقیب هست و این تنوع در مدل ها علاوه بر شکل ظاهر در نوع بازشو این محصولات نیز مشاهده می شود.

مزایا پنجره دوجداره

با توجه به این پنجره های دوجداره مقاومت بالایی دارند و همچنین طراحی استاندارد آن باعث شده شیشه دوجداره

توسط گسگت هایی در جای خود فیکس شود که حالت ارتجاعی بالایی دارد و شوک پذیری یا مقاومت در برابر انواع ضربه

در شیشه و پنجره را بالا برده است،می توان از آن ها در محیط های زلزله خیز استفاده کرد و نگرانی از این بابت نداشت.

متریال ها و مواد اولیه مرغوب که در روند تولید پنجره های دوجداره استفاده شده است موجب می شود که این پنجره ها

طول عمر بسیار بالایی داشته باشند و در مدت زمان کمی دچار پوسیدگی و خوردگی نشوند.

به دلیل عایق بودن بالا،  تبادل حرارتی بین سطح بیرونی و داخلی پنجره دوجداره تقریبا وجود ندارد، بنا بر این بر عکس پنجره های قديمي ،

هیچگونه بخار و رطوبت بر روی پنجره دوجداره ایجاد نمیشود،لازم به ذکر است همین مورد بظاهر ساده ، باعث پوسیدگی در اکثر در

و پنجره های قدیمی بود که افراد مجبور بودن برای نگهداری آن بصورت سالیانه هزینه هایی بپردازند  امروزه با تعويض پنجره قدیمی

با دوجداره هم از این هزینه ها پیشگیری می‌شود و هم محیط منزل یل محل کار بسیار آرام و مطبوع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

توری پنجره: با شروع فصل بهار یا اواخر فصل تابستان استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و افراد برای آن که از هوای مطبوع بیرون نهایت بهره را ببرند اقدام به نصب توری پنجره می کنند.

توری پنجره | خرید توری پلیسه | گروه صنعتی دراج

عدم نصب توری می تواند مشکلات بسیاری را برای محیط به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به ورود

حشرات موزی به داخل محیط اشاره کرد بنابراین برای آنکه محیط خود را از شر هر گونه حشره یا حیوانی خلاص کنید

بهتر است که توری پلیسه که برای پنجره های دوجداره طراحی شده اند را برای پنجره خود نصب نمایید.

ما در این مقاله از سایت دراج در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با توری پنجره و مدل های مختلف آن با شما

کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

به جهت مطالعه مقاله پنجره دوجداره کرج کلیک کنید.

اطلاعاتی توری پنجره دوجداره

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که توری پنجره چیست؟ چه خصوصیاتی دارد

و برای چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟

لازم است که بدانید توری پنجره پلیسه از جدیدترین مدل های توری پنجره دوجداره به حساب می آید

که خصوصیات و مشخصات منحصر به فردی دارد که موجب شده است افراد بدون محدودیت از آن استفاده کنند

لازم به ذکر است که این تجهیزات را می توان برای تمامی مناطق بدون محدودیت استفاده کرد بدون آن که

نگرانی بابت خرابی آن در شرایط جوی داشته باشید.

انواع توری درب و پنجره

این روزها پنجره های دوجداره توانسته اند فروش بالایی را از آن خود کنند و

همین امر سبب شده است که مدل های مختلفی از توری پنجره برای آن ها

طراحی شود که می توان آن را بر روی پنجره نصب کرد تا دغدغه ای بابت ورود

حشرات و حیوانات نداشته باشید.

توری پنجره | خرید توری پلیسه | گروه صنعتی دراجتوری پلیسه پنجره یو پی وی سی

پنجره های یوپی وی سی نمونه ای از پنجره های محبوب و پر فروش در بازار

است که مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که با کمک آن می توانید

نمای ساختمان خود را زیبا کنید، توری هایی که برای پنجره دوجداره طراحی شده اند

به گونه ای است که اصلا به چشم نمی‌آید تا ظاهر ساختمان را زشت نکند.

در توری پلیسه، فریم توری برای پنجره دو جداره طراحی شده است که رنگی کاملا

مشابه با رنگ پنجره‌ها دارد و بصورت آکاردئونی باز و بسته می‌شود و بهتر است که بدانید

توری پلیسه درقاب خودش جمع می‌شود و بدین‌گونه در زمانی که جمع شده باشد،

شما آن را مشاهده نمی کنید، توری پیلیسه که برای پنجره دو جداره نصب می شود به صورت ریلی باز و بسته می شود.

انواع توری پنجره ( توری پلیسه)

توری پنجره امروزه به دو نوع توری ثابت و توری پلیسه بیشترین فروش را دارد

و هر کدام از آنها مدل های متفاوتی با قالب های خاص خود دارند، اما توری های پلیسه

باتوجه به کاربری بالایی که دارند علاقمندانبسیاری دارند ، برای همین بیشتر به آن خواهیم پرداخت،

توری های پلیسه که برای پنجره های دوجداره استفاده می شود معمولا در دو دسته قرار دارند

که شما کاربران عزیز برای سفارش آن بهتر است به خواسته و کاربردی که  از آن انتظار دارید توجه کنید

و سپس محصول مورد نظر را سفارش دهید لازم است که بدانید این محصولات با توجه به نوع جنس مواد

و متریال هایی که برای آن استفاده شده است یکسان هستند و عمده تفاوت آن ها در کاربردی است که دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تولید پنجره دوجداره هافمن (HOFMANN)

شرکت صنعتی میراب پروفیل برند تجاری هافمنبا  از سال 1386در زمینی به مساحت 18000 متر در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز فعالیت خود را آغاز نموده

و با خط تولیدی به مساحت 6000 متر مربع با چهار خط اکسترود که تولید کشور اتریش می باشد شروع به کار کرد، در زمان آغاز به کار ظرفیت تولید سالانه این شرکت 7200 تن  بود.

شرکت هافمن تولید کننده انواع پروفیل های با استاندارهای جهانی و تکنولوژی روز می باشد.

پنجره دوجداره هافمن (HOFMANN) | قیمت upvc | دراج

همچنین دارای استاندارد اجباری ایران (استاندارد ملی ایران)و گواهینامه مرکزتحقیقات مسکن و شهر سازی است.

هافمن با توجه به تنوع محصولات و همچنین انجام تبلیغات مفید، توانسته خودش را جزو برندهای برتر کشور در

زمینه تولید پروفیل در و پنجره دوجداره معرفی نماید.

هافمن توانسته خود را جزو برند های محبوب بین تولید کنندگان قرار دهد.

گروه صنعتی دراج،از ابتدای ورود به بازار UPVC با برند هافمن همکاری داشته و

تجربه ساخت در و پنجره هافمن را به عنوان نماینده این برند ،دارا میباشد.

پروفیل 4 کانال هافمن در مقاطع زیر تولید می شود:

  1. سری 60
  2. سری 70
  3. کمکی
  4. کشویی

گروه صنعتی دراج نماینده ساخت و مونتاژ در و پنجره دو جداره با برند هافمن می باشد.

مراحل نصب پنجره های دوجداره هافمن

خدمات هافمن

هافمن سرویس

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم نصب پنجره های دوجداره هافمن مراجل مخصوص به خود را دارد

و شما دوستان عزیز بهتر است که برای بهره مندی از تمامی ویژگی های پنجر دوجداره تمامی مراحل را به ترتیب انجام دهید

تا خللی در روند کار به وجود نیاید. ما در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با مراحل نصب پنجره دوجداره هافمن با شما دوستان عزیز

در میان می گذاریم که شناخت بهتری را در این باره به دست بیاورید.

شما دوستان عزیز که قصد خرید و یا نصب پنجره دوجداره هافمن را دارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان

ما در مجموعه صنعتی دراج بهره مند شوید برای این کار کافی است با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است تماس بگیرید

و اطلاعات لازم را در ارتباط با ویژگی ها، نحوه نصب و هرچیزی که مد نظر شما است را از آن ها بپرسید.

سپس اندازه دقیقی از محیط مورد نظر خود داشته باشید برای این کار کافی است طول و عرض پنجره را به صورت دقیق اندازه گیری کنید

برای این کار می توانید بر روی کمک نصابان ما در گروه صنعتی دراج حساب باز کنید و در کمترین زمان ممکن ابعاد فضای پنجره را اندازه گیری کنید.

طرح پیشنهادی

در مرحله بعد کارشناسان و متخصصان ما با توجه به محیطی که در آن زندگی می کنید و ابعاد پنجره مورد نظر طرح هایی را به شما پیشنهاد می دهند

و لازم است که بدانید در این طرح شما می توانید بهای تمام شده، اجرت و دستمزد نصاب را از کارشناسان بپرسید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید.

بعد از آن که نسبت به خرید خود اطمینان لازم را داشتید و سفارش خود را نهایی کردید کارشناسان ما تمامی قطعات مورد نیاز برای نصب پنجره دوجداره هافمن

را به محل شما منتقل می کنند و عملیات مربوط به نصب و اجرای پنجره دوجداره هافمن را انجام می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

فروش پنجره دوجداره: از مهم ترین دستاوردها در صعنت آلومینیوم می توان به پنجره های ترمال بریک اشاره کرد و همان طور که در جریان هستید فلز

آلومینیوم قابلیت انتقال حرارت را دارد و برای جلوگیری از چنین مشکلی ازپروفیل ترمال بریک در روند تولید این پنجره ها استفاده شده است و همین

امر سبب شده  که مزایای آن بیش از سایر پنجره های دوجداره باشد و به همین خاطر خرید و فروش پنجره دوجداره ترمال بریک افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

فروش پنجره دوجداره | پنجره ترمال بریک | مجموعه دراج

ما در این مقاله از دراج در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با پنجره ترمال بریک در اختیار شما قرار دهیم و مرکزی معتبر

را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم که در زمینه فروش پنجره دوجداره ترمال بریک تخصص بالایی دارد. با ما همراه باشید.

فروش پنجره دوجداره | پنجره ترمال بریک | مجموعه دراجپنجره ترمال بریک

ترمال بریک که به معنای شکست حرارتی می باشد و استفاده از آن در پنجره های دوجداره آلومینیومی می توانداز انتقال گرما و سرما به بیرون جلوگیری کند و عایق بسیار

مناسبی دارد در واقع در پنجره های دوجداره لایه ای درون پنجره های دوجداره قرار دارد که از اتلاف انرژی در پنجره ها جلوگیری می کند.

در واقع لاستیک های پلی آمید در میان جداره های خارجی و داخلی پنجره قرار دارد و با کمک ماشین آلات پیشرفته دوخته می شود

و میزان انتقال دما و سر و صدا را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

خاصیت پنجره آلومینیومی

بسیاری از افراد این سوال را از خود دارند که ترمال بریک چیست و چه خاصیتی دارد؟ ترمال بریک یا همان گرمابند نوعی عایق

حرارتی است که در قسمت های خارجی چهارچوب ها قرار دارد

و مانع از انتقال حرارت می شوند و برای سازه هایی که امکان انتقال حرارت را دارند بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.

آلومینیوم از جمله فلزهایی است که رسانای گرمای خوبی بهحساب می آید و می تواند میزان گرمای بسیاری را از طریق درب و پنجره ها از دست داده و میزان هزینه های انرژی شما

را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و لازم است که بدانید این فلز مقاومت بسیار قوی دارد و همین امر سبب شده است که در روند تولید درب و پنجره از آن به عنوان ماده اولیه استفاده کنند

و اما مشکل بزرگی چون رسانا بودن از معایب اصلی آن به شمار می آید که برای حل این مشکل می توان راهکارهای بسیاری رابه کار برد که از مهم ترین این راهکارها می توان به استفاده از تیغه

پلی آمید اشاره کرد که مابین جداره های پنجره دوخته می شود و

ارتباط میان جداره های بیرونی و داخلی را کاملا قطع می کند و همین امر سبب می شود که پنجره های آلومینیومی عایق لازم را به دست بیاورند و مشکل جدی آن ها برطرف شود.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک نسل جدیدی از پنجره های دوجداره به حساب می آید که با توجه به بهره وری انرژی و عایق بالایی که دارد می توان

بدون هیچ گونه نگرانی آن را برای ساختمان ها استفاده کرد.

پنجرههای دوجداره ترمال بریک به نوع خاصی از پنجره ها گفته میشود که در روند تولید آن از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است

و لایه ای که مابین این دو فریم استفاده شده است مزایای آن را دوچندان می کند و شاید دلیل فروش پنجره های ترمال بریک درمجموعه دراج همین مزایای بالای آن باشد.

مراکزی که در زمینه فروش پنجره دوجداره ترمال بریک فعالیت می کنند قیمت این محصولات را به صورت متر مربع محاسبه می کنند

و بهتر است در زمان خرید پنجره دوجداره ترمال بریک به قیمت آن

توجه داشته باشید ما در ادامه این مقاله در تلاش هستیم بهنکاتی اشاره می کنیم که قیمت پنجره های دوجداره ترمال بریک را تحت تاثیر قرار می دهند .

فروش پنجره دوجداره ترمال بریک بسته به قیمت این محصولاتامکان دارد افزایش یا کاهش پیدا کند از این رو بهتر است به

عوامل تاثیر گذار در قیمت این سازه های ساختمانی آشنا باشید.

پروفیل ترمال بریک که برای پنجره های دوجداره استفاده می شوند دو ویژگی منحصر به فرد دارند که این دو ویژگی نشان از کیفیت بالای این پروفیل می باشد:

دوخت صحیح و اصولی تیغه پلی آمید

تیغه های پلی آمید برای آن که بتوانند کارایی لازم را داشته باشند باید با کمک دستگاه های مخصوص در میان دو فریم

آلومینیومی دوخته شوند در غیر این صورت امکان قطع شدن اتصال ها وجود دارد و همین امر موجب می شود که کارایی

پنجره ها با مشکل مواجه شود و آلومینیوم مقاومت رسانایی خود را از دست دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دو جداره وین تک | نصب پنجره دوجداره | دراج

پنجره دو جداره وین تک: کارخانجات WINTECH در ایران و سایر کشورها (ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) متعلق به گروه شرکتهای  ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشند.

پنجره دو جداره وین تک | نصب پنجره دوجداره | دراج

تاریخچهآن به1956 میلادی برمی گردد که با تولید لاستـیکهای مورد نیاز در زیره های کفش شروع به فعالیت نموده است.

گروه شرکت های ADO  با تاسیس دفاتر تجاری و نمایندگی ها و انبار های زیر مجموعه های خود

در بیش از 54 کشور همواره در حال توسعه بازارهای هدف و صادرات محصولات خود بوده است.

شرکتADOPEN  ترکیه نیز یکی از شرکت های زیر مجموعه ADO GROUP  می باشد

که مطابق آخرین بررسی و اعلام نتایج اتاق بازرگانی استانبول ترکیه مابین 280 شرکت برتر کشور ترکیه قرار گرفته است.

پروفیلهای UPVC با برند تجاری WINTECH در سال 1379 شمسی (2000 میلادی) وارد بازار مصرف کشور ایران گردید

با توجه به مزایای محصولات شرکت وین تک و همچنین سیاستهای تشویقی و حمایتی دولت در تصویب و اجرای قوانین

بهینه سازی مصرف انرژی، این محصولات مورد توجه و مصرف در بخش خصوصی و دولتی صنعت ساختمان قرار گرفت.

در ابتدای سال 1389 شمسی (2010 میلادی)  شرکت تصمیم تاسیس کارخانه تولید انواع پروفیلهای UPVC در کشور ایران گرفت

و برای این منظور از  مشارکت بخش خصوصی ایرانی استفاده گردید.

پس از بررسی مناطق مختلف در کشور ایران،با خرید زمینی به مساحت 36000 متر مربع در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی

استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز،این صنعت از اوایل آبان ماه سال 1390 شمسی افتتاح وشروع به فعالیت نمود.

پس از ورود و معرفی در بازار ایران و با توجه به نیاز بازار، نمایندگی پروفیل وین تک کرجWINTECHبه صورت رسمی افتتاح گردید

که به عنوان نماینده شرکت در استان البرز فعالیت میکند و پل ارتباطی بین کارخانه و تولید کننده می باشد.

خرید پنجره upvc در کرج | پنجره دوجداره | دراجپنجرهWINTECH با کیفیت مطلوب،جزو 5برند برتر ایران میباشد.

مقاطع تولیدی شرکت وین تک  به شرح زیر می باشند :

  • پروفیل سری 700
  • سری640
  • سری کشویی 260
  • سری 624
  • پروفیل تقویتی گالواینزه .

گروه صنعتی دراج  افتخار دارد با برند وین تک همکاری داشته و توانایی ارائه پنجره وین تک رابه مشتریان عزیز دارا  می باشد.

شیوه نصب پنجره دوجداره هافمن

نصب پنجره های دوجداره هافمن در گروه صنعتی دراج بدون تخریب انجام می شود و شما دوستان عزیز می توانید

بعد از نصب آن از زیبایی بسیاری که پنجره دوجداره هافمن دارند بهره مند شوید.

شما دوستان عزیز با نصب و اجرای این سازه های ساختمانی می توانید از ساختمان خود در برابر عوامل محیط مقاوم کنید و

از استحکام و دوامی که این محصولات دارند نهایت بهره را ببرید البته توجه داشته باشید که بهره مندی از این مزایا تنها

با نصب اصولی و صحیح پنجره های دوجداره امکان پذیر است.

در زمان نصب پنجره های دوجداره شما دوستان عزیز باید به نکات بسیاری که وجود دارد توجه داشته باشید تا بتوانید

از ویژگی های بسیاری که این تجهیزات دارند بهره مند شوید و ما در ادامه به برخی از نکات مهم که می تواند در

نصب پنجره های دوجداره به شما دوستان عزیز کمک کند اشاره خواهیم کرد.

از مهم ترین نکاتی که در زمان نصب و راه اندازه پنجره های دوجداره هافمن باید به آن توجه داشته باشید می توان

به این مورد اشاره کرد که پنجر مورد نظر باید تحمل بارهایی که به آن وارد می شود را داشته باشد .

از دیگر نکاتی که توجه به آن می تواند به شما در نصب پنجره دوجداره هافمن کمک کند می توان به آب بندی و درزبندی

پنجره های دوجداره اشاره کرد که حتما باید به صورت اصولی انجام شود تا از ورود و خروج سر و صدا و همچنین گرما و سرما

جلوگیری کند به زبانی ساده تر عایق صوتی و حرارتی لازم را داشته باشد.

شما دوستان عزیز در زمان نصب پنجره های دوجداره هافمن باید به شرایط آب و هوایی محیط خود توجه بسیاری داشته باشید

و مطابق با آن این سازه های ساختمانی را انتخاب نمایید تا از بروز مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن پنجره های دوجداره که ناشی از شرایط و آب هوایی است جلوگیری کنید.

از دیگر نکاتی که ذکر آن لازم وضروری است و شما دوستان عزیز باید به آن توجه بسیاری داشته باشید می توان به مراحل نصب

پنجره های دوجداره اشاره کرد که باید به صورت اصولی انجام شود تا پنجر ه به بهترین شکل ممکن باز و بسته شوند و هیچگونه

مشکلی را برای شما در زمان باز یا بسته کردن پنجره به وجود نیاورند.

پنجره دوجداره ارزان | فروش انواع UPVC | گروه صنعتی دراجنصب و راه اندازی پنجره های دوجداره

شما دوستان عزیز بهتر است که بدانید نصب و راه اندازی پنجره های دوجداره هافمن بدون هیچگونه تخریبی انجام می شود



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
1-400x425
D-6-1
گروه صنعتی داج
Untitled-1-2
پنجره دوجداره upvc: ما در این مطلب قصد داریم ابتدا به تعریف پنجره دوجداره بپردازیم و انواع گوناگون پنجره دوجداره را به صورت کامل به شما معرفی کرده و سپس به مقایسه اجمالی این پنجره ها با یکدیگر اشاره خواهیم کرد.

پنجره دوجداره upvc | در و پنجره | گروه صنعتی دراج

در پروسه ساخت پنجره دوجداره ، پنجره ها از شیشه به صورت دولایه بهره مند شده اند.

به دیگر سخن، این محصول در مقایسه با پنجره های معمولی از مزایای بارزی همچون رسانایی گرمایی و سرمایی بسیار کمی برخوردارند؛

جهت افزایش میزان عایق بودن در شیشه ها دوجداره این محصول میتوان از گاز آرگون نیز استفاده شود.

گاز آرگون چیست؟

گاز آرگون به عنوان گازی بدون مزه و بو و همچنین غیر قابل اشتعال شناخته می شود که می تواند رسانایی گرما و سرما را در پنجره ها به حداقل برساند

زیرا قادر خواهد بود میزان کانکشن یا انتقال گرما و سرما را در محیطی که میان دو شیشه تعبیه شده است کاهش دهد.

اما ذکر دو نکته بسیار مهم است، یکی آنکه گاز آرگون، فرار است و بعد از مدتی بیاز به شارژ مجدد دارد

و دیگری اینکه تزریق گاز درون شیشه دوجداره توسط دستگاه مخصوص و با شیوه ای خاص صورت میگیرد،

پس صرف بیان فروشنده مبنی بر شیشه دوجداره با گاز آرگون، نمی‌توان اعتماد کرد.

پنجره دوجداره ارزان در کرج | قیمت UPVC | گروه دراجباید در نظر داشت در سیستم اجرایی ساختمان در ایران، ما هیچستان شاهد این نبوده‌ایم که پس از گذشت یک الی دو سال،

سازنده یا صاحبان ملک اقدام به شارژ مجدد گاز آرگون کنند،پس بهتر است برای داشتن پنجره عایق و استاندارد،

از تولید کننده پنجره دوجداره بخواهیم بابت همه اقلام مصرف شده در انواع در و پنجره دوجداره ضمانت دهد

و حتی برای شیشه دوجداره از نظر بخار گرفتگی و زنگار داخل شیشه، ایجاد هرگونه هاله یا سفیدک و رطوبت زدگی و…شیشه را ضمانت کند.

در ایران عموما این پنجره های دو جداره با استفاده از دو گونه پروفیل UPVC و آلومینیوم  تولید می شوند،

که با توجه به کاربردی که از آن ها انتظار داریم مورد استفاده کاربران قرار می گیرند.

در دورانی که ما زندگی می کنیم و کیفیت زندگی روزمره، بیش از گذشته نیاز به استفاده از پنجره دوجداره احساس می شود،

زیرا با رشد و تراکم جمعیت آلودگی صوتی هم به عنوان یکی از مصائب زندگی در شهرها به دیگر مشکلات اضافه شده است.

اطلاع از شرایط گاز آرگون در پنجره دوجداره

در قسمت قبل به دلیل لزوم یا عدم لزوم وجود گاز آرگون در پنجره دوجداره اشاره کردیم،

حال این پرسش مطرح می شود که از کجا بفهمیم این گاز اساسا وجود دارد؟

هیچ وسیله‌ عمومی برای تشخیص در ساختمان سازی ایران، برای این موضوع وجود ندارد.

تنها روش سنتی اندازگیری دمای جداره داخلی و جداره خارجی شیشه مصرفی در پنجره دوجداره است،

که هرچه این اختلاف دما بیشتر باشد، بیشتر میتوان اطمينان کرد که آیا از گاز آرگون استفاده شده است یا خیر،

در حقیقت بحث وجود گاز آرگون در مصارف خانگی یا ساختمان سازی های کوچک که آیا داخل شیشه دوجداره این گاز وجود دارد،

کاملا اعتمادی است که نسبت به فروشنده پنجره دوجداره بدست می آوردید.

فروش پنجره upvc | پنجره دوجداره در کرج | دراجدر پروژه های عظیم و بزرگ این موضوع کاملا متفاوت است، شیشه های دوجداره توسط کارخانه تولیدکننده دارای شماره سریال تولید و گواهی مکتوب است،

ضمن اینکه بصورت رندم از شیشه های نصب شده داخل پروژه ،توسط دستگاهی که حجم مولکولی گاز بین دو لَت شیشه های دوجداره

را اندازگیری کرده و با توجه به ابعاد شیشه و تقسیم آن بر یک مترمکعب ،به عددی میرند،که نشان دهنده وجود یا عدم وجود گاز بین شیشه ها می‌شود.

بصورت خلاصه و کاملا صادقانه می‌توان گفت بیش از ۹۰درصد شیشه‌ای دوجداره داخل بازار هرگز عملیات تزریق گاز را ندارند و این موضوع  فقط در حد تبلیغ از جانب فروشنده در و پنجره دوجداره مطرح می‌شود.

انواع گوناگون پنجره دوجداره

ما در این قسمت از نوشتار خود به انواع پنجره دوجداره از حیث برخورداری از سیستم های بازشو می پردازیم.

پنجره ثابت دوجداره

پر بی‌راه نگفته ایم اگر عنوان کنیم که پنجره ثابت در بین دیگر انواع پنجره دوجداره از محبوبیت ویژه ای در میان مردم برخوردار است.

این پنجره ها بیشتر در مکان هایی مورد بهره برداری قرار می گیرند که هیچ احتیاجی به باز و بسته شدنشان وجود نداشته باشد

و تنها از آن ها به مثابه نورگیر استفاده می کنند.

باید از پنجره ثابت در جاهایی استفاده کرد که امکان دسترسی برای تمیز کردنشان به راحتی امکان پذیر باشد.

اگر این مهم روی ندهد باید در انتخاب خود تجدیدنظر کرد و از پنجره هایی بهره برد که از بازشو برخوردار باشند.

مزایا پنجره ثابت دوجداره

وسعت دید در پنجره های ثابت دوجداره به نسبت پنجره هایی که از بازشو بهره مند هستند بیشتر است

زیرا هیچ نوع لنگه بازشویی وجود ندارد ، نکته دیگری که باید بدانید این است که باتوجه به عدم استفاده از یراق پنجره دوجداره

و همچنین عدم وجود لنگه بازشو قیمت تمام شده این پنجره، از باقی پنجره ها کمتر میباشد.

بنا به دلایلی که برشمردیم این قسم از پنجره های دوجداره بسیار در بین کاربران طرفدار دارد و یکی از پرمصرف ترین ها به شمار می رود

چون از نظر ظاهری در همه مدل ها طراحی و مورد استفاده واقع خواهد شد.

عموما پروفیل به کار رفته در پنجره ثابت با ابعاد استاندارد و کوچک، چهار تکه می باشد که به هم جوش می شود و شیشه مدنظر در آن قرار می گیرد

که در پنجره‌ای بزرگتر ممکن است داخل آن شبکه بندی نیز ایجاد شود واز شیشه های مختلفی نظیر تک جداره، سکوریت، لمینیت، رنگی، دو و سه جداره و…

در این نوع از این پنجره ها استفاده می کنند که می تواند ضامن زیبایی و نوع کارکرد متفاوت پنجره ثابت باشد.

پنجره دوجداره UPVC | نمایندگی پنجره دوجداره در کرج | دراجباید اضافه کرد که این پنجره ها قابلیت دید وسیع برای داشتن منظره های بینظیر و همچنین نورگیر بسیاربالایی را دارد.

پنجره دوجداره ثابت در پوشش هایی در آلاچیق، ویلا، بالکن، پاسیو و گلخانه بیشتر کاربرد دارد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم پنجره های ثابت به علت عدم برخورداری از یراق آلات قیمت مناسبی دارند، در ادامه نیز می گوییم

که عدم وجود لولا و دستگیره ها بهای تمام شده پنجره را بیش از پیش کاهش خواهند داد.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به صفحه قیمت آنلاین  پنجره دوجداره در وب سایت گروه صنعتی دراج رجوع کنید.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره کشویی به صورت ریلی کار می کند و باز و بسته می شود؛ به عبارتی دیگر بر روی محور افقی حرکت می کند و به شکل خطی باز و بسته می شود.

ما می توانیم از این مدل در همه قاب ها و همچنین همه سطوح استفاده ببریم. ولی این امکان وجود دارد

که برخی از سطوح  و همچنین قاب ها برای مدل کشویی محدودیت هایی را ایجاد کنند و بهره وری که لازم داریم را نداشته باشند.

کاربرد پنجره دوجداره کشویی

پس باید در نظر داشت که نمی توان پنجره دوجداره کشویی را برای همه قاب ها و سطوح پیشنهاد کرد،

به عنوان مثال در پروژه های بازسازی به دلیل شکل ظاهری فریم پنجره قدیمی امکان استفاده از پنجره کشویی وجود ندارد ،

قابلیت های عایق بودن، موجود در پنجره کشویی دوجداره تقریبا پانزده در صد کم تر از نوع لولایی است

به دلیل قرار گرفتن غلطک زیر لنگه کشویی و فضایی که برای حرکت نیاز دارد، لذا نسبت به پنجره های ثابت و پنجره لولایی میزان عایق بودن کمتری دارد.

یراق آلات پنجره کشویی نیز از مواردی همچون اسپانیولت، غلتک، دستگیره، ریل و … شکل یافته است.

یکی از مهم ترین این یراق آلات غلتک است که بر اساس اندازه لنگه و همچنین وزن شیشه برگزیده می شوند.

در حال حاضر دو گونه غلتک در دسترس قرار گرفته است: 1.غلتک پلاستیکی با ABS 2. غلتک برنجی

باید توجه داشت غلطک پلاستیکی با دو کیفیت گوناگون در بازار موجود می باشد،نوع با کیفیت آن ABS و نوع دیگر آن پلاستیک معمولی است، که غلتک پلاستیکی معمولی در مقایسه با نوع برنجی آن از عمر زیادی برخوردار نیست ولی نحوه حرکت در ان به شکلی نرم تر صورت می گیرد.

امروزه اکثر برندهای بزرگ دنیا از غلطک با جنس ABS که ظاهری شبیه به پلاستیک دارد استفاده میکنند،

زیرا این جنس ضد سایش است و همچنین مقاومت بسیار بالایی در تحمل وزن دارد، و همچنین با توجه به اینکه نوعی پلاستیک فرآوری شده

با فرمولاسیون خاص است،از اصطکاک بین دو قطعه فلزی جلوگیری میکند، ریزا در صورت استفاده از غلتک برنجی و همچنین

وجود ریل آلومینیومی در پنجره کشویی دوجداره، سایش زیادی در زمان باز و بسته شدن لنگه کشویی شاهد هستیم.

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دوجداره فرانسوی به پنجره ای می گویند که هر دو لنگه آن می تواند باز شود و ما به راحتی قادر خواهیم بود تا بیشترین بهره برداری را از آن ها داشته باشیم.

در حقیقت مهم ترین فاکتور این پنجره ها برخورداری از دو لنگه بازشو است ولی باید عنوان کرد که دربین تولیدکنندگان پنجره دو جداره

و سیستم بازشویی که وجود دارد ،فقط یک لنگه این پنجره دستگیره دارد و لنگه دیگر به واسطه چفت درونی باز می شود،

اما در گروه صنعتی دُراج این موضوع متفاوت است ،



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره آلومینیومی: پنجره آلومینیومی یک نوع پنجره است که فریم یا قاب آن پروفیل آلومینیوم  میباشد و در حال حاضر بروزترین نوع پنجره دوجداره است.

آلومینیوم به عنوان یک فلز سبک و مقاوم  دارای مزایای زیادی است که به آنها اشاره کرده ایم، از مهمترین آنها میشود به مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسید شدن و تنوع رنگی فوقالعاده و زیبایی ظاهری اشاره کرد، که باعث میشود  بسیار مناسب برای ساخت پنجره‌های دوجداره باشد.

پنجره آلومینیومی | پنجره آلومینیومی ترمال بریک | گروه صنعتی دراج

پنجره‌های آلومینیومی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

مقاومت: آلومینیوم مقاوم در برابر رطوبت، خوردگی و تغییرات آب و هوایی است. این ویژگی باعث می‌شود

پنجره‌های آلومینیومی برای محیط‌های با مرطوب بسیار بالا مناسب باشند.

سبک وزن: آلومینیوم یک فلز سبک است با مقاومت بالا که نصب و استفاده از پنجره‌های آلومینیومی را افزایش میدهد.

زیبایی ظاهری: پنجره‌های آلومینیومی تنوع ظاهری زیادی دارند و به راحتی با سبک‌های معماری مدرن و کلاسیک سازگاری دارد.

تنوع فریم های آلومینیوم قاب‌ باریکتر و زیباتری را نسبت به سایر مواد مانند upvc فراهم می‌کند، که در نتیجه ظاهری مطلوب و چشم انداز بیشتری ازنمای خارجی ساختمان و دید داخلی می‌دهد.

عایق حرارتی و صوتی: پنجره‌های آلومینیومی توان عایق بودن بالایی دارند که جهت عایق حرارتی و صوتی استفاده میشوند.

باز و بسته شد لنگه: پنجره‌ آلومینیومی با توجه به یراق آلات قابل تنظیم و مکانیزم‌ حرفه ای کاملا صحیح باز و بسته شده و تنوع بالایی دارند.

پنجره‌ دوجداره آلومینیومی در تمامی ساختمان ها اداری یا مسکونی استفاده میشود و به دلیل مزایای فوق، بسیار محبوب هست.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک مقاومت بسیار بالایی دارد

پنجره‌های آلومینیومی به طور کلی مقاومت کافی در برابر وزن و فشار را دارند. آلومینیوم یک فلز سبک و بسیار مقاوم است

که در صنعت ساختمان‌سازی به عنوان یک جایگزین مناسب برای فلزات سنگین مانند فولاد استفاده می‌شود.

پنجره‌های آلومینیومی دوجداره با استفاده از چارچوب‌ها و فریم آلومینیومی مقاوم و سازگار با محیط زیست و استانداردهای صنعتی ساخته می‌شوند.

این چارچوب‌ها معمولاً از طریق اتصالات قوی و پانچ پنوماتیک  به هم متصل می‌شوند، که مقاومت و استحکام پنجره‌ها را بهبود می‌بخشد.

همچنین، طراحی و ساختار پنجره‌های آلومینیومی به گونه‌ای است که وزن و فشار را به طور متناسب تحمل کنند.

با استفاده از پروفیل‌های عرضه شده از سوی تولیدکنندگان معتبر و استفاده از روش‌های ساخت پیشرفته، پنجره‌های آلومینیومی

قادر به تحمل وزن شیشه و مقاومت در برابر فشار و بارهای خارجی معمول در محیط ساختمانی هستند.

پنجره آلومینیمی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک یا پنجره آلومینیومی با شکست حرارتی یک نوع پنجره است که به منظور بهبود عملکرد حرارتی آن طراحی شده است.

این نوع پنجره شامل ساختاری است که از طریق قطع کردن تماس حرارتی بین دو قسمت آلومینیومی داخلی و خارجی ایجاد می‌کند.

طراحی پنجره آلومینیومی ترمال بریک به منظور کاهش انتقال حرارت از داخل به خارج (یا بالعکس) استفاده می‌شود.

در این نوع ساختار، عایق حرارتی مانند پلی‌آمید بین دو قسمت آلومینیومی قرار می‌گیرد تا جریان حرارت را قطع کرده و انتقال حرارت را کاهش دهد.

به جهت مطالعه مقاله قیمت پنجره آلومینیومی کلیک کنید.

مزایای پنجره ترمال بریک

با استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک، مزایای زیر به دست می‌آید:

عایق حرارتی بهتر: با قطع کردن جریان حرارت از طریق قسمت آلومینیومی داخلی به خارجی، تلفات حرارتی کاهش می‌یابد و عملکرد حرارتی پنجره بهبود می‌یابد.

عایق صوتی بهتر: ساختار ترمال بریک نیز می‌تواند به عنوان عایق صوتی عمل کند و صداهای خارجی را کاهش دهد.

جلوگیری از تعریق( تشکیل ترشحات آبی): با قطع جریان حرارتی از طریق پل میانی، احتمال تشکیل ترشحات آبی یا بخار درون پنجره کاهش می‌یابد.

کاهش تلفات انرژی: بهبود عملکرد حرارتی پنجره به معنی کاهش تلفات انرژی و کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی است.

پنجره ترمال بریک معمولاً در ساختمان‌ها و واحدهایی با نیاز به عایق حرارتی و صوتی بالا استفاده می‌شود.

پنجره آلومینیومی نرمال بریک

نرمال بریک (Normal Break) یک نوع سیستم پنجره آلومینیومی است که عایق کمتری از ترمالبریک می باشد و انتقال حرارتی و پرت انرژی تا حدودی در آن صورت می گیرد.

و این عامل بزرگترین ایراد آلومینیوم نرمال (اختصاصی ) می باشد که در آلومینیوم ترمال بریک رفع گردیده است.

استحکام بالا: سیستم نرمال بریک، هم به دلیل ماهیت خود آلومینیوم و فلز بودن آن دارای استحکام لازم می باشد

و نسبت به پروفیل های پی وی سی از استحکام بالاتری برخوردار است اما در مقایسه با ترمال بریک ضعیف تر عمل می کند .

فروش پنجره ترمال بریک | پنجره آلومینیومی | گروه صنعتی دراجتاثیرات پنجره ترمال بریک در ساختمان

استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک (Thermal Break) می‌تواند تاثیرات مثبت قابل توجهی در ساختمان داشته باشد.

در زیر تاثیرات اصلی استفاده از این نوع پنجره را بررسی خواهم کرد:

پنجره ترمالبریک و بهبود عملکرد حرارتی

ساختار ترمال بریک در پنجره آلومینیومی، انتقال حرارت از داخل به خارج و بالعکس را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

این به این معنی است که در فصل‌های سرد، گرمایی که در داخل ساختمان تولید می‌شود به سمت خارج انتقال پیدا نمی‌کند

و در فصل‌های گرم نیز گرما از خارج به داخل ساختمان نمی‌رود. این باعث کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش و افزایش بهره‌وری انرژی می‌شود.

عایق صوتی بهتر

سیستم ترمال بریک می‌تواند عملکرد صوتی پنجره را بهبود بخشیده و صداهای خارجی را کاهش دهد.

لایه عایقی که در میان دو قسمت آلومینیومی قرار دارد، توانایی جذب و جدا سازی صدا را دارد و باعث کاهش تراکم و شدت صداهای خارجی در داخل ساختمان می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره آلومینیومی: آیا شما هم به دنبال پنجره باکیفیت برای منزل خود هستید و تمایل دارید

با صرف هزینه ای مناسب برای محیط کاری یا زندگی خود پنجره ای مناسب را خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید؟

زمانی که بحث از پنجره آلومینیومی در میان باشد، توجه همه به گران بودن آلومینیوم جلب میشود،

که جدا از قیمت جهانی و داشتن ارزش آن در دسته بندی فلزات گرانبها،

باید توجه داشته باشیم در مصارف ساختمانی، مخصوصا در سیستم هاي متنوع درب و پنجره آلومینیوم

با توجه به کیفیت بالا و زیبایی وصف نشدنی و عایق بودن و کاربردی بودن آن،  دیگر قیمت پنجره آلومینیومی بالا نیست!

قیمت پنجره آلومینیومی

شاید برای شما تعجب آور باشد ،اما با توجه به مقاومت بالا و پیشگیری از نفوذ گرد و خاک

و همچنین داشتن عایق صوت که صداهای مزاحم را رفع می‌کند و نیز جلوگیری از پرت دما و پرت انرژی محیط داخلی

که در هزینه های حامل های انرژی صرفه جویی بسیاری صورت میگیرد، دیگر قیمت پنجره آلومینیوم بالا نیست ،

ضمن اینکه روش هایی وجود دارد که تا حد ممکن قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را کاهش داد،

ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنم که اگر قصد خرید پنجره با کیفیت و با مزایای بالا برای محیط خود دارید

با کارشناسان ما در مجموعه گروه صنعتی دُراج تماس برقرار کنید تا متناسب با هزینه ای که برای

خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید با کمک آن ها بهترین پنجره را خریداری کنید.

استعلام قیمت پنجره آلومینیومی

این روزها با توجه به بالا رفتن ناگهانی قیمت تمامی محصولات افراد

به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمت به صرفه هستند

و در واقع قبل از آن که خریدی انجام دهند ،اقدام به استعلام قیمت پنجره آلومینیومی میکنند

که حق طبیعی آنها بوده و باید قبل از نهایی کردن خرید و ثبت سفارش پنجره دوجداره آلومینیومی

از ریز اقلامی که خریداری می‌کنند مطلع شوند و با آنالیز و مقایسه درست به نتیجه ایده آل در مورد قیمت پنجره آلومینیوم برسند.

ما در این صفحه ازسایت دُراج در تلاش هستیم عواملی را که در قیمت پنجره دوجداره

تاثیر گذار هستند را به شما معرفی کنیم گه با ذهنی باز بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. با ما همراه باشید.

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم عوامل بسیاری هستند که بر قیمت پنجره آلومینیومی

تاثیر گذار هستند و همین امر سبب می شود که نتوان برای این محصولات قیمت ثابتی را در نظر گرفت

از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سطح مقطع پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی
نوع بازشو پنجره آلومینیومی
برند پروفیل آلومينيوم پنجره
نوع رنگ یا آنادایز پنجره آلومینیومی
ارتفاع وعرض که به طراحی پنجره مربوط است
یراق آلات پنجره از نظر برند و تعداد
شیشه دوجداره و توجه به جنس و ضخامت و رنگ آن
هزینه های مربوط به حمل و نصب پنجره
و غیره

که همه موارد فوق تاثیر مستقیم بر قیمت پنجره آلومینیومی دارند و در زمان خرید پنجره باید بیشترین دقت را به آن داشته باشیم.

دلیل این که قیمت پنجره آلومینیومی را نمی توان با توجه به متر مربع بررسی کرد چیست؟

برای آن که دلیل این امر را متوجه شوید بهتر است به مثالی که در ادامه به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

پنجره اول با ابعاد 2 در 6/1 متر ثابت بدون یراق آلات و همراه با شیشه و بدون لنگه بازشو

و بدون هیچ نوع یراق آلات و بصورت فیکس است.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

هزینه خرید پنجره دوجداره: قیمت پنجره دوجداره از مهم ترین نکاتی است که افراد در زمان

خرید به آن توجه بسیاری دارند و در تلاش هستند که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنند

پنجره ای باکیفیت را خریداری نمایند از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده که در این

زمینه فعالیت می کنند همواره در تلاش هستند که پنجره دوجداره با قیمتی کمتر از آن چه که

در بازار است در اختیار مشتری قرار دهند و در برخی مواقع برای کاهش قیمت ها از کیفیت محصول مورد نظر کم می کنند.

هزینه خرید پنجره دوجداره | پنجره دوجداره اقساطی کرج | دراج

بنابراین مبحث قیمت پنجره دوجداره و کیفیت این محصولات از مهم ترین نکاتی است که افراد

در زمان خرید باید به آن توجه بسیاری داشته باشید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با پنجره های دوجداره و عوامل تاثیر گذار

در قیمت پنجره دوجداره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره با توجه به عوامل و شاخصه های بسیاری تعیین می شود و نوساناتی

که در بازار ارز وجود دارد می تواند در بهای تمام شده این محصولات تاثیر گذار باشد از این رو

نمی توان برای پنجره های دوجداره قیمت ثابتی را عنوان کرد.

اگر تمایل به خرید پنجره دوجداره دارید بهتر است قبل از آن که خریدی انجام دهید به عواملی

که در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است توجه داشته باشید برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره

که در مجموعه صنعتی دراج به فروش می رسد می توانید به صفحه قیمت آنلاین پنجره دوجداره مراجعه نمایید.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره

بسیاری از افراد که قصد خرید پنجره دوجداره را دارند همواره با این سوال مواجه هستند که

قیمت پنجره دوجداره به چه صورت محاسبه می شود؟ چه عواملی می توانند در قیمت پنجره

دوجداره تاثیر گذار باشند؟ بهترین تولید کننده پنجره دوجداره در ایران کدام است؟

سوال در ارتباط با پنجره دوجداره بسیار است و تنها به موارد گفته شده محدود نمی شود و ما

در این نوشتار در تلاش هستیم به سوالات این چنینی پاسخ دهیم.

پنجره های دوجداره از جمله پنجره های کاربردی است که این روزها توجه بسیاری از افراد

را به خود جلب کرده است به همین دلیل طرح و رنگ های بسیاری از آن تولید و به بازار عرضه

شده است و کیفیت و کارایی آن ها با همدیگر متفاوت است و همین امر موجب شده که افراد

در زمان خرید این تجهیزات دچار سردرگمی شوند.

از مهم ترین چالش هایی که بسیاری از خریداران در زمان انتخاب و خرید با آن مواجه هستند

می توان به اختلاف قیمت پنجره دوجداره در شرکت های مختلف اشاره کرد.

همان طور که در جریان هستید این روزها بازار ارز و بازارهای داخلی وضعیت نابسامانی دارند

و همین امر موجب شده است که قیمت مواد اولیه به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

علاوه بر متغییر بودن قیمت ارز، موارد دیگری از قبیل یراق آلات، نوع بازشوها، ضخامت و جنس

شیشه ها، پروفیل، برند پروفیل، گالوانیزه، شرکت سازنده همگی در بهای تمام شده این تجهیزات

تاثیر گذار هستند، بهترین راهکار برای برآورد قیمت پنجره دوجداره برقراری تماس با کارشناسان

ما در مجموعه صنعتی دراج می باشد.

برای آن که اطلاعات دقیقی در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره به دست بیاورید لازم است که

ریزترین هزینه ها از قبیل هزینه تولید، ساخت پنجره، تولید ساخت شیشه، قیمت حمل و

نصب پنجره، برش کاری و غیره را بررسی کنید هر چند نوع پنجره دوجداره می تواند در بهای

تمام شده پنجره تاثیرگذار باشد.

روش های محاسبه قیمت پنجره دوجداره

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره بهتر است که به روش هایی که در ادامه به آن ها اشاره

می کنیم توجه داشته باشید چرا که این روش ها از مهم ترین راهکارها برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره است.

روش اول، قیمت پنجره دوجداره با توجه به مواد و متریال های مصرفی

دوم، محاسبه قیمت پنجره دوجداره به صورت متر مربع بررسی می شود.

سوم، قیمت پنجره دوجداره با توجه به ابعاد محیط شما

قیمت پنجره دوجداره بر اساس متر مربع

محاسبه قیت پنجره دوجداره از مهم ترین نکاتی است که افراد همواره به آن توجه

بسیاری دارند و برای سازندگان ساختمان همیشه این سوال بوده که قیمت پنجره

دوجداره به چه صورت محاسبه می شود؟ شاید علت این سوال این باشد که پنجره

هایی که در بازار به فروش می رسد با قیمت های مختلفی به مشتریان معرفی می شوند

و همین امر سبب شده است که قیمت این سازه های ساختمانی با همدیگر متفاوت باشد.

همان طور که در جریان هستید ابعاد پنجره های ایرانی معمولا 140 در 140 سانتی متر است

و در صورتی که اندازه پنجره های شما نیز به صورت استاندارد است بهتر است پنجره هایی

با ابعاد گفته شده برای ساختمان خود نصب کنید بنابراین قیمت ها نیز به صورت واحدی برای

شما محاسبه می شود و در صورتی که دو عدد پنجره با این ابعاد دارید هزینه های آن ها دوبرابر می شود.

جهت مطالعه مقاله پنجره دوجداره ارزان کلیک کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که ابعاد پنجره مورد نظر استاندارد نبود باید اندازه گیری دقیقی

از ابعاد پنجره داشته باشید چرا که هزینه های مورد نظر به صورت متر مربع محاسبه می شود

برای نمونه اگر ابعاد پنجره دوحداره 40 متر مربع باشد باید قیمت هر متر مربع پنجره را در عدد

40 ضرب کنید تا قیمت نهایی پنجره دوجداره به دست آید.

توجه داشته باشید که این قیمت ها به صورت حدودی می باشد و عوامل بسیاری در افزایش

یا کاهش قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار هستند.

فرمولی که در ادامه به آن اشاره می کنیم ساده ترین روش برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره می باشد:

(پروفیل مصرفی × قیمت متر طول) + (شیشه مصرفی × قیمت متر مربع) + (یراق آلات × قیمت واحد) = کل هزینه ساخت یک پنجره

نوع پروفیل

از دیگر عواملی که در قیمت پنجره دوجداره به صورت مستقیم تاثیر می گذارد نوع پروفیلی است

که برای این سازه ها استفاده شده است که از پرکاربردترین پروفیل ها برای پنجره دوجداره می توان

به آلومینیوم و یو پی وی سی اشاره کرد.

پنجره های آلومینیومی خود به دو دسته نرمال بریک و ترمال بریک دسته بندی می شوند که

هر کدام از آن ها زیر مجموعه های خود را دارند که عمده ترین تفاوت آن ها با هم دیگر در بازشوی پنجره دوجداره است.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی به خصوص نوع ترمال بریک با توجه به ساختار و عایق بندی

قوی که دارد در مقایسه با دیگر مدل های پنجره دوجداره بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعویض  در و پنجره  قدیمی با  سیستم های دوجداره از جمله مفیدترین و با ارزش ترین خدمات ما بشمار می آید.
از آنجایی که نیمی از تولیدات ما در پروژه ها تعویض و جایگزینی پنجره های
دو جداره با قدیمی میباشد
بر آن شدیم تا اطلاعات دقیق تری از شرایط کاری خود و
همچنین نحوه تعویض و جایگزینی پنجره upvc با پنجره های قدیمی را در اختیار عموم قرار دهیم.
امروزه به دليل پايان پذير بودن منابع انرژي ،
صرفه جویی در مصرف انواع انرژی ها بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي قرار گرفته است.
توسعه صنايع مختلف و شکل گيري فناوري هاي جديد،
همواره با هدف کاهش مصرف انرژي همراه بوده است.
در کشور ما نيز هم اکنون که فرآيند توسعه شتاب گرفته است،
با عدم توجه به مصرف صحيح منابع ،
تبعات زيادي به همراه داشته و رشد و توسعه کشور را
با مشکلات فراوان مواجه خواهد ساخت.
صنعت ساختمان کشور با سهمي در حدود ۳۵٪ مصرف ساليانه کل انرژي کشور ،
موظف است تا درجهت نيل به کاهش حداکثري مصرف سوخت و بهينه سازي آن
تمام تلاش خود را بنمايد.
همچنین با توجه به افزایش چشمگیر تعرفه گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی و…..

از مواردی که هم به اقتصاد و هم به آرامش خانوارها کمک می کند
تعویض پنجره های قدیمی تک جداره با پنجره های دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی است.
در غالب موارد نیاز به تخریب ، آهنکشی و آهنگری وجود ندارد .
در مواردی که سطح مقطع پروفیل های پنجره قدیمی 6 سانتیمتر یا بیشتر باشد از
پروفیل های معمولی نوساز و در مواردی که سطح مقطع پروفیل پنجره قدیمی کمتر از 6 سانتیمتر باشند
از پروفیل بازسازی و یا لبه دار ( سش) برای فرم پنجره های جدید استفاده می شود.
توصیه می شود با توجه به طراحی استاندارد و خاص پروفیل بازسازی و همچنین سرعت بخشیدن به فرایند نصب و تولید از پروفیل بازسازی استفاده گردد.
که این موضوع از تحمیل هزینه های جانبی( اجرت آهنگری،ساخت یونیت آهنی،ایاب و ذهاب آن)به مشتریان جلوگیری می کند.
از این رو گروه صنعتی دراج  با استفاده از پروفیل های لبه دار و بازسازی اقدام به تولید پنجره برای ساختمانهای قدیمی که از پنجره های آهنی و یا آلومینیومی استفاده می کنند
نموده و توانسته نیاز بسیاری از هموطنان عزیزمان را برآورده کند.
استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا آلومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش می گیرد.
پنجره های دو جداره  به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده می شوند.
تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما بدون بنایی و نقاشی ، فقط در یک روز کاری توسط  پرسنل توانمند و با تجربه گروه صنعتی دراج انجام می پذیرد.
بدین گونه که  در و پنجره های قدیمی با فرز کنده شده و لنگه ها و شیشه های آن برداشته می شود و فقط  فریم محیطی پنجره ،
که در دیوار فرورفته باقی میماند و  در و پنجره دوجداره ،
با پیچ هایی مخصوص بر روی قاب  در و پنجره های قدیمی،
نصب شده و با فوم و چسبی مخصوص ، درزگیری و عایق می شوند.

لزوم تعویض  در و پنجره قدیمی با  در و پنجره  دو جداره:

  1. جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما

  2. زیبایی و تنوع در رنگ

  3. عایق صوتی

  4. کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی

  5. افزایش طول عمر  در و پنجره

  6. تنوع در انتخاب  در و پنجره و یراق آلات

  7. مقاومت در برابر نفوذ آب باران

  8. عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

  9. غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها و دوام و استحکام بالا

  10. وزن کم،قابلیت بازیافت،سهولت در نظافت و سرعت در نصب

تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی پنجره های جدید با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام می شود و
هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع  با هم در طرح تعویض شرکت کنند
روند کار هر واحد سریع تر انجام می شود و در کنار به دست آمدن نمای زیبای ساختمان،
مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد و
از سر و صدای کوچه و خیابان و ورود گرد و خاک و قبوض برق و گاز با
ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود.
پس از تعویض درب و پنجره ها  به جرات می توان گفت
میزان  صرفه جویی در انرژی تا ۴۵ درصد افزایش می یابد



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره (آنلاین)

 

شما هم اکنون در کاملترین و متنوع ترین فرم محاسبه قیمت آنلاین در ایران قرار دارید.وقت بگذارید، لذت ببرید و با ذهنی آگاه تصمیم به اجرای پروژه خود بگیرید،مشاوران ما به صورت تمام وقت و رایگان در کنار شما هستند32314740-026.

 

ضمن تشکر از انتخاب ما به عنوان مجموعه مورد اعتماد خود در راستای شفاف سازی قیمت و کمک به تصمیم گیری شما ،فرم زیر با تنوع اشکال مختلف در اختیار شما قرار داده شده ، لطفاً با صبوری و دقت بالا مطالب زیر را مطالعه کرده و سپس با وارد نمودن ابعاد و مشخص کردن پارامترهای دیگر و فشردن دکمه محاسبه از قیمت در یا پنجره دوجداره خود مطلع شوید.

 

در قسمت مقالات هم، توضیحات فنی کاملی در اختیار شماهست

1پروفیل: برندهای مختلف با تفاوت کیفی زیادی در بازار وجود دارد که در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد(پروفیل های با ضمانت و مورد تایید استاندارد ملی ایران در نظر گرفته شده )

2. یراق آلات: نوع بازشوهای پنجره و درها تنوع بسیار زیادی دارد(تک حالته، دوحالته ، کشویی، فرانسوی و…)با توجه به نوع بازشو ها و برند یراق آلات قیمت تمام شده مشخص می گردد.(یراق آلات ساخت کشور ترکیه در نظر گرفته شده)

3. شیشه :همانند موارد فوق شیشه هم تنوع بسیار بالایی دارد (فلوت ساده، رفلکس طلایی ،سکوریت، مشجر، رفلکس نقره ای ، برنز و …) استفاده از شیشه تک جداره یا دو جداره امکان پذیر است و طبیعتا تاثیر در قیمت نهایی دارد( شیشه شرکتی و با ضمانت در نظر گرفته شده )

4. در فرم زیر تمام پروژه ها با رنگ سفید در نظر گرفته شده ، با توجه به رنگ پذیر بودن پروفیل ها یا لمینت آن ها قیمت پنجره تغییر خواهد کرد

5. در نظر داشته باشید برای تعویض پنجره یا درهای قدیمی، از پروفیل مخصوص آن استفاده می شود و با کارهای نوساز تفاوت دارد، ضمن اینکه نحوه نصب آنها هم متفات می باشد ، لطفا در پر کردن فرم نهایت دقت را داشته باشید

***** باتوجه به نرخ ارز و تاثیر آن بر تمامی اجناس رقم محاسبه شده ممکن است 10 الی 15 در صد تفاوت + یا – داشته باشد*****

جهت در یافت قیمت دقیق و بروز اجناس و همچنین مشاوره فنی با شماره 32314740-026 تماس گرفته یا فرم سفارس آنلاین را پر نمایید

 


:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره دوجداره کرج: پنجره های دوجداره این روزها با توجه به مزایای بالایی که برای ساختمان دارند طرفداران بسیاری را از آن خود کرده اند و همین امر سبب شده است که مدل های مختلفی از آن توسط شرکت های گوناگون تولید و به بازار عرضه شود به همین قیمت پنجره دوجداره در کرج با همدیگر متفاوت است.

انواع پنجره دوجداره کرج |خرید پنجره upvc| دراج

افرادی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارند قبل از آن که اقدام به خرید این تجهیزات کنند بهتر است اطلاعات لازم را در ارتباط با پنجره دوجداره و قیمت این تجهیزات ساختمانی به دست آورده و سپس خرید خود را انجام دهند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با قیمت انواع پنجره دوجداره و مدل های مختلف پنجره دوجداره در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهیم تا بتوانید بهترین خرید را با توجه به بودجه ای که برای این سازه های ساختمانی در نظر گرفته اید انجام دهید.

پنجره دوجداره و مزایای استفاده از آن

پنجره های دوجداره امروزه به عنوان یکی از بهترین تجهیزات ساختمانی به حساب می آید این پنجره ها مزایای بسیاری دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم و این مزایا سبب شده است که بسیاری از افراد در زمان خرید به سراغ پنجره های دوجداره بروند.

پنجره دوجداره ارزان قیمت | انواع پنجره upvc | مجموعه دراجهمان طور که در جریان هستید یکی از عوامل موثر در انتخاب و خرید پنجره های دوجداره، قیمت پنجره و تناسب قیمت با کارایی و مزایای آن می باشد و بهتر است قبل از خرید به عواملی که بر قیمت پنجره های دوجداره تاثیر گذار هستند توجه داشته باشید.

احتمالا قبل از آن که اقدام به خرید و نصب این سازه های ساختمانی کنید سوال های بسیاری در این زمینه برای شما به وجود آمده است

که قیمت پنجره دوجداره با توجه به چه عواملی مشخص می شود

و بهتر است که بدانید زمانی که مشتری

از روند قیمت گذاری پنجره دوجداره اطلاعات داشته باشد

و بداند که چه عواملی می تواند در کاهش یا افزایش

قیمت پنجره دوجداره در کرج تاثیر گذار باشد حس اعتماد بیشتری نسبت به خرید خود پیدا می کند و از خرید خود رضایت بیشتری دارد.

قیمت پایه پنجره دوجداره

قیمت پایه ی پنجره ی دو جداره، با توجه به عواملی افزایش یا کاهش پیدا می کند و در برخی مواقع این عوامل به صورت ثابت می توانند در افزایش قیمت پنجره تاثیر داشته باشد و در برخی مواقع این عوامل می توانند نقشی گذری در این باره داشته باشند اما با این حال بهتر است در زمان انتخاب پنجره دوجداره به تمامی عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره در کرج توجه داشته باشید.

شما کاربران عزیز می توانید جهت اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج به صفحه قیمت آنلاین در وب سایت گروه صنعتی دراج مراجعه نمایید و یا این که با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است تماس داشته باشید و اطلاعات لازم را در ارتباط با قیمت پنجره دوجداره در کرج به دست بیاورید.

متریال هایی که در تولید پنجره های دوجداره استفاده می شوند

گروه صنعتی دراج با سال ها سابقه درخشان و استفاده از متریال های مصرفی با کیفیت در تلاش است که بهترین پنجره دوجداره را در دسترس شما کاربران عزیز قرار دهد که بتوانید از تمامی مزایایی که این پنجره ها دارند استفاده کنید.

در مقاله های مختلفی که در ارتباط با پنجره های دوجداره نگارش شده است

بهتر است که بدانید پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در ساختمان شما دارد

و می تواند مزایای بسیاری از جمله افزایش قیمت ساحتمان، بالا بردن امنیت خانه و محل کار، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی، مقاومت بالا در برابر زلزله داشته باشد و وجود طرح ها با بازشوهای متنوع، طول عمر بالا و رنگ های بی نظیر سبب شده است که افراد برای خرید این تجهیزات تمایل بسیاری از خود نشان دهد.

پنجره یو پی وی سی | قیمت پنجره دوجداره | دراجلازم به ذکر است که گروه صنعتی دراج با توجه به تولیدات باکیفیتی که دارد می تواند به شما این اطمینان خاطر را دهد که با خرید پنجره های دوجداره می توانید از تمامی مزایایی که این پنجره ها دارند بهره مند شوید.

قیمت پنجره دوجداره درکرج چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پنجره دوجداره در کرج کار چندان سختی نیست و شما به راحتی می توانید آن را محاسبه کنید اما برای

آن که بتوانید به طور دقیق، قیمت پنجره دوجداره درکرج را به دست آورید بهتر است اطلاعات دقیقی در ارتباط با ابعاد پنجره دوجداره داشته باشید برای نمونه تعداد بازشوهای پنجره ، نوع باز شدن

پنجره با توجه به  تک حالته، دو حالته، کشویی بودن

پنجره و غیره می تواند در تشخیص قیمت دقیق پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد

و لازم به ذکر است که قیمت پایه پنجره دوجداره با توجه به متراژ پروفیل مصرفی در و پنجره های مورد نظر شما محاسبه می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

چگونه پنجره ی ارزان قیمت تهیه کنیم(بخش اول) ؟

عوامل موثر بر قیمت پنجره :

یک پنجره از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از اجزا و قطعات به نحوی در قیمت گذاری محصول نهایی اثر می گذارند.

ازجمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

در این مقاله به بررسی عامل جنس و نوع پروفیل می پردازیم

جنس و نوع پروفیل پنجره :

پنجره ها از مواد مختلفی همچون چوب، آهن، آلومینیوم و UPVC ساخته می شوند. محوریت بحث ما پروفیل های آلومینیومی و UPVC می باشند که جزو رایج ترین جنس های پروفیل های مورد استفاده در صنعت در و پنجره هستند. و قابلیت تولید به صورت دوجداره را دارا می باشند.

پنجره های آلومینیومی به دو صورت تک جداره و دوجداره موجود می باشند.

آلومینیوم تک جداره:

آلومینیوم تک جداره نسبت به UPVC و آلومینیوم دوجداره قیمت پایین تری دارد. اما عایق نمی باشد و انتظاری که از پنجره های دو جداره در صرفه جویی انرژی هست در این نوع پنجره نمی توان متصور شد.

پروفیل های UPVC:

پروفیل های UPVC به میزان چشمگیری ارزانتر از آلومینیوم های دوجداره می باشند و نیاز به نگهداری کمتری نسبت به آلومینیوم  دارند این پروفیل به  خودی خود عایق بوده و  موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

محاسبه قیمت در پروفیل های UPVC براساس متر طول می باشد.

پروفیل آلومینیوم دو جداره :

 

این پروفیل خود به دو دسته نرمال و ترمال بریک تقسیم می شود . اختلاف این دو نوع پروفیل در میزان عایق بندی آن ها می باشد جهت آشنایی بیشتر می توانید در قسمت مقالات، پنجره ترمال بریک را مطالعه نمایید .

از لحاظ قیمتی پنجره نرمال به دلیل ساختار آن نسبت به ترمال بریک ارزان قیمت تر می باشد

نهایتا می توان اینگونه بیان کرد که بالاترین قیمت در بین پروفیل ها متعلق به پروفیل ترمال بریک می باشد و لذا پنجره ساخته شده با این پروفیل گرانتر از سایر پروفیل ها می باشد.

لازم به ذکر است فروش پروفیل های آلومینیوم براساس وزن و کیلوگرم می باشد.

*این پروفیل ها ی آلومینیومی قابل بازیافت هستند و از UPVC محکمتر و سبکتر هستند.

به جهت مطالعه بخش دوم کلیک کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره چیست؟ مدتهای زیادی است که شیشه بین ما ودنیای خارج قرار گرفته و ما را از باران برف گرما و سرما حفاظت می کند. همه این ها در حالی است که مانع نور نمی شود .

پنجره دوجداره چیست؟

شیشه یک اختراع ساده است که صدها سال است از آن استفاده شده است و بسیار کارآمد می باشد.

چه چیزی می تواند بهتر از این صفحه شیشه ای معجزه آسا باشد؟

دو لت شیشه چطور است؟

در پاسخ این سوال است که پنجره های دو جداره به وجود آمدند.

پنجره دو جداره یک پنجره با دو لایه شیشه ای است .

پنجره دوجداره ارزان در کرج | قیمت UPVC | گروه دراجپنجره تک جداره یک شیشه دارد و پنجره دو جداره از دو لت شیشه جدا از هم درست می شود

در مناطق با آب و هوای طوفانی یا مکان های پر سرو صدا پنجره با شیشه های سه جداره نیز پیشنهاد می شود.

صنعت پنجره سازی ، مونتاژ شیشه دوجداره را گاهی IGU می نامند ، به معنی شیشه عایق بندی شده واحد( insulated glazing unit)

مزایای پنجره های دو جداره:

پنجره با شیشه های دوجداره (دو صفحه شیشه ای موازی عایق) زمانی مورد توجه قرار می گیرد که بحث بهره وری از انرژی به میان می آید.

ایده شیشه دوجداره به این علت به وجود آمد که منطقه میانی دو شیشه مانع بهتری نسبت به پنجره های تک جداره در برابر دمای خارج است.

در واقع شیشه به خودی خود عایق نیست و فضای ایجاد شده بین دولت شیشه این حالت عایق بودن را ایجاد می کند .

داخل فضای خالی بین شیشه ها هوا وجود دارد و هوا خود عایق است.

اما امروزه بیشتر متداول است که آن فضا با گاز بی اثر مانند آرگون یا زنون پر شود که مقاومت پنجره در برابر انتقال انرژی را افزایش می دهد.

سه جداره (سه لت) در آب و هوای بسیار سخت برای بهبود بیشتر عایق بندی یک پنجره استفاده می شود.

اقدامات دیگر نیز می تواند به افزایش بهره وری انرژی کمک کند مانند:

استفاده از پوشش های نازک از مواد خاص روی یک یا چند لت از شیشه

این پنجره ها دارای پوشش های شفاف و نازک اکسید فلز یا نقره است که روی یک یا چند سطح شیشه اعمال می شود تا انتقال انرژی بیشتر کاهش یابد.

بهره وری انرژی پنجره دو جداره

مقدار عایق بندی یک پنجره را می توان به روشهای مختلفی اندازه گیری کرد.

متداولترین نوع سیستم مقدار R (مقاومت ) است .

اندازه گیری مقاومت مواد در برابر انتقال انرژی:

هرچه مقدار R بیشتر باشد ، مقاومت بیشتر و مقدار عایق بیشتر است.

قیمت پنجره دوجداره | خرید پنجره upvc | دراجمزیت عایق بندی شیشه دوجداره از مقدار R آزمایش شده در طراحی های مختلف پنجره آشکار می شود:

شیشه تک جداره : مقدار R 0.9

شیشه دو جداره با فضای بین شیشه ها  هوا .5 اینچ: ارزش R 2.04

شیشه  سه جداره با فضای بین شیشه ها هوا .5 اینچ: مقدار R 3.22

شیشه دو جداره با فضای بین شیشه ها آرگون و پوشش E-low:  مقدار R 3.846

شیشه  سه جداره با فضای بین شیشه ها آرگون و پوشش E-low: مقدار R 5.433

برای مقایسه میزان عایق بودن  یک پنجره با دیوار  (عایق بتونی و تخته والوار و سایدینگ چوب ) میزان عایقی دیوار ارزش R-12 تا R-15 است. تولیدکنندگان پنجره اکنون در حال توسعه فناوری هایی هستند که به پنجره ها اجازه می دهد خود را به ارزش R دیوارها نزدیک شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

میکروسمنت کف: از جدید ترین پوشش های ساختمانی می توان به میکروسمنت کف اشاره کرد که با توجه به زیبایی و دوام بسیاری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

میکروسمنت کف | طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی | مجموعه عاج

از جمله پوشش های کاربردی است که در دهه اخیر توانسته است امتیازات بالایی را از سوی مهندسین ساحتمان سازی به خود اختصاص دهد.

ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با میکروسمنت کف، ویژگی میکروسمنت کف و غیره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

میکروسمنت کف

میکروسمنت کف؛ نمونه ای از پوشش های پرکاربرد برای ساختمان به شمار می آید که ظاهری بدون درز و زیبا را برای محیط داخلی شما به همراه دارد، در روند تولید این پوشش از متریال های مختلفی از قبیل رزین، سیمان و غیره استفاده شده است و با توجه به ساختار ویژه ای که دارد می توان از آن برای قسمت های مختلفی از ساختمان از قبیل کف، دیوار، قطعات مبلمان، وان حمام، شومینه و غیره بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کرد.

میکروسمنت عاج

استفاه از این پوشش به منظور بازسازی ساختمان مزایای بسیاری را کاربران به همراه دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به زیبایی و دوام بالا، قیمت مناسب و به صرفه، چسبندگی بالا به تمامی سطوح و غیره اشاره کرد.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که سطوح موردنظر هرچقدر هم که وسیع باشد می تواند به راحتی پوشش دهد، این پوشش ظاهری یکپارچه و بدون درز را برای کف ساختمان به ارمغان می آورد.

با توجه به پوشش بدون درزی که میکروسمنت کف دارد سرعت تمیزکردن و نظافت کف را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد به همین دلیل برای محیط هایی که نظافت و پاکیزگی اهمیت بالایی دارد استفاده از آن خالی از لطف نیست.

مزایای استفاده از میکروسمنت کف

لازم به ذکر است که میکروسمنت کف مزایای بسیاری دارد که شما با اجرای آن می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

با توجه به متریال هایی که برای میکروسمنت کف استفاده شده است مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد به همین دلیل می توان از آن برای قسمت های مختلفی از ساختمان از جمله سرویس بهداشتی استفاده کرد.

مقاومت بالایی در برابر سایش و پوسیدگی دارد.

برای اجرای این پوشش به تجهیزات و ماشین آلات خاصی نیز نیست.

طرح ها و رنگ های مختلفی از این پوشش وجود دارد که انتخاب آن به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی محیط شما بستگی دارد.

انعطاف پذیری بالایی دارد و همین امر موجب شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف دجار ترک خوردگی نشود.

به راحتی می توان بر روی سطوح مختلفی از قبیل سنگ، ام دی اف و غیره چسباند چرا که قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.

دلایل استفاده از میکروسمنت کف

با توجه به مزایای نامبرده می توان به این نتیجه رسید که استفاده از میکروسمنت کف گزینه ای مناسب برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان از جمله کف به شمار می آید.

توجه داشته باشید که برای اجرای این پوشش لازم است که از افراد حرفه ای و کاربلد که در این زمینه تخصص و مهارت بالایی دارند کمک بگیرد.

لازم به ذکر است که برای اجرای این پوشش نیازی به کندن و جدا کردن سطوح قدیمی نیست و شما می توانید بر روی همان سطوح این پوشش را اجرا کنید.

نگهداری از این پوشش هزینه کمتری را برای شما به همراه دارد و می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

سرعت اجرای این پوشش بسیار بالا است و شما می توانید در مدت زمان اندکی این پوشش را برای قسمت های مختلف ساختمان با هزینه ای بسیار مناسب اجرا کنید.

با توجه به پلیمر و رزین های مخصوصی که برای میکروسمنت کف استفاده شده است مقاومت، دوام و آب بند بسیار قوی دارد.

این پوشش در بسته بندی های 20 کیلوگرمی به فروش می رسد که شما به راحتی می توانید هر مقدار که از آن را نیاز داشتید خریداری کنید.

موارد نامبرده و همچنین مزایای بیشماری که میکروسمنت نما دارد افراد را ترغیب به استفاده از این پوشش کرده است .

سخن پایانی

اگر به دنبال پوششی مناسب برای کف ساختمان خود هستید که هزینه مناسب و سرعت اجرای بالایی داشته باشد ما به شما کاربران عزیز پوشش میکروسمنت کف را پیشنهاد می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

میکروسمنت استخر: از جمله پوشش هایی هک این روزها توجه بسیاری از مهندسان را به خود جلب کرده است می توان به میکروسمنت استخر اشاره کرد که می تواند گزینه ای مناسب برای استخرها به شمار می آید و با توجه به تنوع رنگی و طرح های بالایی که دارد نگاه بسیاری از افراد به آن جلب شده است.

میکروسمنت استخر | طراحی و اجرا | گروه ساختمانی عاج

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با میکروسمنت استخر با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشیم.

اجرای میکروسمنت استخر

این روزها از متریال های جدید و نوآورانه ای برای پوشش ساختمان استفاده می کنند که با توجه به مزایای بیشماری که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، این پوشش مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و عوامل محیطی دارد و با توجه به متریال های درجه یکی که برای آن به کار رفته است می توان گفت که گزینه ای مناسب برای استخر به شمار می آید.

گروه ساختمانی عاج

این پوشش بر پایه مواد مختلفی از قبیل رزین، بتن، پرایمر، روان کننده، پودر میکروسمنت و غیره تولید شده است همین امر موجب شده است که این روزها بسیاری از مهندسان از آن برای ساختمان خود از این پوشش مدرن استفاده کنند چرا که جذابیت بصری بسیار، طول عمر بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

اگر به فکر بازسازی استخر خود هستید با گزینه های بسیاری مواجه می شوید که با کمک آن کف و بدنه استخر خود را پوشش دهید و حتما باید در زمان انتخاب این متریال ها به نکات بسیاری توجه داشته باشید و از مهم ترین آن ها افزایش مقاومت استخر در برابر قارچ و باکتری است و به بیان دیگر پوشش فوق آنتی باکتریال باشد چرا که دغدغه بسیاری از صاحبان استخر، بهداشت محیط آن و عدم نفوذ پذیری رطوبت اشاره کرد.

میکروسمنت استخر چیست | محوطه سازی | گروه ساختمانی عاج

از این رو می توان گفت استفاده از پوشش میکروسمنت می تواند به بهترین شکل ممکن خواسته های شما را پوشش دهد.

از دیگر نکاتی که موجب شده است بسیاری از افراد نسبت به استفاده از این پوشش تمایل پیدا کنند می توان به سطح صاف و یک دست آن اشاره کرد و هیچ گونه درزی ندارد و مزایای بسیاری در مقایسه با دیگر پوشش ها از قبیل سنگ و سرامیک دارد و با توجه به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و بافت سختی که دارد گزینه ای مناسب برای استخرها به شمار می آید.

مزایای استفاده از پوشش میکروسمنت استخر

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید استفاده از پوشش میکروسمنت استخر برای آن مزایای بسیاری به همراه دارد از این رو لازم است که قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات خود را در ارتباط با مزایایی که میکروسمنت استخر دارد به روز کنید. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از این مزایا آشنا کنیم.

پوششی یک پارجه و بدون هیچ گونه درز در رنگ ها و طرح های مختلف که هر کدام از آن ها زیبایی بسیاری را برای کف استخر به همراه دارند. پیوستگی بسیار بالا و چسبندگی مناسب در برابر خراش و هرگونه مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد.

سطحی بدون لغزش

اجرای آن بسیار راحت و آسان است و برای آن نیازی به ابزارآلات خاصی نیست. با توجه به این که این سطح، کاملا صاف و یک دست است از تجمع باکتری و میکروب جلوگیری می کند. با توجه به متریال های باکیفیتی که برای آن استفاده شده است سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد. وجود آن آسیبی برای سلامت افرادی که از این پوشش استفاده می کنند ندارد.

کدام نوع از میکروسیمنت برای استخر کارایی بیشتری دارد؟

با توجه به مزایای بیشماری که پوشش میکروسمنت استخر دارد و خواندن مطالب بالا شاید شما

هم ترغیب شده باشید که از این پوشش برای استخر خود استفاده کنید اما سوال ما از شما کاربران عزیز این است که آیا شما دوستان عزیز می دانید که کدام نوع از میکروسمنت برای شما کارایی دارد و مناسب استخر شما است؟

شما کاربران عزیز باید بدانید مدلی را انتخاب کنید که مقاومت بسیار بالایی در برابر گاز کلر و نمک های موجود داشته باشد تا از بروز هرگونه آسیب جدی به استخر و حوضچه ها جلوگیری کند.

میکروسمنت استخر در دو مدل مختلف تولید و طراحی می شود که انتخاب هرکدام از آن ها به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید با توجه به نیاز خود از آن برای پوشش کف و دیوارهای استخر کمک بگیرید.

  • میکروسمنت استخر مدل ساده
  • میکروسمنت استخر مدل بافت دار

توجه داشته باشید که شما دوستان عزیز می توانید از هر دو مدل این پوشش برای رختکن، سالن، کف و دیوارهای استخر استفاده کنید.

شاید برای شما کاربران عزیز نیز جالب است که بدانید ین نوع پوشش با توجه به طرح ها و رنگ بندی های متنوعی که دارد توجه بسیاری از مهندسان و طراحان را به خود جلب کرده است از این رو شما دوستان بهتر است طرح و رنگی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با محیط شما دارد.

هزینه اجرای این پوشش در مقایسه با دیگر پوشش ها برای استخر با توجه به طرح مورب و جذابی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

با توجه به مواد اولیه مناسبی که برای این پوشش به کار رفته است، لازم است که بدانید این پوشش برای محیط هایی با دمای بالای 50 و 60 درجه نیز مناسب است و از این رو می توان بدون محدودیت از آن برای پوشش استخرهای آب گرم نیز استفاده کرد.

با توجه به این که میکروسمنت حالتی چندلایه دارد می تواند حالتی براق و مات را برای استخر به وجود بیاورد.

چرا از میکروسمنت برای پوشش استخر استفاده می کنند؟

از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد ترغیب به خرید و استفاده از پوشش میکروسنت برای استخر می شوند می توان به مقاومت بالای آن در برابر باکتری و قارچ اشاره کرد و اگر توجه کرده باشید افراد همواره به استخرهایی مراجعه می کنند که به نظافت آن توجه بسیاری شده است و این پوشش با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد و همچنین سطح صاف و بدون درزی که دارد از رشد هرگونه باکتری و قارچ در محیط جلوگیری می کند بنابراین می توان به این نتیحه رسید که استفاده از این پوشش می تواند نظافت راحت تری را برای صاحبان استخر به همراه داشته باشد و مشتریان بسیاری را به آن روانه کند.

هزینه ای که برای اجرای میکروسمنت استخر باید پرداخت کنید چقدر است؟

از مهم ترین سوالی که برای بسیاری از کاربران امکان دارد به وجود آمده باشد این است که هزینه اجرای پوشش میکروسمنت برای قسمت های مختلف استخر چقدر است؟

با توجه به نوسانات بازار ارزی  و متغییر بودن قیمت محصولات مختلف نمی توان برای پوشش میکروسمنت استخر هزینه ثابتی را عنوان کرد اما به طور کلی می توان گفت هزینه اجرای این پوشش بسته به پیچیدگی پروژه متفاوت است.

با توجه به این که اجرای این پوشش کار کاملا تخصصی است و هزینه که باید برای هر مکان بسته به پیچیدگی کار استخر، میزان فضای کار، نوع میکروسمنت، مدت زمان اجرای آن و غیره پرداخت کنید متفاوت است.

هزینه ای که برای پوشش قسمت های کف استخر پرداخت می کنید در مقایسه با هزینه هایی که برای اجرای دیوارهای استخر پرداخت می کنید متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()